FANDOM

Ryuu-tigris

Tora állat és emberi formája

Masachika Ryuutarou zanpakutojának szelleme.

Kaszt: Zanpakutuo szellem

Neme: Férfi

Jellem: Végtelenül agresszív, önfejű, harcias és megtagadja Ryuu-val az együttműködést. Utálja, mert egy naplopó lusta disznó, akit semmilyen nemes cél nem mozgat. Elítéli a viselkedést és kifejezetten haragszik rá. Ragadozó személyiségéből őt a harcok mozgatják. Minden tettét ez befolyásolja. Mindenben az összecsapást keresni, míg Ryuu magasról tesz a kakaskodásokra. Gyakorlatilag Tora sem ember, sem férfi számba nem veszi gazdáját. Arra se tartja méltónak a Masachika nevet viselje. Kapcsolatuk annyira elmérgesedett az utóbbi időben, már szóba se hajlandóak egymással állni. Ryuu lusta veszekedni, kardlelke meg levegőnének nézi, vagy nemes egyszerűséggel torkának ugrik. Nem egyszer előfordult, miután meglátogatta belső világában, veszett vadként harapott rá karjára és Ryuu órákig ordítva próbálta lerázni. Általában eredménytelenül, szóval harcot feladva üldögélt unott fejjel, míg morgó tigrise szabadon nem eresztette.
Vész esetén, hatalmas morgások közepette rávehető némi kompromisszumra, de ezen esetek száma elenyésző. Saját erejéből nem sokat ad. Pusztán annyit, ami szükséges túléljék. Még a Lélektovábbképző Akadémia-n fogadalmat tettek, életben maradás végett, minimálisan megosztják egymással erejüket. Addig azonban nem hajlandó teljes támogatást adni, míg Ryuu hozzáállásában változást nem észlel.

Megjelenés: Alapjáraton nagytestű ragadozó. Jégkék szemű, hófehér bundájú, veszélyt sugárzó tigris, akinek morgását messziről lehet hallani. Puha mancsaival nesztelenül lopakodik. Imádja becserkészni Ryuu-t, akinek esélye sincs kiszámolni honnan kapja nyakába. Belső világ: Hófehér havas vidéknek látszódik, ám közelebbről megvizsgálja, látható, hogy a jégcsapoknak és fagyott víznek hitt tárgyak, tulajdonképpen ezüstösen csillogó platina tömbök. A tájnak köze sincs az idilli téli látképhez. Szabálytalanul elhelyezkedő, különböző méretű, formájú fém kitüremkedésekből álló, óriási belmagasságú csarnok. Legkisebb neszre visszhang keletkezik, így még nagyobb rejtély Tora miként képes síri csendben mozogni benne. Fényét nem tudni honnan nyeri. A platina felületén többszörösen megtörve felerősödik. Innen jön a vakító fényesség érzete.