FANDOM

Shiranui-ház
Cimer2
Kanji 不知火
Adatok
Családfő Shiranui Naomi
Ismert tagok Shiranui Haruki
Shiranui Kikyo
Shiranui Kazuo
Feladatkör Kertészeti tevékenységek,
herbalisztika
Kapcsolatok
Szolgált család Shihouin-ház

A Shiranui-ház egy kisebb köznemesi család, a Shihouin-ház familiárisa.

TörténetSzerkesztés

A Shiranui-ház eredete az első családfőhöz, az alapító Shiranui Kazukihoz vezethető vissza. Kezdetben egy egyszerű shinigami volt, aki különös érdeklődést mutatott a növények iránt, ezért szinte folyton olvasgatott róluk. Életében el is jött az a pillanat, amikor szükség volt erre a tudására. A Négy Nagy Nemesi Család egyikének, a Shihouin-háznak a 18. feje súlyosan megbetegedett és senki sem volt képes meggyógyítani. Ekkor lépett színre Shiranui Kazuki. Ő is hallott erről az esetről és elhatározta, hogy kipróbálja magát, hogy meg tudja-e gyógyítani a nemest.
Az elején nem gondolta, hogy nagy fába vágja a fejszéjét, de a nehézségek ellenére sem adta fel, amit elhatározott. Minden tudását fel kellett használnia, hogy összerakja a megfelelő növényi keverék receptjét. Sok kutatás és keresgélés után végül sikerült neki összegyűjteni a kellő információt és a megfelelő növényeket, hogy elkészítse a keveréket, amivel sikeresen meggyógyította a Shihouin családfőt.
Cselekedetének jutalmául nemesi rangra emelkedett, majd később fia, Shiranui Takahiro, feleségül vehette a Shihouin családfő lányát, Tsukikot, amivel megpecsételték a két nemesi család kapcsolatát. Hivatalosan csak ezután kezdett el a család kertészettel és herbalisztikával foglalkozni. És ekkor tett szert egy ereklyére is, ami felhasználása miatt sokban segített a családnak.
Shiranui Kazuki öregkorára átadta a vezetői címet egyetlen fiának, Takahironak, aki tovább folytatta apja munkásságát. Két gyereke született, Momoka, akit shinigaminak tanítottak és Takehiko, akit a ház következő fejének akartak nevelni. Annak ellenére, hogy Momoka volt az idősebb, inkább a fiatalabb fiút választották erre a feladatra. Takahiro idejében kapott a család még egy birtokot, amit ki is használtak, amint Momoka elég idős lett, hogy megházasodjon és be tudott költözni az új birtokra.
Momoka shinigami pályafutásán idővel tiszti rangra tört, míg Shiratnui Takehikot kinevezték az új családfőnek. Takehiko féltékeny is volt nővérére az elért teljesítménye miatt és azért is, hogy neki már sikerült egy utódot a világra hoznia. Takehiko minél előbb egy örököst akart magának, hogy bebiztosítsa, ő lesz a következő családfő. Ebben az időszakban nagyon belemerült a munkába, hogy a család minél sikeresebb legyen, de az utód kérdéssel is foglalkozott. Sokáig viszont nem született gyermeke, de végül csak sikerrel járt és világra jött lánya, Naomi. Viszont Takehiro ezzel sem elégedett meg, ő egy fiút szeretett volna, hogy biztosra menjen, ő lesz a vezető. Ennek ellenére elkezdte Naomi nevelését, de még nem adta fel a reményt, hogy fog fia születni.
Fia viszont sohasem született, ráadásul Naomi súlyosan megbetegedett és alkalmatlan lett a család vezetésére. Ezt mondhatjuk a Shiranuik legszerencsétlenebb időszakának, mert ezen kívül még meg is támadták az új birtokot és megölték az ott lakókat, ráadásul a Shihouinok vissza is vették a birtokot és újból csak egy telekkel rendelkezett a család. Csak később derült ki, hogy a legkisebb Shiranui, Haruki, túlélte az öldöklést és mivel Takehiko már kész volt átadni a vezetést másnak, mert belefáradt, így rá esett a választás. Bár ténylegesen nem Haruki intézte a család dolgait, hanem nagypapája Kazuo, akiben Takehiko is megbízott.
Ez viszont csak átmeneti időszak volt, mert idővel Naomi felépült betegségéből és amint összeszedte magát, átvette a család a vezetését Harukitól. Tehát Shiranui Naomi lett a család legújabb feje és jelenleg is az.

FeladatkörSzerkesztés

Családi ereklyékSzerkesztés

  • Torikabuto no Sesshoku (Farkasölő Sisakvirág Érintése): Uchiwa-szerű kinézetű ereklye, ami képes a reiatsu és a reishi elnyelésére, és annak újraformázására. Sokféle használati módja van, de a Shiranuik elsősorban arra használják, hogy a 150 évente virágot hozó havasi broméliát virágzásra bírják, és szirmait felhasználhassák a gyógynövénykeverékekhez.

CsaládfaSzerkesztés

Shiranui-család

CsaládtagokSzerkesztés