FANDOM

Shihouin Nadeshiko
Nadeshiko 01
Adatok
Született augusztus 2.
Kor 138
Faj Shinigami
Nem
Magasság 160 cm
Hajszín sötétkék
Szemszín aranybarna
Bőrszín kreol
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Onmitsukidou
Gotei 13
Soul Society
Foglalkozás 2. osztag tisztje
Partner Shihouin Ryouichi
Fon Seiran
Korábbi partner(ek) Verashu Suwun
Sakai Kotomi
Fon Kaito
Yamasaki Shizuka
Személyes információk
Családi állapot Bonyolult
Rokonok Shihouin Ryouichi (testvér)
Shihouin Yoruichi (testvér)
Shihouin Yuuken (unokatestvér)
Zanpakutō
Shikai Gorugon

Shihouin Nadeshiko a 2. osztag tisztje, a Féregboly őre. Szüleinek kései gyermekeként Shihouin Yoruichi húgának és Shihouin Ryouichi nővérének született. A Shihouin-ház főágának tagja.

MegjelenésSzerkesztés

Pontosan 160 centijével nővérénél ugyan magasabb, mégis, kisöccséhez képest elég alacsonynak mondható. Mindehhez kreol bőr, arányos, pozíciójának épp megfelelően izmos, ám mégis nőies testalkat párosul. Szemszíne, akárcsak testvéreinek, aranybarna, haja azonban tőlük eltérően kékes árnyalatban ragyog. Frizuráját rendszerint feltűzve hordja, mondván, így nem akadályozza munkájának végzésében, illetve egy esetleges küzdelemben. Ennek ellenére a sötétkékes tincsekben fellelhetők ezüstös színű szalagok, egy-két ezüstös gyöngy, sőt, még kontyát is ezüst csatokkal fogja össze. Ebben kicsit hasonlít öccsére, még ha nem is oly rikítóan és sokszínűen teszi – sötét hajában a világos kiegészítők így is eléggé szemet szúrnak ahhoz, hogy sejteni lehessen közeli rokonságát Ryouichivel. Viseletét általában az onmitsukidou, vagy a shinigamik egyenruhája teszik ki, legalábbis szolgálatban mindenképpen. Odahaza a birtokon ezzel ellentétben szereti a szép kimonokat, és ezekhez illő kiegészítőket, amiket szolgálat közben nem hajlandó viselni. Úgymond ezekben éli ki a nőiességét és a részletesen kimunkált apróságok iránti rajongását, persze szigorúan csak családi, illetve nemesi környezetben.

JellemSzerkesztés

Neveltetéséből adódóan mindig tudja, hol milyen viselkedést engedhet meg magának. Ez utóbbit persze vannak, akik képesek kijátszani és előcsalogatni természetének hevesebb, szórakozottabb megnyilvánulásait. Többnyire azonban az ilyen próbálkozások nem járnak sikerrel, hihetetlen önfegyelmének köszönhetően, és inkább csak gondolatban mondja a magáét, inkább elhallgatja a véleményét, és kedvesen mosolyog. Ez különösen szolgálatban, illetve odahaza a birtokon érvényes, ahol az illem is megköveteli a megfelelő viselkedést. Kedvét leli a nemesi élet velejáróiban, bizonyos mértékig a luxusban is. Kimondottan szereti a nemesi összejöveteleket, ilyenkor testvérével ellentétben kiveszi a maga részét a feladatokból. Ryouichi műbetegségein eleinte bosszankodott, ám mostanra már képes valódi mosollyal tudomásul venni őket, és időnként még szórakozik is egy keveset azzal, hogy úgy tesz, mintha bevenné öcsikéje színjátékát. Testvérkéjének nyúzása amúgy is kedvenc szórakozásai közé tartozik, például kimondottan jókat tud mulatni kisöccse magánéletén – ironikus ugyanakkor, hogy a saját érzelmi életét feleennyire sem tudja átlátni. Mikor épp nem odahaza tartózkodik, és nem is feladatait végzi, ő maga is sokkal lazábban és vidámabban áll az élethez. Szeret bolondozni a többiekkel, és a legtöbb vicces tevékenységbe is bele lehet vonni. Ezekben a percekben, órákban nem hangoztatja, mi több, már-már letagadja, hogy ő márpedig egy főnemesi család sarja. Állítása szerint azért, mert nem óhajt sem pozitív sem negatív értelemben vett megkülönböztetésben részesülni, pusztán a családneve miatt. Éppen ezért osztagtársai közül is csak kevesen ismerhetik vezetéknevét, és nem is szeretné, ha ez másképpen lenne.

TörténeteSzerkesztés

[...]

KépességekSzerkesztés

  • Zanjutsu: Taníttatása és az Akadémia révén valamennyire jártas fegyverforgatásban, azonban inkább a pusztakezes harcművészetek állnak közel hozzá. Zanpakutojával való meglehetősen feszült kapcsolata miatt nem is igazán próbálja fejleszteni fegyverforgatási készségét, ameddig nem szükséges. Az alapokon felül tudása éppen csak arra terjed ki, hogy ha nagyon muszáj, zanpakutoja shikai alakját kezelni tudja.
  • Hakuda: Neveltetésének köszönhetően egyik legnagyobb erősségei közé tartozik. Az alapvető ütéseken, rúgásokon és védekezéseken felül, nővére javaslatára, hamar sikerült megtalálnia saját stílusát. Elsősorban a kitérésekre, könnyed mozdulatokra és a pontosságra épít pusztakezes harci tudásában, a baguazhang irányzatot alapul véve mozdulataihoz. Nagyban támaszkodik hajlékonyságára is. 
  • Kidou: A démonmágia sosem tartozott a kedvencei közé, noha az alapokat megtanulta, és nem is ment neki nehezen. Nem áll szándékában túl sokat építkezni erre a számára távol álló harcformára, így nem is olyan jó belőle, mint lehetne.
  • Shunpo: Nadeshiko számára a második legfontosabb képzettség, rögtön a pusztakezes harcművészetek mellett. Ezen a területen igyekszik minél inkább fejlődni, tekintve, hogy az általa kedvelt harcmodornak tökéletes kiegészítője.
  • Zanpakuto: Általános munkakörnyezete miatt nem sok időt tölt zanpakutojával és a vele való edzéssel, amit külön nehezít a Lélekölő szellemével való viszonya. Gyakoriak a nézeteltéréseik, és bár magukat a képességeket Nadeshiko igazán lenyűgözőnek találja, Gorugonhoz fűződő ambivalens érzelmei megnehezítik a használatát. 

ZanpakutoSzerkesztés

Neve: Gorugon - Gorgó
Fajtája: Föld

Shikai
Parancsa: Nezamero, Gorugon! - Éledj fel, Gorgó! 
Kinézete: Nadeshiko zanpakutoja azon kevesek közé tartozik, melynek sem ikerlelke nincs, sem a lélekölő nem létezik két példányban, shikaiban mégis megduplázódik a saya átalakulása által. Így a használó rendelkezésére két közepesen hosszú, kihegyezett végű fémrúd áll. Ezeknek van egy fehér bőrrel kötött, markolatnak nevezhető része, amik mögött tüskés fémkarikák zárják magukat a rudakat, és csatlakoznak egy-egy lánchoz, amik már egy-egy sima karikában végződnek. Ezekbe a karikákba kényelmesen belefér a használó keze, szinte bilincsekként zárulnak viselőjük csuklói köré. A láncok hossza lélekenergiával befolyásolható, de a bilincset Nadeshiko nem tudja levenni. 

Támadások: aktiválás után csak az egyik használható!

  • Sainenshou gorugon: miebou Medeyuusa - Legifjabb gorgó: hiú Medusa: a technika által az acélrudak vágása nyomán a sebzett felület elnehezedik, legyen az a test bármely pontján. Ha a használónak sikerül bevinnie még egy találatot egy meglévő sérüléshez képest 5 centiméteren belül, akkor a két seb közötti bőrfelület elkezd megkövesedni. Ez a folyamat fokozatosan terjed szét a test többi részére, minél több sérülést szedett össze az áldozat, annál gyorsabban. Fontos, hogy csak felületi hatása van, a belső szerveket nem érinti. (A teljes folyamat végbemenetele gyakorlati értelemben véve lehetetlen, ahhoz rengeteg sikeres találat és relatíve nagy erőbeli különbség kellene az ellenféllel szemben - megvalósulása esetén egy szoborba zárja az ellenfelet, így mozgásképtelenné téve. Mivel a test külső felszíne ezáltal márványkeménységűvé válik, az érintett testfelület mozgatása - például ujjak esetében azok kinyújtása vagy behajlítása - nem lehetséges.) Ennél a technikánál a fegyverek színe bronzos árnyalatú.
  • Tadanaka gorugon: senshuaru Euryuaree - Középső gorgó: buja Euryale: alapelve hasonlatos az első technikához, hatásában azonban eltér. Ennél a sérült testfelület elzsibbad az acélrudak vágásának nyomán. Ha 5 centiméteren belül sikerül újabb találatot ejteni, a két seb közötti bőrfelület porladni kezd, és ez a folyamat a sérülések számával arányos sebességben terjed át a test többi részére. Az első technikához képest némileg kegyetlenebb. Hatása nem csak a bőrfelületre, hanem az alatta található szövetekre is érvényes. A porladás előbb-utóbb egy nyílt sebhez vezet, ám éppen emiatt a folyamat lassabban zajlik le, mint a másik technikánál. (A testrészek elporladása nem lehetséges, legsúlyosabb esetben is "csupán" csontig képes lebontani az ellenfél sérült testtáját - ez persze komoly érsérüléssel járna együtt, de ehhez a másik technikához hasonlatosan nagy szintbeli különbség, és rengeteg találat szükséges. Fontos megjegyezni, hogy a technika által okozott kár gyógyítható, mértékétől függően, értelemszerűen csak a gyógyulás időtartama változik.) Ennél a technikánál a fegyverek ezüst színűek.

Zanpakuto szellemeSzerkesztés

Neve: Gorugon
Neme:
Kinézete: Normál esetben Nadeshikoval egyező magasságú és korú nőként jelenik meg, csaknem forgatója tükérképe. Bőrszíne néhány árnyalattal világosabb, ám mégsem fehér, inkább napbarnította árnyalatú. Szemei arany színben ragyognak, ezek vágása némiképp kígyóra emlékeztet. Arcán feltűnő jelenség a vöröses ajkak mögül kivillanó fogsor: szemfogai az átlagosnál hosszabbak, erősítve a hüllő benyomását. Frizuráját smaragdzöld, tekergőző kígyók alkotják. Fehér színű, az antik görögök viselete által ihletett ruhában jelenik meg, ám háta szinte teljesen szabad, hogy az anyag ne korlátozza az aranyszínű szárnyak mozgását. Ruháját a derekánál ezüst színű öv díszíti, kiemelve kecses vonalait. Körmei az emberitől eltérően rézből vannak, szinte karmokra emlékeztetnek hosszúságukkal. 
Azon esetekben, amikor dühös, vagy Nadeshiko megleckéztetése a célja, sokkal félelmetesebb alakot vesz fel. A haját alkotó kígyók hosszabbak, vérszomjasabbak lesznek, sziszegve villantgatják méregfogaikat. Gorugon pupillája ilyenkor függőleges réssé szűkül, bőre sápadtabb lesz, karmai megnyúlnak. Szárnya ugyan megmarad, ám deréktól lefelé smaragdzöld pikkelyes, hosszú kígyófarokban végződik a teste. Így könnyedén mestere fölé tud magasodni, vagy az izmos farok szorításába zárni, ha éppen ahhoz van kedve.
Jelleme: Gorugon meglehetősen öntörvényű zanpakuto, mestere felé igen magas elvárásokkal. A lelkiismerete megtestesülésének tartja magát, így legyen szó bármilyen apróságról, amivel nem ért egyet Nadeshiko cselekedeteiben, nem mulasztja el rémálommal honorálni. Fontos feladatának érzi forgatóját az általa jónak ítélt útra terelgetni, ebből adódóan akadnak is nézeteltéréseik szép számmal, tekintve, hogy Gorugon sosem hajlandó elárulni, éppen mi az, ami miatt a rémálmokat előidézi. Az ő szemében a mesterének ezt tudnia kéne, ha pedig nem érti, magától kell rájönnie, neki csak azt kell közölnie, valami nincs rendben. E tekintetben azonban elég sok mindenről lehet szó, már csak azért is, mert lénye egy része kimondottan jó szórakozásnak tartja Nadeshiko nyúzását (kínzását). Nem veszi jó néven, hogy ritkán használják képességeit, és makacs felsőbbrendűségével nem is igazán hajlandó a békülésekre, amikor a gazdája próbálná kiengesztelni. Ám mindezek ellenére a maga módján törődik forgatójával, csak csupán szeretetét a különböző kellemetlen éjjeli látomásokkal fejezi ki.