FANDOM

Shiranui Naomi
2012-06-26-510095 copy
Kanji 不知火 尚実
Adatok
Született 1916. 03. 03.
Kor 97
Faj Shinigami
Nem
Magasság 164 cm
Súly 48 kg
Hajszín Zöld
Szemszín Zöld
Vércsoport AB-
Különleges ismertetőjegyek "Kampánymosoly"
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Seireitei
Foglalkozás Hadnagy
Korábbi foglalkozás 7. tiszt
Partner Fujimoto Masayoshi
Személyes információk
Rokonok Shiranui Haruki (unokahúg)
Shiranui Kikyo (féltestvér)
Shiranui Takehiko (apa)
Matsushita Akemi (anya)
Zanpakutō
Shikai Mimoza (Mimóza)
Bankai Koushou Mimoza no Saki (Ragyogó Mimóza Virágzása)

Shiranui Naomi (不知火 尚実, nyugaton Naomi Shiranui), az 1. osztag hadnagya, a Shiranui-ház 4. feje.

Megjelenés és JellemSzerkesztés

Naomi 164 centiméterével átlagos magasságú, ellenben korábbi betegsége miatt alakja igen törékeny, bőre halvány. Haja zöld színű, amit rövidre vágva, kiengedve hord, nagyjából a válláig ér, és rendezetten áll. Szemei a zöld halványabb árnyalatában tündökölnek, és mindig információt gyűjtve pásztázzák a környezetet, a gyors és helyes reagálás érdekében. Mivel éveket töltött ágyban, teste sovány, kicsit túlságosan is, fizikuma sem túl erős, de nem kell félteni, más készségeivel pótolja a testi erőt. Mozgása kecses, mindig jól kihúzza magát, ültében is mindig egyenes, méltóságteljes, neveltetéséből adódnak ezen tulajdonságai, amik ösztönösek, képes arra, hogy órákat töltsön akár ilyen merev tartásban, ha az illem, vagy a helyzet így kívánja meg. Arcán legtöbbször meleg mosoly látható, ami néha negédesnek hathat, hiszen ha valakire mérges, vagy éppen harcol, az esetek többségében akkor is mosolyog. Egyedül Haruki közelében őszinte ez a mosoly. Mindig az alkalomnak megfelelő ruhát visel, előnyben részesíti a tradicionális darabokat, illetve a színesebb ruhákat.
Szülei arra nevelték, hogy ő lesz a család következő vezetője, így mindig illedelmesen viselkedik másokkal, rangtól és nemtől függetlenül, és igen ritkán emeli fel hangját. Nem érezteti másokkal nemesi származását, bár büszke származására, nem tekinti azt nagyobb értéknek, ha valaki nemes. Mindenkivel kissé kimérten, de nem bántóan viselkedik, ez alól csak családja, azon belül is főként Haruki kivétel. Az efféle távolságtartás nem volt rá mindig jellemző, azonban betegsége alatt szépen lassan bezárkózott, férje árulása pedig még inkább megerősítette ezt. Ezek után bizalmát szinte lehetetlen bárkinek is elnyerni, s bár munkájában támaszkodik másokra is, magánéletének dolgait inkább magában tartja. Jellemzőek rá a borongós gondolatok, és sosem elégedett magával vagy a teljesítményével, azonban ezt nem mutatja a külvilág felé, nem szeret gyengének látszani, igyekszik a saját erejéből megoldani a feladatait, vagy problémáit. Minden vágya egy gyermek, hiszen betegsége miatt elveszítette sajátját, de amíg nem találja meg hozzá a megfelelő férfit, főként Harukin éli ki anyai vágyait. Gyermeki lelkesedéssel ragaszkodik tárgyaihoz, teljes mértékben képtelen olyan dolgoktól elválni, amelyekhez valamilyen emlék köti, (Ilyen pl.: Raktározókarógyökér Uraság) mert jól tudja, hogy milyen elveszíteni valakit, vagy valamit.

TörténeteSzerkesztés

  • Kisgyerekként
  • Fiatalon

A Shiranui-ház 3. fejének egyetlen gyermekeként látta meg a napvilágot, egy koratavaszi napon. Apja, a köznemesi család vezetője, már a lány születésekor sem volt fiatal, így, bár minden vágya egy fiú örökös volt, végül lemondott erről, és Naomi nevelésének szentelte figyelmét. Szigorúan fogta, és már kisgyerekként a megfelelő viselkedésre, a feladatainak tökéletes ellátására képezte ki, mindenfajta gyengédség, vagy figyelmesség nélkül. Lányát nem gyermeknek, inkább apró növésű felnőttnek tekintette, de sosem kegyetlenkedett vele ok nélkül, csupán csak úgy gondolta, ez a megfelelő gyereknevelési módszer. Ebben felesége sem cáfolt rá, az asszony hasonlóan viselkedett lányával, sőt, ha nem kapott rá külön felszólítást, sokszor tudomást sem vett a létezéséről. Ez a környezet tette Naomit céltudatossá, segítette hozzá ahhoz, hogy igyekezzen önállóan megoldani problémáit, és mások felé ne legyen túlzott bizalommal, valamint sose mondja, és mutassa ki, amit igazából gondol.
Fiatal korában, egy családon belüli megegyezés után, jelentkezett a Lélektovábbképző Akadémiára, ahol meg is kezdte tanulmányait. Kimagaslóan shunpoban, és zanjutsuban jeleskedett, azonban élvezte az órákat, így mindegyikre teljes erejéből készült, lévén ő maga választotta az iskolát. Az utolsó évben mutatták be szülei Saito Ryūnosuke-t, akit a jövendőbéli férjének szántak. Ezzel ő maga is tisztában volt, így nem szegült ellen, amikor otthon tartózkodott, idejének nagy részét a férfival töltötte, aki bár nem volt először szimpatikus számára, lassan megszokta jelenlétét, végül megkedvelte. Az első találkozás után fél évvel tartották meg az eljegyzést, amin a környező nemesi családok mind képviseltették magukat, azonban az esküvőt megtartani csak Naomi vizsgái után tervezték.

KépzettségSzerkesztés

Gyakorlott zanjutsu és shunpo használó, kíváló a kapcsolata zanpakutojával, így gyakran tart tréninget tisztjeinek is. Emellett a Kardok és Rózsák egyletében is oktat kardforgatást. Korábbi betegsége miatt híján van a testi erőnek, így hakuda terén van mit fejlődnie, valamint a kidoukkal is némiképp hadilábon áll.

ZanpakutoSzerkesztés

Mimoza típusát tekintve kevert fajtájú, fény és kidou közé is sorolható. Naomi belső világa egy barlang, aminek falai fehérek, mert kristályok borítják, emellett ahol beszűrődik némi fény, ott apró virágok nőnek. 

NaomiBelső

Naomi belső világa

Sokáig tartott, míg elérte, hogy Mimoza beengedje őt, és elárulja neki a nevét, azonban mostmár teljesen kiegyensúlyozott a kapcsolatuk. 

KépességekSzerkesztés

Keiperetto (Fénylabdacs) Képes a fényt elvonni a világító, fényt adó dolgoktól (Pl.: Lámpa, tűz, de a napfényből is tud meríteni) s azt egy energiagömbként az ellenfelére lőni. Így a kisebb fényforrásokat kioltja, de erre pl. a Napnál nem képes. A labdacs mérete attól függ, hogy mennyi fényt volt képes elnyelni. A technika alkalmazásánál a fényforrás felé emeli fegyverének egyik pengéjét, amibe láthatóan átkúszik a fény, majd a másik pengével az ellenfélre lövi.

Kaen (Ragyogás) Képes az árnyakat, a sötétséget fénnyé változtatni. Ezzel a támadással elvakíthatja ellenfelét, valamint ott is képes lesz a Kei Peretto támadását használni, ahol eredetileg nincsen fény, amit magához vehetne.

Harmadik Shikai képesség

Hanasake! (Virágozz!): A parancs kimondása után a kétvégű kard ismét egy katana alakját veszi fel, azonban ez fényből van. Ezt Naomi a mellkasába döfi, és a helyén egy hatalmas virág nyílik ki, aminek szirmai fényből állnak. Ezeket a szirmokat képes előhúzni, és ezekkel harcolni, sebzésük Naomi fegyverforgatási képzettségétől függ, ugyanolyanok, mint egy katana, érzésre is, tehát lehet velük vágni, vagy döfni. Ha egyet elejt, az semmivé foszlik, más nem képes felvenni és forgatni, illetve ez vonatkozik arra is, hogy más nem képes a mellkasán lévő virágból efféle fegyvert kihúzni.
Mimoza

Mimoza

Bankai

A harmadik shikai képességhez képest támadása annyiban változik bankaiban, hogy a kihúzott fénynyalábok nem csupán katana alakot vesznek fel, hanem azokat néhány mozdulattal képes formázni is Naomi. Tehát képes belőle mondjuk egy védőpajzsot felhúzni maga elé egy támadás elől. (Azonban ezek ilyen egyszerű alakzatok, tehát nem fog mondjuk lufi állatkákat hajtogatni belőlük.)

Kei Kaga (Fénybimbó): A technika lényege, hogy egy fénysugarat az ellenfélre jutasson, ezt megteheti úgyis, hogy beledöfi, de egy vágás is elegendő, a hatáshoz csupán fizikai kontaktusra van szükség. Ahol a fénynyaláb az ellenfélhez ér, zöldes fénnyel felkúszik a mellkas közepéig, és ott Naomiéhoz hasonló virág nyílik, az ellenfél reiatsuja színével megegyező ragyogással. Ez a virág lélekenergiával táplálkozik, és ha megtelt, egyszerűen lehullik az ellenfélről, és darabjaira esik. Hatása a zanpakutora tett pontoktól függ.

10-14 pont: koncentrációképesség gyengül, egyre fáradtabbnak érzi magát
15-19 pont: koordinációs problémák, alig tudja nyitva tartani a szemét
20-24 pont: összeesik a fáradtságtól

Ezenkívül a hatását sem rögtön fejti ki, a lélekenergia nagyságától függ, hogy annak elszívása mennyi időt vesz igénybe. Ez 1000LP/ 30 sec. Ami azt jelenti, hogy 24 pontos zanpakutonál, ha az ellenfél LPje 20000, akkor 10 perc alatt telik meg a virág, vagyis ennyi idő után esik össze az ellenfél.

IdézetekSzerkesztés

ÉrdekességekSzerkesztés