FANDOM

Sayuki-ház
Sayuki cimer
Adatok
Családfő Sayuki Murai
Ismert tagok Sayuki Hana
Sayuki Daisuke
Sayuki Kaguya
Sayuki Haru
Hovatartozás Emberek Világa
Kapcsolatok

A Sayuki-ház egy, jelenleg az Emberek Világába száműzött, kegyvesztett nemesi ház.

TörténeteSzerkesztés

A család múltjáról nem sokat lehet tudni. Száműzetésbe vonulásuk előtt a Kuchiki-ház vazallusai voltak, ennek megfelelően a becsületet és Soul Society szolgálatát mindennél többre tartották. Hatalmuk és befolyásuk még fénykorukban sem volt különösebben kiemelkedő, köszönhetően annak, hogy vezetőik mindig inkább a katonai szolgálatot, semmint vagyonuk és politikai befolyásuk növelését tekintették elsődleges feladatuknak. Ez hosszútávon komolyan megbosszulta magát: a 18. század derekán az aktuális családfőt, Sayuki Hirot összeesküvés vádjával elítélték és kivégezték. Özvegye öngyilkosságba menekült, a család többi tagja pedig - a vádakat "abszurdnak és légbőlkapottnak" minősítve - az Emberek Világába költözött, attól tartva, hogy további maradásuk kiszolgáltatná őket a ház romlására törő erőknek. Mindezidáig egyértelmű bizonyíték nem merült fel arra nézvést, hogy a tett hátterében komoly politikai előrelátás, vagy az új családfő paranoid téveszméi álltak-e.

Az Élők Világában töltött első évtizedeiket Japán különböző területeinek felmérésével töltötték, míg végül egy, a környéken élők szerint kísértetjárta romban ütötték fel főhadiszállásukat. Újdonsült birtokukat néhány hét alatt sikerült megtisztítaniuk az elszaporodott Hollow-któl, majd az ekkor még néhány napi járóföldre fekvő településből (mely később Karakura Town városává terebélyesedett) felbérelt munkások segítségével újjáépítették a központi kastélyt, ami azóta is a család székhelyeként funkcionál. Az évszázadok során háromszor került felújításra; jelenleg teaházként és múzeumként várja vendégeit Karakura határától pár kilométerre. A kastélyt méretes birtok öleli körül, sziklakerttel és egy kisebb tóval, illetve a város körüli erdő egy jelentős szeletével.

A család tagjaiSzerkesztés

Sayuki five by anekron-d5xk76a

Sayuki Murai (bal szélen): az aktuális családfő. Több mint ezer év tapasztalatával és kiemelkedő lélekenergiával bír. Rendkívüli képességei ellenére a járőrözést a fiatalabb családtagokra hagyja, helyette a birtok igazgatásával és a teaház ügyeinek intézésével tölti ideje túlnyomó részét. Konzervatív értékrend és a hozzá közel állókkal szemben is rendkívül formális viselkedés jellemzi; családtagjaitól a maximumot várja el mind erkölcsileg, mind eredményeiket tekintve. Egyetlen vér szerinti fiának halála erősen megrázta, a Soul Societybe való visszatérés puszta gondolatára is Hiro emlékének meggyalázásaként tekint.

Sayuki Hana (jobbra középen): Murai-sama felesége. A teaház vevőivel ő foglalkozik legtöbbet, és a gyerekek felnevelésében is neki volt a legnagyobb szerepe. Szigorú, de érző szívű asszony, aki rendkívüli örömét leli a  klasszikus művészetekben, és az új emberek megismerésében. 

Sayuki Daisuke (középen):  az elhunyt Sayuki Hiro fia, a család legfiatalabb férfi tagja. A környék spirituális rendjének fenntartásáért felel. Áhítatos tisztelettel viselteteik nagyapja iránt, akit minden tekintetben példaképének tekint. Introvertált személyiség, ám az utóbbi időben szerzett tapasztalatai megnövelték az élők iránti érdeklődését.

Sayuki Kaguya (balra középen): Daisuke húga, feladata szintén a családi birtok rendjének fenntartása. Nyitott, játékos, életvidám, a halandók ügyei iránti csillapíthatatlan érdeklődéssel. Elhunyt apjáéhoz nagyban hasonlító lélekölőt forgat.

Sayuki Haru (bal szélen): Hiro fogadott testvére, a gyerekek nagybátyja. Talpraesett és ravasz, de emellett néha meglepő bölcsességről is tanúbizonyságot tesz. Murai távollétében ő látja el a családfő feladatait; minden, a szokványostól eltérő probléma megoldása az ő feladata.