FANDOM

Takachan

Taka emberi formája

Nagano Nobu zanpakutojának szelleme.

Kaszt: Zanpakutuo szellem

Neme: Férfi

Kinézete: A kard képességéből és kinézetéből adódik az egyiptomi jelleg. Ennek megfelelően Taka alakja a szóban forgó kultúra istenségével egyezik. Az említett személy, Horus. Az egek uraként ismert, akit sólyomként,vagy sólyom fejjel és emberi testtel ábrázolnak. A kardszellem egyik leírásba sem illik tökéletesen, mivel teste emberi, de több madárra jellemző vonással bír. Azonban a viselt ékszerek, kiegészítők, fejdísz, sólyom fej az egyiptomi istenségnek feleltethető meg.
Taka rendelkezik teljes emberi alakkal is. Ekkor hosszú, vörös hajú férfiként jelenik meg, hatalmas szárnyakkal. Ruházata veszít egyiptomi jellegéből. Ujjatlan zöld-fehér színű ruhát visel, melynek derekára óriási, rojtos végű, vörös kendő van kötve. Karján szintén kendőt hord, ami fehér alapon vörös mintás. Szárnyai nála is nagyobbak, ezzel tovább nehezítve amúgy is problémás földön történő közlekedésé

Jelleme: Ugyanolyan hatalmas szíve, mint gazdájának, így kissé érzelgős nembeli társaihoz képest. Előfordul zsebkendő halmokat gyártva panaszolja el bánatát. Általában türelmesen végighallgatják előadását, de megesik egyetlen szót is képtelenség kihúzni belőle, ekkor biztosra vehető ott tartózkodik a vész okozója. Emellett végletekig hűséges. Komoly érvek sorozata sem biztosít teljes sikert az ellenkező állapothoz. Viselkedésében a szégyenlősség, túlzott lustaság és profi esések bemutatása játssza a döntő szerepet. Ha minden rendben lelki világában, akkor többnyire mosolygós, vidám természetű, kétballábával szórakoztató személyiség. Tulajdonosához hasonlóan őt is elképesztő magassággal veri a sors. Bevett szokása izomból lefejelni saját temploma bejáratát, mert vendégét mindig illendően ki akarja kíséri. A "szentélyből", lassú oldalazással merészkedik elő. Folyamatosan elfelejti nincsenek hátán hatalmas szárnya, ami akadályozná mozgásában. Kissé lassan képes kapcsolni egy-egy mondatra, mert nehezen esnek le neki dolgok. Emiatt reakciókéséssel, de annál látványosabban szokott reagálni. Általában felkiáltva csap tenyerébe, ezzel frászt hozva a szintén el-el kalandozó Nobu-ra. Néha, még az is megesik kölcsönösen megijesztik egymást. Mindketten eltűnnek saját gondolataikban és váratlan pillanatokban térnek magukhoz.
Egyetlen különbséget közte és Nobu között a zene iránti utálata jelenti. Ki nem állhatja ha mellette játszanak. Hangos lármának tartja a gitárral kísért számokat és egyenesen füldugó sztrájkba kezd, ha valaki hörögni, sikítani, üvölteni kezd.