FANDOM

Shihouin Ryouichi
Csicsimergelayer
Kanji 四楓院 龍一
Adatok
Született 1888. január 01.
Kor 127
Faj Shinigami
Nem Férfi
Magasság 195 cm
Súly 97 kg
Hajszín sötétlila
Szemszín aranybarna
Bőrszín kreol
Különleges ismertetőjegyek egészt testét fedő tetoválás, aranyékszerek, kreol bőr, borostyán szemek
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Gotei 13
Soul Society
Shihouin-ház
Foglalkozás 2. osztag tisztje
(a Névtelen egység tagja)
Korábbi foglalkozás Kidoushuu tisztje
Előző osztag(ok) Kidoushuu
Partner Shihouin Nadeshiko, Fon Seiran, Shihouin Yuuken
Korábbi partner(ek) Verashu Suwun, Sakai Kotomi, Fon Kaito, Yamasaki Shizuka, Yamasaki Shizuo
Személyes információk
Rokonok Shihouin Nadeshiko (fiatalabbik nővére)
Shihouin Yoruichi (idősebbik nővére)
Shihouin Yuuken (unokatestvére)
Yamasaki Shizuka (plátói szerelem*.*)
Zanpakutō
Shikai Senichiya

Shihouin Ryouichi (四楓院 龍一, nyugatiasan Ryouichi Shihōin), a 2. osztag tisztje, a Névtelen egység tagja. Shihouin Nadeshiko és Yoruichi későn született öccse, és e Négy Nagy Nemesi Család főágának a sarja. 

KINÉZETSzerkesztés

Ryouichi külsőleg magában hordozza a Shihouin-ház főágára jellemző attribútumokat. Sötétlila színű haja, mely legtöbbször össze-vissza áll (hol felfogva, hol pedig kibontva) és kreol színű bőrével le se tagadhatná, mely nemesi család sarja.
Testét tetőtől-talpig tetoválás borítja, jól edzett, izmos testfelépítésű, melyet nem szégyell mutogatni a külvilágnak. Famíliája gazdagságát pedig arany ékszerekkel és különböző drága ékkövekkel hirdeti, melyeket többnyire karperecként, nyakékként, fülbevalóként, hajba valóként, esetleg fejdíszként szokott viselni magán.
Magasságával kitűnik nővérei között, hisz majdhogynem a két métert súrolja. Súlyát többnyire az izom teszi ki, habár eléggé jól táplált, szereti a finom ételeket, leginkább az édes desszerteket, főleg ha azt a nővére készíti. Valójában elhízásra hajlamos, melyet a rendszeres edzésekkel egyensúlyozz. 
Szolgálat közben egyenruhája az éjféli bőrruhára épül, mely így egy zárt, fekete öltözetet kölcsönöz. Arcát kendő takarja, két karját pedig kézvédő fedi. Nadrágrésze a könnyebb mozgás érdekében lábnál le van szorítva hasonló páncélos pánttal, mint ami alkarját is őrzi a sérülésektől. Lábbelije fekete, zárt cipő. Felső ruházatának az alsó rétegének a nyakrésze emelt, s ehhez még hozzá tartozik egy bő kapucni, melybe nagy hajzuhatagát tudja elfedni. Az alsó réteg hosszú ujjú, csuklójáig leér, melyre könyökig tartó sötét színű kesztyű van ráhúzva, míg a felső réteg mellényszerű hatást kölcsönöz.
Lélekölőkardját dereka vonalában, övébe vízszintesen rögzítve szokta kéznél tartani, a könnyű elérés érdekében. Mozgásában nem különösebben zavarja, amiért a fegyver nem nagyobb egy wakizashinál.
Osztagedzéseken gyakran nem visel felsőruházatot, amiért ennek hiányával könnyebben mozog. A szolgálatokon kívül, magánéletben főleg a lazább anyagú, légies kelméket részesíti előnyben, ez esetben gyakrabban megjelennek rajta az aranyékszerek.

JELLEMSzerkesztés

Ryouichi természete eléggé szerteágazó. Magánéletben és szolgálatban más-más oldalát mutatja, mintha egy színjáték részese lenne, melynek ő a főszereplője.
Beszéde baráti társaságban, felelősséget megkövetelő közegen kívül inkább szlenges, bár szeret az irodalom rendkívüli eszközeivel is élni és ékesen szólni, főleg ha romantikáról van szó. Tagadhatatlanul romantikus alkat, fantáziája ez esetben határtalan, nagy álmodozó, a legkisebb mementókba is képes beleképzelni nagy dolgokat.
Egocentrikussága és önbecsülése híven tükrözi, hogy nemesi körökből származik, s bár kerül a famíliájában mindent, amire családneve kötelezi, mint a megfelelő magatartás vagy nemesi találkozók, stb. Azt mégis gyakran hangoztatja, hogy mely ház becses tagja. Vagyis rangját gyakorta kihasználja, kérkedik származásával. De ha csak rajta múlna, nem lenne képes megélni, mert nemhogy az önellátásra, de még a spórolásra is képtelen. Amennyiben nem csupán a saját fizetéséhez férne hozzá, hanem a família egész vagyonához, akkor képes lenne őrült módjára szórni a kasszában található összeget úgy, hogy másnapra semmi se maradna belőle. Főleg, hogy gyöngéi az értékes ékszerek, drága holmik, különösképpen ha aranyról van szó.
Lételeme a szórakozás, kikapcsolódás, mely egyfajta pótcselekvés tőle a nemesi vére miatt, melynek elvárásai elől szinte menekül. Mindehhez az is közrejátszik, hogy gyermekkorában keveset járhatott ki a négy fal közül.
A nemesi kötelezettségeit gyakran próbálja úgy elkerülni, hogy betegséget szimulál, melyet már igen magas fokra fejlesztett. Környezetében viszont kezdett fogyatkozni azok száma, kik ténylegesen bedőlnek színjátékának, mely sokszor hagy némi kivetnivalót maga után.
Szolgálat közben azonban képes felfedni a komoly oldalát, melyet legtöbbször nem igen reklámoz. Ezt a magánéletében produkált magatartásával teljesen ellentétes hozzáállását a külvilág felé kevesen ismerik. Kialakulása okkal történt, az egyik, amely ezt eredményezte az a Gotei 13 kötelékében töltött idő, ami megtaníttatta vele, hogy a missziókon való túlélés első és elengedhetetlen követelménye a fegyelem. Másodrészt a Kidoushuu osztagos múltjában történt események rémképként kísérik, melyek bőven elegendő neki, hogy emlékeztessék arra a fontos dologra, mint a rend. A második egységet jellemző szigor pedig kellő gyakorlást nyújt neki erre. Már csak azért is, mert mostanság sokszor került olyan helyzetbe, ahol csapatfőnökként kellett megállnia a helyét. Kivételes érzéke van e posztban való helytálláshoz, könnyedén veszi az elé táruló akadályokat. Ebből is leszűrhető, hogy a vezetői képességet sikerült megörökölnie szüleitől.
Kiküldetéseken gyakran felszínre tör a gyermekkori neveltetése is, ami a magatartást és viselkedést illeti, amelyről legtöbben úgy hiszik, hogy teljességgel hiányzik belőle.
Ryouichinek megvan a magához való esze, származásából kifolyólag komolyan tanították. Valószínű, ha egyszer kérkedne tudásával, sokak számára okozna meglepetést. De jól vágó eszét kitűnően alátámasztja még az is, hogy könnyedén tanul, ezt tükrözi a mágiához való hozzáértése és az idegennyelvek könnyed elsajátítása is. Bár többet foglalkozik azzal, ami érdekli, mintsem az egész napját elméje pallérozásába fektesse. Így tudásához csak akkor fordul segítségül, ha szükséges, egyébként nem él vissza vele. Egyébként is, ő meg van a saját kis világában, abban a kényelemben, melyet a sors kínál számára.

TÖRTÉNETESzerkesztés

KAPCSOLATAISzerkesztés

  • Nadeshiko&Ryouichi

    Nadeshiko és Ryouichi

    Shihouin Nadeshiko:

Ryouichi édestestvére, az alig tíz éves korkülönbség bár megjelenésükben nem látszik meg, magatartásukban már annál inkább. Sok időt van nővére társaságában, sokkal többet, mint amit idősebbik testvérükkel tudtak eltölteni. Nadeshiko igen fontos személy Ryouichinek, már azt is neheztelni szokta, ha esetleg napokig távol van – nem számít, ha szolgálat miatt –, nem is beszélve arról, ha esetleg megsérül. Nővére olyan számára, mint egy drága ékkő, amelyről gondoskodnia kell és senki sem veheti el tőle. Rosszul is veszi az udvarlók próbálkozásait, kik közül még egyik sem érte el a „megfelelt” legalacsonyabb szintjét.
Ryouichinek volt egy időszaka, amikor nem volt hajlandó mást enni, mint a nővére által készített ételeket, amiért a fejébe vette, hogy meg akarják mérgezni. Ez a fóbiája azóta megkopott, de édesszájúsága okán nővére süteményeire a mai napig igényt tart. Ízlelőbimbójának még a legelőkelőbb cukrászdák termékei sem felelnek meg neki ebből a tekintetből. Ryouichi gyakran fordul nővére felé, hogy gyarapítsa pusztakezes harci tudását.
Ryouichi a nővérét „Nee-sannak” szokta nevezni, ritkán szólítja keresztnevén.

  • Shicsi

    Shizuka és Ryouichi (minden bizonnyal Ryouichi ábrándozásában)

    Yamasaki Shizuka:

Ryouichi mikor a 2. osztagban volt újonc, Shizukát, a Névtelen egység parancsnokaként ismerte meg. Tehát feletteseként találkozott először a lánnyal. Shizuka nyíltsága feloldotta kezdeti feszélyezettségét, ráadásul a lány közvetlensége olyan nagy hatást gyakorolt rá, hogy neki beszélt először arról a misszióról, ahol legjobb barátja életét vesztette. Később együtt edzettek, majd jó barátok lettek. Ryouichi szinte az első pillanattól kezdve gyöngéd érzelmeket kezdett táplálni Shizuka irányába, mely legnagyobb szomorúságára teljesen egyirányú. Mindez nem rettenti el, minden bátorságát összeszedve igyekszik a lány kedvében járni, ki támaszt nyújtott nehéz időszakában. Melyet úgy igyekszik viszonozni, hogy elhalmozza szeretetével és próbálja minden kívánságát teljesíteni. Bár gyakran csak a pofonfa szerepe jut rá a lány részéről. Ryouichi azért naiven reménykedik abban, hogy a jövőben lesz nála az esélye.
Mivel már nem a felettese, így nem szólítja parancsnoknak, mint egykor. Bár a hadnagyi karszalag sem rettenti el attól, hogy „Shi-channak” nevezze, ahogy egykoron magánéletükben. 

  • Yamasaki Shizuo:

Ryouichi akkor ismerte meg őt, amikor a Kidoushuu tisztje volt. Akkoriban még nem tudta, későbbiekben pedig nem feltételezte, hogy ő Shizuka bátyja, akiről a lány oly’ gyakran mesélt neki. Annak idején Gorouval gyakran kergették őrületbe, emiatt a kapcsolatuk nem kimondottan rózsás. Főleg most, hogy Ryouichi megtudta, Shizuka bátyja és egykori osztagtársa egy és ugyanaz a személy. Rendkívül neheztel Shizuora, amiért nem erőltette meg magát azért, hogy kapcsolatba lépjen Shizukával. Emiatt nagy fenntartásokkal kezeli, aggódik, hogy az általa szeretett lány szíve darabokra törik miatta.

  • Wang Liu Mei:

Még a Lélektovábbképző Akadémián jártak egyazon osztályba. Tsuchiya Ayameko miatt gyakran fordult hozzá védelemért, amiért ő volt az egyedüli, akinek kardforgató tehetsége jobb volt az osztályuk legvehemensebb tagjáénál, ki nem tudta elviselni, hogy a varázslatokban több örömöt lel, mint a fegyveres harcban. A Gotei 13-ba való bekerülés után ritkán találkoztak, de most, hogy Shizuka a 3. osztag tagja és Mei a hadnagytársa, így többször találkozik vele. Ryouichi, jó haver szinten kezeli Meit.
A hadnagylány fellépése azonban rajta is hat, nem szólítja keresztnevén (egyiken sem), így „Wang-sannak” szokta hívni. Shizuka hatására azonban a -san tagot gyakran cseréli fel -chanre.

  • Iijima:

Ryouichi tanítója, kezdetben nem volt túl jó a viszonyuk egymással. Ryouichi szabályosan igyekezett mindent megtenni, hogy megkeserítse Iijima életét. Csak az idővel kezdett múlni aggályoskodása és megbékélni személyével, bár néha túlzott atyáskodása képes az őrületbe kergetni Ryouichit. Mostanra már egészen a szívéhez nőtt az öreg jelenléte, és Iijima harci tapasztalatainak hála nem maradozik el fegyveresharc tekintetében. Bár néha nagyon is túlzásba esik az aggódással, viszont Ryouichi ezt már viszonylag jól kezeli. Gyakran fordul felé, ha valamire szüksége van, illetve apró-cseprő gondjaival, mellyel inkább nem terhelné nővérét.
Bár Iijima igyekezett némi jó modort belenevelni Ryouichibe, ő ennek ellenére sokszor, talán kissé pimaszul „Öregnek” szokta szólítani. De ha szüksége van valamire, vagy igyekszik nagyon előadni magát, akkor alkalmazza csak a keresztnevét.

ZANPAKUTOUSzerkesztés

Senichiya chichi

Senichiya shikai alakban

Senichiya
(千一夜; Ezeregy Éjjel) egy vegyes típusú lélekölőkard, mely a shikai feloldásában folyamatos, passzív toxikus anyagával illúziókat generál. A kard egy díszes ninja-toként ölt alakot, mely kicsit nagyobb egy wakizashinál. A katana apró párjától eltérően e kardnak a pengéje a keresztvasától haladva folyamatosan keskenyedik. A keresztvas maga négyszög alakú és aranyból áll. A fegyver markolatát aranyozott vászon fedi, melyen rubin ékkövek sorakoznak dekoráció gyanánt. A zanpakutou pengéjén fehérarannyal húzódik nonfiguratív hullámminta. A ninja-toval ellentétben a hozzá tartozó tok egyszerű, fekete kardvédő.

SHIKAISzerkesztés

A lélekölőkard első feloldása a „Meséld el kérlek, Ezeregy Éjjel!” (はなし を しなさい, 千一夜!, Hanashi wo shinasai, Senichiya!) kérésre aktiválódik.

A zanpakutou kinézete feloldott állapotában egy arab tőr. A fegyver pengéje fekete színű, markolata aranyozott, melynek mentén minta kúszik végig. A markolat végén egy aranylánc függ, azon pedig egy apró lámpás helyezkedik el. Látszólag nem több egy aprócska dekorációnál, de ez kulcsfontosságú része a lélekölőkard képességeinek.

  • TECHNIKÁK

A lélekölőkardon található lámpás dísz generálja az élethűnek tűnő illúzióhoz kellő „méreganyagot”. Ez sárgás színű füst képében materializálódik a levegőben. Sokan ítélhetik ártalmatlannak, amiért illata leginkább a füstülőkhöz hasonlít, melyből mindenki az általa kedvelt illatokat érzi ki.
Ez az anyag az illúziók élethűbb hatása miatt fontos, s a levegőben terjengve a légutakon keresztül kerül bele az ellenfél szervezetébe. Eme úton támadva meg azok érzőidegrendszerét. A szenvedő felek emiatt érzékelik az illúziókat úgy, hogy élethű létező dolgok. Tehát a látottak tapinthatóak, sebezhetőek, külön illattal rendelkeznek. Persze az illúziókban jártas személyek könnyedén észrevehetik a turpisságot.

  • Ryouichi zanpakutou technikáinak használata korlátozva van, alkalmazásuk minden harmadik zanpakutoura tett pont után nő +1-el, tehát ez az alábbi módon változik:
    • 3 zanpakutou pont: a 40 rabló technikát kétszer; a Varázsszőnyeget háromszor tudja bevetni
    • 6 zanpakutou pont: a 40 rabló technikát háromszor; a Varázsszőnyeget négyszer tudja bevetni
    • 9 zanpakutou pont: a 40 rabló technikát négyszer; a Varázsszőnyeget ötször tudja bevetni [...]
    • Jelenlegi szintjén: a 40 rabló technikát kétszer; a Varázsszőnyeget háromszor képes használni.

Első kívánság: 40 rablóSzerkesztés

Japánul: Ichiban no Negai: Yonjuu-hiki no Touzoku (一番 の 願い: 四十 – ひき の 盗賊)

A bűvös szavak elhangzása után 40 Ryouichival egytől-egyig megegyező „klónok” jelennek meg. A másolatok egy, a használó által megadott utasítást követnek, amit megidézéskor gondolatban kell kiadnia, hogy az utánzatok ahhoz igazodva cselekedhessenek. A klónok hordozzák Ryouichi lélekenergia lenyomatát, így míg a sima klón technikával csak áttetsző másolatok hozhatóak létre, ezzel a képességgel hús és vér egyednek megfelelő utánzatok jelennek meg, melyek rendelkeznek a tulajdonos fizikai erejével és harci tudásával. Az illúziók turpisságát felfedő képességek azonban könnyedén leleplezhetik ezt a technikát, illetve az illúziók tekintetében tapasztaltabb személyek hamar rájöhetnek, hogy ezek csupán a lámpás által generált anyag hatásával keltek úgymond „életre”.

  • A 40 klón használati ideje az alábbiaktól függ:
    • 1 zanpakutou pont: egy és fél perc
    • 2 zanpakutou pont: három perc
    • 3 zanpakutou pont: négy és fél perc [...]
    • Jelenlegi szintjén: öt perc a hatóideje a technikának.

Második kívánság: VarázsszőnyegSzerkesztés

Japánul: Niban no Negai: Mahou no Juutan (二番 の 願い: 魔法 の 上端)

Senichiya magic carpet

A Varázsszőnyeg érzelmei

Ryouichi eme képességnél egy fekete és aranyszínben tündöklő illúzió szőnyeget hoz létre. A varázsszőnyeg, mintha teljesen önálló életre kelne, úgy materializálódik mellette. Egy, a fegyver lelke által generált személyiséggel dobva az illúzió látszatán. Igaz, beszélni nem tud, csak a mimikákkal képes kifejezni a gondolatait, s ezek is gyakran csúfolódások az ellenfél irányába.

A kárpit maga arra képes, hogy rácsavarodik az ellenfélre, így lekötve azt, majd az anyagot, mely a lámpás bocsájt ki magából, rajta keresztül közvetlenül áramlik az ellenfél légútjaiba. Ez azért hasznos Ryouichi számára, mert sokkal töményebb a méreganyag, mint a levegőben fellelhető koncentráció. Ebből kifolyólag hatása is fokozódik, sokkal nagyobb behatással van az illető érzékrendszerével. A szenvedő fél, míg az agya azt generálja például, hogy éppen egy tengervízben fuldoklik, addig a külvilágban a szőnyeg szorongatásával keltett méreg anyag okozza a légszomját. E módon nem csak lekötésre alkalmazható, hanem egyszerű lelki terror okozására is kitűnően alkalmas.
A szőnyeg engedelmességét befolyásolja Ryouichi és a lélekölőkard szelleme közötti kapcsolat. Ha éppen rossz viszonyban vannak, akkor a szőnyeg neveletlenül kihúzhatja magát a feladat alól, például elbújhat, vagy nem engedelmeskedik egy-egy utasításnak. A szőnyeg szófogadatlanságának oka a zanpakutou és közte lévő „egyensúly” hiányában rejlik, mert ha éppen rosszban vannak, akkor a lélekölője lelkével valószínű, hogy a technikát nem képes úgy alkalmazni, ahogy szeretné. Ezt Ryouichi a zanpakutou ismertének fejlesztésével tudja kiküszöbölni.
De a szőnyegnek megparancsolható, hogy kövesse a célpontot, amennyiben látótávolságon bellül van. Így nem kell közvetlenül az illető előtt jelen lennie a technika sikerének érdekében. A látottak élethűsége és a méreganyag hatása is az egyéni technika pontoktól függ, egyértelműen minél magasabb, annál hatásosabb.

  • A Varázsszőnyeg jelenléti ideje az alábbiaktól függ:
    • 1 zanpakutou pont: két és fél perc
    • 2 zanpakutou pont: öt perc
    • 3 zanpakutou pont: hét és fél perc [...]
    • Jelenlegi szintjén: tíz perc a hatóideje a technikának.

SENICHIYASzerkesztés

  • Senichiya ember formája
  • Neve: Senichiya (Ezeregy Éjjel)
  • Neme: Férfi
  • Kialakulása: Senichiya elsősorban Ryouichi gyermekkori vágyódásaiból jött létre, amikor annak idején áhítozott az egyszerű gyermeki évekért, játékokért, szórakozásért, csupán a nemesi származás okán mindezen pillanatokat többnyire tanulással kellett töltenie. A szellem állítása szerint ő egy kívánságból született. Mikor Ryouichi az akadémiai vizsga előtti nap megszólította a zanpakutou szellemet, akkor arca még nem körvonalazódott előtte rendesen, mára viszont letisztultabb a lélek megjelenése, egyértelmű, hogy alakját elhunyt legjobb barátjától Goroutól kölcsönözte.
  • Kinézet: Senichiya forgatójánál legalább egy fejjel kisebb, kevésbé szálkás testalkatú férfi. Nyakig be van öltözve, arab stílusú ruházata zöld és sárga árnyalataiból áll, mely napbarnított bőréhez egészen jól áll. Felső ruházata két rétegű, az alsó egy méregzöld, garbós anyagból áll, rajta pedig egy elől nyitott kabátszerű, sárgászöld színű ruházat. Vállánál az utóbbi buggyos, kezein fekete színű, ujjatlan kesztyűt visel. Derekára sárga kendő van kötve, zöld nadrágja pedig a vádlijánál buggyos, cipője fehér szalaggal van rögzítve. Viselete arany dekorációkkal van kiegészítve.
    Haja rövid, sötétbarna színű, a feje tetején viselt zöld sityak alól rendezettnek hat frizurája. Arcát pedig fátyol takarja, emiatt kevés látszik belőle. Szemei smaragdzöld színűek, cseppet hivalkodóak, figyelemfelkeltőek, vonzza az ember tekintetét.
  • Jellem: Senichiya használójával ellentétben komolyabb és visszafogottabb természettel rendelkezik. Jót szokott derülni Ryouichi esetlenkedésein, habár kész életét adni forgatójáért, vagy éppen a kellő löketet megadni neki. Könnyen akad téma, mely nézeteltérésük alapját adja, ezekben általában Ryouichi marad alul, amiért Senichiya túl jól érvel. Forgatója fantáziáján leginkább fejét tudja fogni, gyakran ébreszti fel ábrándjaiból, amikor azoknak egyáltalán nincs helye egy adott szituációban. Senichiya tiszteletteljesen beszél, teljes alázattal, ennek egyik jellegzetes példája, hogy Ryouichit is „Gazdámnak” szólítja. Beszédében sűrűn használ rébuszokat, körmönfont mondatokat.

Zanpakutou belső világaSzerkesztés

Chichi inner world

Senichiya belső világa

Senichiya belső világa egy végelláthatatlan barlang, melynek belsejében kincsek, drágakövek és egyéb értékek vannak felhalmozva szabadon ömlesztve, zárt és nyitott ládákban egyaránt. A barlang közepén kisebb patak csörgedezik keresztül. E helyen félhomály uralkodik, csupán lámpások biztosítanak benne némi fényt, amelyekkel egy részét be lehet látni ennek a nagy térségnek. A barlang mennyezetén sztalaktitok meresztik éles végüket a talajon tartózkodok irányába, míg tárna alján állócseppkövek helyezkednek el itt-ott elszórtan. Senichiya általában valamely kincshalmon szokott elhelyezkedni, olykor-olykor pedig a patak közepén lévő kisebb szigetecskén. A szellem mellett gyakran feltűnik a lélekölőkard képességéből származó Varázsszőnyeg is, lelkes társaságként, szeleburdiságával időnként fejtörést vagy nevetést csikarva ki a jelenlévőkből. A barlang megvilágításában időnként lehet látni az aranysárga színű ködgomolyagokat, mely a levegőben kering. Senichiya toxikus anyaga egyrészt azért lepi el a járatot, mert hozzá tartozik, másrészt pedig gyakran kommunikál látványos illúziókkal forgatójával. Így pedig, hogy használóját a méreganyag hatása alatt tartja ilyenkor, amikor meglátogatja őt a Belső Világban, könnyedén megelevenítheti Ryouichi előtt azt, amit láttatni szeretne vele.

KÉPESSÉGEKSzerkesztés

  • Zanjutsu: Ryouichi legnagyobb gyöngesége, az Akadémián éppen, hogy el tudta sajátítani az alapokat külső segítségekkel. Emiatt tudása rendkívül elenyésző ebből a tekintetből, bár szerencséjére puszta kézzel kellőképpen meg tudja védeni magát. Ugyanakkor tudja, hogy nem sokáig hanyagolhatja tudását ebből a szempontból, de nehezen veszi rá magát, hogy gyakoroljon.
  • Hakuda: Rokonai már gyerekkorban elkezdték kiképezni, azon célból, hogy személyével, majd a 2. osztagot gyarapítsa. Így tudása eléggé széles határokat ölel fel, ha a pusztakezes harcról van szó. Ryouichi főleg az elkerülésekre épít harcstílusával, melyet vadászó tigris mozdulataival ötvöz. Napi rendszerességgel edz, és éppen azon van, hogy saját stílusát rendesen kidolgozza, így sokat foglalkozik e tekintetből tapasztalatai gyarapításával.
  • Kidou: Ryouichi egyik erőssége, mi sem mutatja jobban, mint az, hogy egykor a Kidoushuu tisztje volt. Elsősorban a bakudouk vagy más defenzív mágiákban jeleskedik. A támadó varázslatok nem az erősségei, mely múltjára vezethető vissza. Nem is igazán hajlik arra, hogy olyan kidoukat sajátítson el, amivel támadásra képes, mostanra inkább pusztakezes harci tudását helyezi előtérbe. De igyekszik mágiához való értettségét nem elhanyagolni.
    A legerősebb kidou, amit ismer az a Bakudou 77.: Tenteikuura, vagyis A selyemlevegő mennyei riksái. Illetve tudásában áll még egy tiltott kidou is, amit még a Kidoushuuban sajátított el, ez az alábbi: Kuukanten'i, azaz a Térbeli elmozdítás.
  • Shunpo: A mágiába való jeleskedésével könnyedén sajátította el a villámtánc alapjait, harcstílusába gyakran sző bele olyan elemeket, amelyet shunpo segítségével tud végrehajtani, ámbár gyorsasága nem a legkiemelkedőbb, inkább átlagosnak mondható.
  • Zanpakutou: Lévén fegyveres harcban nem jeleskedik, és inkább a pusztakezes küzdelmeket helyezi előtérbe, vagy a varázslást, így ritkán nyúl Lélekölőkardjához egy megütközésben. Kapcsolatuk változó, főleg Ryouichi vágja maga alatt a fát, ha nézeteltérésbe keveredik zanpakutouja lelkével, habár ezek aprócska viták, elenyészők, szerencsére mindkét fél könnyen enged, hamar békülnek. Ryouichi képességei inkább amiatt gyöngék, mert elhanyagolja zanpakutouját, így a köztük lévő kapcsolat nem tud kellőképpen fejlődni, mely a jövőben bizonyosan problémákat fog jelenteni számukra. 

ÉrdekességekSzerkesztés