FANDOM

Shiranui Haruki
Haruki
Kanji 不知火 春樹
Adatok
Született 04. 22.
Kor 12 év
Faj Shinigami
Nem
Magasság 152 cm
Súly 56 kg
Hajszín gesztenyebarna
Szemszín barna
Bőrszín fehér
Vércsoport 0
Különleges ismertetőjegyek karszalag a karján
E/3-ben beszél magáról
Politikai hovatartozás
Gotei 13
Shiranui-ház
Shinigami Nőegylet
Shinigami Gyerekegylet
Korábbi hovatartozás Rukongai
Foglalkozás 9. osztag 4. tisztje
Korábbi foglalkozás 6. osztag 4. tisztje
Előző osztag(ok) 6 6. osztag
Partner Nara Shiratori
Ueda Tomoko
Korábbi partner(ek) Yurenai Mistique
Személyes információk
Rokonok Shiranui Naomi (nagynéni)
Shiranui Kikyo (nagynéni)
Nagypapa
Zanpakutō
Shikai Haru no Nanakusa
Bankai még nem érte el

Shiranui Haruki (不知火 春樹, nyugaton Haruki Shiranui) a 9. osztag 4. tisztje, kapitánya Nara Shiratori.

Haruki teljes

Haruki egy alacsony, igen fiatal lány, hosszú, rózsaszín árnyalatú gesztenyebarna hajjal és barna szemekkel. Egy igazi életvidám lány, ezért sokat szokott mosolyogni, főleg, ha Shiratori közelében lehet, akiért jelen pillanatban rajong. Munka közben a normál shinigami egyenruhát viseli, zanpakutoujával a bal oldalán és egy saját maga készített zöld és fehér csíkos karszalaggal a jobb vállán, aminek a közepén egy pajzs van. Ezzel azt akarja kifejezni, hogy ő Shiratori védelmezője. Az Emberek Világában pedig különféle iskolai egyenruhákat hord, amiknek gyűjtögetése a hobbija, hogy beleolvadjon a környezetbe.

Haruki ruha

Haruki Emberek Világa beli öltözékei

Ő egy olyan személy, akinek mindig kell valakit csodálnia, mert anélkül nem teljes az élete. Mivel most Shiratorit bálványozza, ezért mindent megtesz, hogy egy haja szála se görbüljön. Aki pedig egy rossz szót is mer róla szólni, annak az ő haragjával kell szembenéznie. Próbál korához képes felnőttként viselkedni és beszélni, és ezt is úgy teszi, hogy közben önmagáról E/3-ben beszél. Szeret főnökösködni, bár még nem nagyon tud befolyásolni másokat, de szorgalmasan figyeli Kohakut, hogy ellessen tőle néhány dolgot.

TörténetSzerkesztés

Élete lélekként és az AkadémiánSzerkesztés

Haruki fiatal

Fiatal Haruki

Seireiteiben született egy kisebb nemesi család, a Shiranui klán egyik mellékágában. Szülei egyáltalán nem viselkedtek úgy, mint a nemesek, így Haruki sem tesz úgy. Így éldegéltek hárman, mint egy boldog család. Azonban egy napon betörők törtek be és támadtak rájuk. A szülők mindent megtettek, hogy Harukinak sikerüljön elmenekülnie. Anyja egy gyűrűt nyomott a kezébe, ami a nagymamájáé volt és útnak indult. Tudta, hogy szülei valószínűleg meg fognak halni, de ő még is elfutott. Rukongaiba ment, ahol egy család be is fogadta, azonban ő itt nem érezte jól magát, mivel itt sok ház volt és egyetlen egy zöld terület sem. Elhatározta, hogy megpróbál egyedül élni egy számára megfelelő helyen. Meg is találta ezt a helyet és letelepedett. Itt éldegélt egyedül és viszonylag boldogan. Viszont ez sem tartott örökké. Egy hollow támadott rá, de az utolsó pillanatban jött a felmentő sereg, Nara Shiratori személyében. Ettől a pillanattól kezdte el csodálni őt és határozta el, hogy shinigami lesz.

A Lélektovábbképző Akadémiara való felvételinél Haruki mindent beleadott, ezért sikeresen fel is vették. A tantárgyak közül mindben hasonlóan jó volt, bár a hakudához talán egy kicsit jobban értett, mint a zanjutsuhoz. Egész végig keményen tanult, aminek meg is lett az eredménye, hiszen felküzdötte magát az osztály élére. Már a második évben sikerült elérnie zanpakutouja shikai alakját, amivel sokakból irigységet váltott ki. Az ötödik évben pedig már nagyon türelmetlenkedett, hogy túl lassan válik shinigamivá, ezért kérvényezte, hogy ebben az évben tehesse le a záróvizsgát. A gyakorlati rész abból állt, hogy három fős csapatokban lidérceket kellett ölni az Emberek Világában. Ezzel nem is volt gond, azonban erősebb lidércek zavarták meg a vizsgát. Harukiék csapatát két hollow is megtámadta, akiket még shikaial se tudtak megsebesíteni. Harc közben Haruki gyűrűje felizzott és egy lélekenergia hullámmal ellökte magától a lidérceket, majd sikeresen aktiválta shikaiának teljes erejét, mivel eddig csak egy része volt kiengedve. Ezzel pedig már könnyebben ment a lidércek legyőzése, de így sem úszták meg sérülések nélkül. Gyengélkedőn ébredve egy levél várta, amiben az állt, hogy sikeresen kijárta az Akadémiát és felvételt nyert a 6. osztagba. Indulás előtt még meglátogatta a nagypapája, aki közölte vele, hogy ő lesz a család vezetője.

A 6. osztagbanSzerkesztés

Haruki segit

Haruki segít Shiratorinak a papírmunkában

Haruki vidáman érkezett meg a 6. osztagba, hisz tudta, hogy Shiratori itt hadnagy és nemsokára találkozni fog vele. Egy mosollyal az arcán nyitott be a hadnagyi irodába, hogy viszont láthassa megmentőjét. A hadnagy azonban egy kicsit elfoglalt volt, így át akarta rakatni a beszélgetést egy későbbi időpontra, azonban ez Harukinak egyáltalán nem tetszett és felajánlotta segítségét a papírmunkában, hogy közben tudjon beszélgetni Shiratorival. Mikor jobban megismerte még jobban elkezdte csodálni és elhatározta, hogy mindenben a segítségére lesz.

Miután sikerült beilleszkednie a 6. osztagba belépett a Shinigami Nőegyletbe, mivel hallotta, hogy az egy nagyon befolyásos szervezet. Az egyletbe főként a gyerekeket foglalta le, mivel voltak nála fiatalabbak is, miközben a felnőttek a fontos dolgokat beszélték meg, amibe fél füllel ő is belehallgatózott. Itt ismerte meg Ueshima Kohakut, akire felnézett, mivel látta, hogy milyen határozottan irányít mindenkinek, még a kapitányokat is. Ő is ilyen szeretett volna lenni, ha felnő.

9. osztag kötelékébenSzerkesztés

Miután Shiratorit kinevezték a 9. osztag kapitányának, Haruki is osztagot váltott, hogy továbbra is segíthesse őt. Ebben az időben végre jó barátságot kötött Ueshima Kohakuval, akit ezután példaképének tekint.

KüldetésekSzerkesztés

Családi kalamajkaSzerkesztés

(folyamatban)

KépességekSzerkesztés

Nagy lélekenergia: A Gotei 13 magas rangú tisztjeként Haruki nagy mennyiségű lélekenergiával rendelkezik. Kiengedéskor a természet színeként, vagyis zöldként materializálódik.

Képzett Pusztakezes harcos: Legkedveltebb harci stílusa, ezért ebben a legjobb és főleg erre edz. Ütéseit és rúgásait minél pontosabban és erősebben próbálja felfejleszteni.

Képzett Kidō használó: Shiratori befolyásának köszönhetően elég jól megy neki és szereti is használni. Szereti vele elterelni ellenfele figyelmét vagy kombinálni zanpakutoujával.

Zanjutsu használó: Edzésein inkább hakudájára edz, de kardforgatására is fordít időt, így képes elég jól forgatni zanpakutouját, de hakudát mégis jobban használja.

  • Ostor használó: Mivel zanpakutoujának teljes shikai alakban nem kard formája van, ezért Harukinak meg kellett tanulnia ostorral is harcolni.

Shunpo használó: Elég ügyesen használja, de nem szokta olyan sűrűn alkalmazni. Sebessége átlagosnak mondható, de ennyi is elég támadások kikerüléséhez.

ZanpakutōSzerkesztés

  • Normál alak
  • Első shikai alak
  • Teljes shikai alak

Haru no Nanakusa (春の七草, Tavasz Hét Növénye): Normál alakban egy teljesen hétköznapi katanára hasonlít. A markolat zöld, a markolatvédő szürke, a tok pedig fekete színű.

  • Shikai: Haruki zanpakutoujának különösképpen két shikai alakja van, mivel nem volt elég lélekenergiája, hogy használni tudja az egészet, így kialakult egy olyan forma, ami csak a zanpakutou erejének felét használja. Ez a "Haero" (生えろ, Nőj) parancsszóra aktiválódik. Ekkor a kard elkezd megnyúlni és megjelenik rajta a zöld szín is.
  • A "Haero konoue" (生えろ 此の上, Nőj tovább) parancsszóra aktiválódik a teljes shikai. Ekkor a zanpakutou egy vívótőr és egy rózsaszár egyesülésére hasonlít. A rózsaszárrá alakult penge ostorként funkcionál, aminek hosszát Haruki kedve szerint változtathat.
Shikai különleges képesség: A zanpakutou alapképessége, hogy amit megvág, abba gyorsan növő növény magvakat tud juttatni. Ezekből a magokból bármilyen létező növény ki tud hajtani a használó kedve szerint rövid idő alatt. Haruki főleg indákat szokott használni, de vannak különleges képességekkel rendelkező virágok is, amik úgy néznek ki, mint a rendes növények. Ezeknek a virágoknak olyan illatuk van, ami színtelen, szagtalan és valamilyen hatással van az áldozatra.
  • Árvácska
  • Búzavirág
  • Piros Gyűszűvirág
  • Boroteng levelei
  • Boroteng virága
  • Árvácska (Viola Wittrockiana): Illata legyengíti az ellenfelet, azonban ezt úgy teszi, hogy még a legerősebbek is alig veszik észre. Bár időbe telik, mire aktiválódik a hatása, de megéri várni, mert utána ellenfele ereje és sebessége lecsőkken.
  • Búzavirág (Centaura Cyanus): Illata álmossá teszi környéken lévőket. Persze nem alszanak el tőle, csak a Harukinál sokkal gyengébbek. A kicsivel gyengébbek és kicsivel erősebbek csak álmosságot éreznek, de még képesek harcolni, csak nem úgy, mint általában. A sokkal erősebbek pedig már semmit sem éreznek.
  • Piros Gyűszűvirág (Digitalis Purpurea): Illata mérget tartalmaz, ami rosszullétet idéz elő az áldozatnál. Nem halálos és egy idő után kiürül a szervezetből.
  • Boroteng (Hedera Vinca): A zanpakutou egyedi virága. A borostyán és egy kék virág ötvözéséből alakult ki. Ez abban tér el a többi virágtól, hogy az ellenfél testébe kell juttatni és az ő lélekenergiáját használja a növekedéshez, így sokkal tovább tart, mire leindul a növekedés, de ha kihajtott, szétterjeszkedik az áldozaton, megbénítva azt és elszívja reiatsuja egy tizenötödét, amit egy kék bogyóban sűrít össze virága közepén, majd kilövi Haruki felé. Ezt a bogyót, ha valaki megeszi, sebesülései nagyjából elkezdenek begyógyulni.

Egyéb felszerelésSzerkesztés

HGyűrű

Haruki gyűrűje

Haruki rendelkezik egy gyűrűvel, ami a nagymamájáé volt. Ennek a gyűrűnek az a képessége, hogy képes elszívni viselője lélekerejét. Az elszívott lélekerőt pedig kitudja engedni egy hullám formájában, vagy egy labdában össze tudja sűríteni és eldobni azt. A lélekenergia hullámot már tudja irányítani, így nem minden irányba hat, hanem csak arra, amerre ő akarja. Mivel már megtanulta irányítani, így nagyon lassan szívja el a lélekerejét, ezért nem kell amiatt aggódnia, hogy nem növekszik a lélekereje vagy amiatt, hogy túltöltődne.

Zanpakutō lelkeSzerkesztés

Haru

Haru no Nanakusa

  • Neve: Haru no Nanakusa
  • Neme:
  • Megjelenés: Fiatal lány alakja van, akinek rövid, zöld haja van és fölül egy tincs áll ki a hajából, ami egy levélre vagy egy hatalmas fűszálra emlékeztet. Öltözékében és kiegészítőiben a vörös és a zöld szín dominál. Általában egy rövid kis egyrészes ruhát visel egy vörös kendővel a nyakán és egy masnira kötött madzaggal a hasa fölött, amiben zanpakutouját tokjával együtt tartja.
Haruki belső

Haruki belső világa

  • Jellem: Egy az egyben Harukira hasonlít, ő is szereti korához képest idősebbnek magát és parancsolgatni másoknak, főleg Harukinak, aki ezt nem nagyon szereti. Általában jó kapcsolata van Harukival, de hasonló személyiségeik miatt könnyen össze tudnak veszni egymással.
  • Belső világ: Egy hatalmas területből áll Haruki belső világa, ahol erdők és mezők vannak minden mennyiségben. Az a legszebb ebben a világban, hogy időközönként az összes virág egyszerre virágzik és teszi még csodálatosabbá ezt a világot.

KüzdelmekSzerkesztés

  • Moriyama Aya ellen = FÉLBE SZAKÍTVA (GYŐZELEM)
  • Kaminari Takával, Diego Canino és Sirenia de Rose ellen = ELLENFELEK ELMENEKÜLTEK (GYŐZELEM)
  • Nishihara Shuko ellen = EDZÉS (GYŐZELEM)