Bleach Szerepjáték Wiki
Advertisement
Shirei Tenro
4b72ac9f4a62f44ae42303658804d855
Adatok
Született 1995. Január 24., Karakura (Japán)
Kor 26
Faj Quincy
Nem Hölgy
Magasság 160 cm
Súly 46 kg
Hajszín Sötétbarna
Szemszín Sötétbarna
Bőrszín Fehér
Vércsoport 0
Különleges ismertetőjegyek Miko öltözet, hankyū, amit mindenhova magával visz (többnyire nyilak nélkül) , fehér hajszalag
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Független
Személyes információk
Rokonok Shirei Kusuke (apa, elhunyt)

Shirasaki Yume (anya, elhunyt)

Jellemzők[]

Fizikai felépítés[]

160 centi magas. Szülei tanításainak hála rendkívül edzett, bár nem feltétlenül látszódik rajta a ruha miatt.. Hétköznapi viselete egy miko ruha, amelyből egy egész szekrényre valót tart magánál. A szetthez illően fehér kétujjas zoknit és fapapucsot visel. Arca finom vonalakkal bír, álla hegyes. Szemei barnák, szemöldökei vékonyra szedettek, szempillái hosszúak és sűrűek. Mindezt gyönyörű, derékig érő, sötétbarna haj keretezi, amit szívesen köt lófarokba egy fehér szalag segítségével. A hajsűrűség miatt akár feketének is tűnhet lobonca, amit himecut fazonban tart mindig. Vasággyal 46 kiló, mivel egészségesen táplálkozik, a helyi konyhának megfelelően.

Belső jellemzők[]

Felszínesen lát bele az, kit előbb fog meg az őt körüllengő misztikusságból eredő hűvösség, mintsem a melegség, ami mélyen, de ott lappang barna szemeiben. Jegessége kifejezetten dermesztő lehet azok számára, akik rossz szándékkal fordulnak hozzá. Ugyanakkor napfényként ragyogja körbe azt, akit arra érdemesnek talál. Olyankor hajlandó megnyílni, átadni valamennyit abból, amit maga is megtapasztalt már az életből. Humanitárius. Kis korától fogva mások érdekeit helyezi maga elé, s bár nincs fájdalom amit elfelejtene, gyötrő hatásuk ellenére is képes tovább haladni a cél érdekében. Szívesen mutat irányt, ha szükség van rá. Szívesen kommunikál, ám megrekedve extrovertáltak és introvertáltak kényes határán van, hogy inkább csendbe burkolózva hallgatja a körülötte zajló beszélgetést. Bája, s kecsessége törékeny angyalnak mutatja, holott hatalmas erő lappang benne. Tudja, milyen vér is csordogál ereiben, s családjához hűen ennek teljes kiaknázására, és egyensúlyra törekszik.

Történet[]

1995.01.24-én látott napvilágot Karakurában. 7 évesen kapta meg első íját, egy hankyūt. Az anyja tanította meg használni, apja pedig elméleti tudást biztosított hozzá. Alapvetően boldog és nyugodt életet élt, késő tinédzser koráig. 18. szülinapján koncertre készültek családjával. Be sem jutottak. Még a bejárat előtt mindkét családtagját agyontaposta egy hollow, szeme láttára. Ez eltört bene valamit. A történtek után ugyanis képtelen volt saját fegyverére nézni. Szobája sarkába dobta azt, sokáig nélküle, céltalanul sétált az utcán. Életét üresnek, és jelentéktelennek vélte; depresszióba esett. Aztán volt, hogy íjjal láthatták a civilek, de nyilat nem hordott magánál. Adrián Ruiz és Kane Shinzou közbenjárásával tudta csak feldolgozni az esetet. Azóta viszonylag kiegyensúlyozottan él.

Karrier[]

Sokáig munkanélküliként élt a szülei után hátramaradt, több milliós örökségből. Aztán 2017. november 9-én megismerte Kane Shinzout, aki váratlanul leesett elé a karakurai shinto szentély tetejéről. Kane-nel már előzőleg is találkoztak, így volt megalapozott bizalom a két fél között. Ez később oda vezetett, hogy Tenro 2018 június 7-én csatlakozni szeretett volna ahhoz a bűnszervezetnek titulált csoporthoz, ami a szegények megsegítésére alapult, és Futár néven ismert. A bandát másként karakurai futárként is emlegetik egymás közt a tagok. 2019 április 28-án vették be, ekkor megkapta kitüntetésként a Fox nevet.

Felszerelés[]

  • Hagyományos hosszú íj. Később: Rozsdavörös Vadász, a szokványosnál nagyobb hankyū. Tenro 2021. április 26-án kapta szülei utolsó hagyatékául. Rozsdabarna színe van, finoman csiszolt fatest, és jól karban tartott ideg. Középen egy rókafej sziluettje látható.
  • Pár gintou kapszula pack
  • Fox feliratú medál, amit belépéskor kapott ajándékba
  • Hollow bait

Trivia[]

  • Szereti a shinto vallást, és a köré épített kultúrát. Elég sokat tud róla mesélni, de ő maga nem követője. A ruhát puszta rajongásból viseli.
  • Nem bírja a gin-tonicot, meg alapvetően az alkoholt. Hamar be tud rúgni, utána pedig nagyon könnyen...
Advertisement