FANDOM

Jellemzői Szerkesztés

Shirei Tenro
Shirei1
Adatok
Született január 24
Kor 21
Faj Quincy
Nem
Magasság 160 cm
Súly 46 kg
Hajszín fekete
Szemszín barna
Bőrszín fehér
Vércsoport 0
Különleges ismertetőjegyek ~ Miko öltözet

~ Hosszú íj, amit mindenhova magával visz (többnyire nyilak nélkül)

Politikai hovatartozás
Hovatartozás Független
Személyes információk
Rokonok Shirei Kusuke (apa, elhunyt)

Shirasaki Yume (anya, elhunyt)

Kinézete: A mindössze 160 centi magas hölgyemény jó kondíciónak örvend. Szülei tanításainak hála rendkívül edzett, amelyből sokat az arra érdemtelen nem fog látni. Ami viszont bárki számára feltűnhet, az az, hogy kecses alakját Miko ruha hangsúlyozza ki, amelyből egy egész szekrénnyit tart otthon. Igazán rajong a középkori Japánért, s ehhez hűen választott viseletet. De elgondolkodott már azon is, hogy követhetné azoknak a papnőknek az ösvényét, akik komolyabb okokból hordják magukon. A szetthez illően fehér zokniszerűséget és fapapucsot visel, a hátára kötve pedig íjat, nyíllal teli tokot. Arca finom vonalakkal bír, álla hegyes. Szemei barnák, szemöldökei vékonyak, szempillái hosszúak és sűrűek. Mindezt gyönyörű, derékig érő, fekete haj keretezi, amit szívesen köt lófarokba egy fehér szalag segítségével.

Személyisége: Felszínesen lát bele az, kit előbb fog meg az őt körüllengő misztikusságból eredő hűvösség, mintsem a melegség, ami mélyen, de ott lappang barna szemeiben. Jegessége kifejezetten dermesztő lehet azok számára, akik rossz szándékkal fordulnak hozzá. Ugyanakkor napfényként ragyogja körbe azt, akit arra érdemesnek talál. Olyankor hajlandó megnyílni, átadni valamennyit abból, amit maga is megtapasztalt már az életből. Humanitárius. Kis korától fogva mások érdekeit helyezi maga elé, s bár nincs fájdalom amit elfelejtene, gyötrő hatásuk ellenére is képes tovább haladni a cél érdekében. Szívesen mutat irányt, ha szükség van rá. Szívesen kommunikál, ám megrekedve extrovertáltak és introvertáltak kényes határán van, hogy inkább csendbe burkolózva hallgatja a körülötte zajló beszélgetést. Bája, s kecsessége törékeny angyalnak mutatja, holott hatalmas erő lappang benne. Tudja, milyen vér is csordogál ereiben, s családjához hűen ennek teljes kiaknázására, és egyensúlyra törekszik.

Története Szerkesztés

Röviden:

Hosszabban: https://bleach.frpg.hu/index.php/topic,791.msg6074.html

Értelmezése: