FANDOM

Urufu Jintarou
Urufujinta
Kanji ウルフ 神多朗
Adatok
Született 1612. április 24.
Kor 404
Faj Shinigami
Nem férfi
Magasság 193 cm
Súly 88 kg
Hajszín fekete
Szemszín szürkés
Bőrszín fehér
Különleges ismertetőjegyek szemszíne fény hatására változik
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Gotei 13
Soul Society
Foglalkozás 8. osztag tagja
Korábbi foglalkozás 7. osztag tagja
Partner Ninomiya Mitsuko, Raimaru Minashaku, Wakahisa Shunsui, Kitetsu Raiden, Urufu Airi, Xidoumao Wen Shing
Korábbi partner(ek) Sachiaru Masaki, Amatsuji Shinri
Személyes információk
Rokonok Urufu Heisuke (öccse)
Chiruochiba Airisu, Urufu Yashuhiro, Urufu Mae (rokonai)
Zanpakutō
Shikai Shidarezakura

Urufu Jintarou (ウルフ 神多朗; nyugatiasan Jintarou Urufu) a 8. osztag tisztje és az Urufu szamuráj klán tagja, továbbá Urufu Heisuke bátyja.

KINÉZETSzerkesztés

Jintarou az átlagnál magasabb, nagyjából a 193 centimétert súrolja. Edzett testalkattal rendelkezik, mely uniformisa miatt kevéssé látszik.
Középhosszú, ébenfekete színű haja vége enyhe hullámokban végződik. Tincsei legtöbbször azt csinálnak, amit akarnak, emiatt össze-vissza állnak, mintha Jintarou nem ismerné a fésülködés fogalmát. Holott ez csupán frizurájának alapbeállása, gyakran még szemei elé is betolakodnak hajtincsei, ami rendkívül tudja őt irritálni. Jintarou evégett a modern kor vívmányával próbálja kordában tartani: a hajzselével. A próbálkozásai kevés sikert szoktak eredményezni, amiért haja rettentő ellenálló és hamar kinyúlja magát. Szóval leginkább küldetések előtt állítja be ily módon frizuráját.
Szemei széles vágásúak, színe alapból szürkés árnyalatú, de a fényhatások miatt gyakran látni a színskála bármely változatában. Legsűrűbben előforduló variációk a kék, a lila és a vörösesbarna.
Az Emberek Világában végzett kiküldetése miatt túlságosan hozzászokott az emberek hétköznapi viseletéhez, a testhez álló darabokhoz. Ruhásszekrényében fellelhető szabadidőruhák teljes generálják váltotta le emberi öltözetekre, ráadásul halálisten uniformisában is végrehajtott némi módosításokat, hogy igényeit jobban kielégítse vele.
Ezek a változtatások a következők: az egyenruha nadrágját egy lábszárvédővel szorítja le, hogy ne zavarja nyitott alja a mozgásban. Védelmét fokozza az alkarjára erősített fekete kézvédők is, melynek csak a kézfejére nyúló részét lehet látni a hosszú ruhaujjak miatt. Felső ruházatát továbbá egy derékig érő, mintás haorival egészíti ki.

JELLEMSzerkesztés

Jintarou kötelességtudó személyiség, gyors, tiszta munkát végez, noha a külvilágnak rendszerint laza, semmittevő alaknak mutatja magát. Nem kérkedik munkavégző képességével, sőt szemrebbenés nélkül hangoztatja, hogy rühelli az irodamunkát vagy a hosszú ideig elhúzódó megbeszéléseket. Ki nem áll egy helyben ücsörögni, inkább a tettek emberének vallja magát, holott jobb szereti környezetében a békességet. Bár ezt sosem vallaná be.
Vére szamuráj őseihez vezeti vissza, és az a röpke néhány év, mely eme erkölcsi normák szerint töltött emberi életében hatalmas befolyással voltak rá. Igyekszik a szamuráj elveknek megfelelni, azonban az évszázadok egészen átfaragták és csupán nyomokban őrzi a régi családi értékeket.
Titkokat rejteget magáról, emiatt nem nehéz számára a hazudozás (vagyis a valóság ferdítése a jó tett érdekében). Nehezen beszél múltjáról őszintén, rettentő nehéz számára kibontakozni, így rendszerint megfutamodik, mintsem terítékre kerüljön a kínos téma. Múltja rejtegetésével mély érzelmeket is elzár magában, valószínűleg ezek elnyomásából kifolyólag vált láncdohányossá.
Az élet megkövetelte tőle, hogy megedződjön, és bizonyos múltbéli események motiválták arra, hogy erőssé váljon, illetve bölccsé a régen hozott, elhamarkodott döntései miatt.
A megélt éveknek hála komoly tudással és tapasztalattal rendelkezik, az Emberek Világában töltött időnek hála pedig könnyedén alkalmazkodik idegen környezetben. Komoly személyiségbeli hibája, hogy hajlamos megfeledkezni értesíteni másokat, ha néhány napig, hónapig, évekig valami teendője akad és nem megy emiatt haza. Gyakran felróják Jintarounak ezt a negatív tulajdonságát, viszont nem úgy fest, mint aki képes változtatni ezen.
Olyan, mint egy masszív szikla, mozdíthatatlan, ha önuralomról van szó. Kevesen tudják kihozni a sodrából, de ezek a személyek mesterien tudják űzni ezt a titokzatos műveletet. Velük szemben szemrebbenés nélkül alkalmaz erőszakot is, hogy lekoptassa őket. De nem ritka esett, hogy „bűnük miatt” elküldi őket seppukut végrehajtani.

TÖRTÉNETESzerkesztés

ZANPAKUTOUSzerkesztés

  • Shidarezakura alap formája
  • Shidarezakura shikai formája
Shidarezakura
(枝垂桜, Könnyező Cseresznye) egy növény alapú lélekölőkard. A zanpakutou alapállapotában egy szépen munkált katana. Markolata fekete színű anyaggal van bevonva, rombuszrései alatt cseresznyefa motívum vehető ki. Keresztvasa sötétszürke színű, ezen fehér mintázattal folytatódik a cseresznyefa ábrázolása, csupán annyi különbséggel, hogy a motívumok már nyíló sakurát jelenít meg. A fehérfémű pengét, a keresztvas alatt aranyozott kapocs fogja össze a markolattal. A lélekölőkard tokja fekete lakkal van bevonva, alján szintén sakura rajz ékeskedik, aranyozott díszítéssel. Mindehhez mályvalila színű zsineg társul, mellyel Jintarou a derekára tudja rögzíteni a fegyvert, hogy mindig nála lehessen.

SHIKAISzerkesztés

A lélekölőkard első feloldása a „Hullj {kérlek}, Könnyező Cseresznye!” (おちて 枝垂桜!, Ochite, Shidarezakura!) parancsszóra aktiválódik.

Jintarou, mielőtt aktiválja a zanpakutouját vissza kell helyeznie a kardot a tokjába, ugyanis a feloldáskor amaz ráolvad a pengére, így adva annak koromfekete színét.
A megszólítás után a katana meghosszabbodik, pengéje ívesebb lesz, egy tachi formáját ölti magára. A penge közepén cseresznyevörös színű csík húzódik végig. Továbbá a kard keresztvasát egy csokor, csüngő cseresznyefavirág dekorálja, melynek apró virágai sokkal inkább fehér színbe hajlanak, nem pedig hagyományos rózsaszínes sziromlevelekkel rendelkeznek.

  • TECHNIKÁK

A zanapkutou keresztvasát körbefonó cseresznyefavirág-csokor kellemes, édeskés virágillatot áraszt magából. Amely intenzíven juttatja a levegőbe a virágpollent. A természetes virágporral szemben ez azonban ama személyeknél is kifejti negatív utóhatásait, akik alapvetően nem allergiásak a növényekre.
Ez egy területi támadás, mely zanpakutou pontonként*1 méteres hatósugarában fejti ki hatását és a képesség nem tesz különbséget barát vagy ellenség között.
A fegyver parancsszó nélkül árasztja magából a virágpollent, nem kell külön aktiválnia ahhoz, hogy kifejtse a hatását. Viszont, ha Jintarou sikeresen hajt végre támadást ellenfelén, akkor a pollen okozta tüneteket felgyorsíthatja. Ellenkező esetben szép lassan fejti ki hatását, vagyis hat körönként lép a következő fázisba. Ha minél több sikeres támadást mér ellenfelére, annál jobban tudja fokozni ellenfele allergiás tüneteit. A hatást maximum 1,5 körös váltásra tudja lecsökkenteni. Továbbá, ebben az esetben, a technika hatása sokkal intenzívebb, kellemetlen és zavaró a szenvedő félnek, mint spontán csak belélegezve.
Egyértelműen, amire nincsen meg rá az elegendő pontkövetelménye, azt még nem éri el a képességgel!

A technika hatása fázisokra osztva:
  • 1. fázis (minimum 1 pont zanpakutou használat): duzzanat, kivörösödés az orrnál, és/vagy a találat helyén
  • 2. fázis (minimum 4 pont zanpakutou használat): viszketés az orrnál, és/vagy találat helyén.
  • 3. fázis (minimum 7 pont zanpakutou használat): migrén (a fájdalom miatt rossz koncentráció képesség).
  • 4. fázis (minimum 10 pont zanpakutou használat): depresszió (intenzív levertség, kedvtelenség).
  • 5. fázis (minimum 13 pont zanpakutou használat): fáradtság (gyöngébb ellenfeleket akár el is tud kábítani).
  • 6. fázis (minimum 16 pont zanpakutou használat): gyomor-bélrendszeri panasz.
  • 7. fázis (minimum 19 pont zanpakutou használat): tüsszögési rohamok (orr-garatüreg és szemek).
  • 8. fázis (minimum 22 pont zanpakutou használat): légszomj.

Libbenj!Szerkesztés

Japánul: Hirugaetekure! (翻てくれ!)

Jintarou Hirugaetekure

Hirugaetekure! – használat közben

Jintarou ezzel a technikával zanpakutouja cseresznyefavirág szirmaiból alkotott „felhővé” képes bontani egész testét.

Amíg Jintarou ebben az újdonsült halmazállapotban van, nem képes semmiféle támadásra. Viszont gyors, önálló mozgásra igen. Ilyenkor a zanpakutou pontjai úgy értelmezhetőek, mintha a houhou képzettségét használná; vagyis a sziromalakban tett mozgását a lélekölőkard diszciplínát kell figyelembe venni.
Ebben a formájában összezavarhatja ellenfeleit, elkerülheti csapásaikat, vagy bölcs visszavonulásként is alkalmazhatja. A lehetőségek széles repertoárként tárulnak elé, azonban a természeti viszonyok sokban befolyásolhatják a szirmokká lett testének haladási irányát. Az időjárással még ő sem tud hadba szálni, szeles időben például teljesen más irányba is térítheti ezt a halmazállapotát, szóval a környezetét is számításba kell vennie, amikor a képesség használata mellett dönt.
A technika hatása alatt, képes a rá irányított támadásokat tompítani. Azaz, ha egy fegyverrel megpróbálják megsebesíteni úgy, hogy kettévágják a cseresznyevirág „felhőt”, majd ezt követően Jintarou visszaváltozik eredeti alakjába, akkor csupán karcolások lesznek rajta. Ha egy varázslattal próbálják meg elégetni a szirmokat, de ő utána felveszi fizikai formáját, akkor a teste egy ponton csupán kormos lesz, esetleg a ruhája ég le a találat pontjánál. Természetesen az így szerzett sérülések mértéke, melyet átvisz, az ellenfél erejétől függ. Logikusan, hat szintekben sokkal magasabban áll Jintarounál kevéssé tudja tompítani a rá mért támadás hatását. 

Használati instruckiók: 
  • 3 zanpakutou pontonként tudja alkalmazni ezt a technikát.
  • Zanpakutou pont/30 másodpercig (fórumon fél kör) tart ez a szétbomlott állapota, kivéve ha magától megszakítja. DE: a megszakítással nem tudja megspórolni a felhasználatlan másodperceket, szóval azok nem adódnak hozzá a képesség újabb bevetésénél rendelkezésére álló időhöz.
  • Amikor felveszi a sziromlevelekből álló formáját, akkor a nála lévő tárgyak is ebbe a halmazállapotba kerülnek. Mikor ismét emberi alakot ölt, akkor a tárgyak is visszakapják eredeti formájukat.
  • 5 zanpakutou pont/személy elosztásban képes másokat is ebbe a halmazállapotba szétbontani. De ebben az esetben a fizikai kontaktus elengedhetetlen az illetőkkel. Továbbá az aktuális szinten rendelkezésére álló hatóidő feleződik. Ha a fizikai kapcsolat megszakad a másikkal, akkor az illetők azonnal visszaváltoznak eredeti alakjukba. A technika másokkal együtt való használata esetén is érvényes a képesség technika tompító hatása, ez esetben a szállított társaira is kihatással van ez a jótékony hatás; illetve a mozgás sebességének mérésére továbbra is Jintarou zanpakutou pontjait kell figyelembe venni.

SHIDAREZAKURASzerkesztés

  • Shidarezakura állat formája
  • Shidarezakura ember formája
  • Neve: Shidarezakura (Könnyező Cseresznye)
  • Neme:
  • Kinézete:
    • Állat formája: Shidarezakura ebben az alakjában egy krémszőrű nőstényfarkas. Őszinte megértést sugárzó szemei gesztenyebarna színűek Óriási lapátfülekkel rendelkezik, bal füle alatt virágmintás kanzashi díszeleg, dereka körül gömbök helyezkednek el. Ezekre van felfűzve a rózsaszín cseresznyevirág mintájú selyemanyag. Ebből kettő mellső lábai köré tekeredik. Homlokán ébenfekete színű, aranykeretes fejdísz foglal helyett. Farkasokhoz képest átlagos termetű, testhossza 1,4 méter, súlya pedig 40 kg. 
    • Ember formája: Humanoid alakjában több részlet megjelenik állati kinézetéből. Ilyen például a homok-szőke árnyalatú, rövid haj, mely a farkas formájában a szőrzet színét adott visszaadni. Vagy a hajzuhatagában, bal oldalt ékeskedő virágmintás kanzashi. Szemei gesztenyebarna színűek, magassága 140 cm, súlya pedig 40 kg körül van. Ruházatul hagyományos rózsaszín selyem kimonót visel, rajta sakura virág mintákkal, a ruhaujjai hosszúak és bőek. 
  • Jelleme: A megértést és törődést sugárzó gesztenyebarna szemek nem alaptalanok. Rendkívül gondoskodó és szeretetteljes személyiség, hű társa Jintarounak szarkasztikus megjegyzései ellenére is. Viszont egyszer sem esett még meg, hogy engedetlen lett volna, mindig odaadó barátként állt a shinigamija oldalán. Ritka eset, hogy véleményét hangoztatja, a döntéseket Jintaroura bízza. Mivel ismer minden sötét foltot forgatója múltjából, tudja, hogy lelki támaszra van szüksége. Kapcsolatuk tehát rendkívül pozitívnak mondható. 

KÉPESSÉGEKSzerkesztés

  • Kensou (Lélektemetés): Ezt végzi el minden shinigami, amikor lelkeket küld Soul Societybe.

FEGYVERES HARCSzerkesztés

Jintarou kiemelkedő kardforgató, nem okoz gondot számára a katana és a tachi fegyverek forgatása sem. Érdeklődése és alaptudása múltjával van szoros összefüggésben. Kezdetektől fogva ösztönös érzéke volt a katana használatához. 

  • Chigiri (Talajhasítás): A használó a kardját nagy erővel a földhöz csapva energiát szabadít fel, mely feltépi a talajt. A szanaszét repülő méretes kövek, föld-, esetleg aszfaltdarabok elsősorban az ellenfél megzavarására valók, ám a megfelelő talajon akár sérülést is okozhat a felszakított törmelék. ~ Fegyveresharc képzettség: 3 pont
  • Houzan Kenbu (Táncoló Pengelavina): Egy kézzel megfogva a kardot, a használó elkezdi suhintani a kardját maga körül, anélkül, hogy megvágná magát. A technika sebessége megnehezíti az ellenfél dolgát, hogy közelebb kerüljön anélkül, hogy súlyos sérülést szenvedne. Látszólag úgy tűnhet, hogy a technika áthatolhatatlan, de egy képzetlenebb használó kezében, mégis sok gyenge pontot tud találni egy tapasztaltabb harcos. ~ Fegyveresharc képzettség: 5 pont

KIDOUSzerkesztés

HadouSzerkesztés

  • Hadou 01.: Shou (Döfés): A használó egyik ujja végébe lélekenergiát koncentrál és a célpont felé mutatva egy kisebb lökéshullámot tud létrehozni, ami ellenfelét el tudja taszítani addigi helyéről. ~ Kidou képzettség: 1 pont
  • Hadou 02.: Hibana (Szikra): Egy egyszerű technika, ahol is a használó összedörzsöli két ujját (csettint egyet), aminek következtében egy kisebb szikrát idéz meg. Nem olyan erős technika, elsősorban az ellenfél idegesítésére használható, de ügyesen alkalmazva, akár kisebb/gyengébb lidérceket is meg lehet ölni vele. ~ Kidou képzettség: 1 pont
  • Hadou 31.: Shakkahou (Vörös Tűzágyú): A kidou a használója kezéből jön ki, erős labdaként vagy hatalmas robbanásként. ~ Kidou képzettség: 6 pont
    • Idézés: „Ó, Nagyúr a hús és csont burka, minden teremtmény, szárnyak suhogása. Te, ki az Ember nevét hordozod, Pokol és Zűrzavar. Tenger hullámzó akadálya indul dél felé.

BakudouSzerkesztés

  • Bakudou 01.: Sai (Fogság): A használó a mutató és középső ujjával a célpontra mutatva, annak karjait a háta mögé tudja kötni. ~ Kidou képzettség: 1 pont
  • Bakudou 06.: Urufu Renritsu (Farkas Szövetség): A használó egy farkasokat tud megidézni, ami leginkább nyomkövetésre jó, ha a célpont lélekenergiáját nem lehet megérezni. Minden 4. kidoura tett pont után egy farkas idézhető meg. ~ Kidou képzettség: 1 pont
  • Bakudou 07.: Meimei Kamen (Láthatatlan Álca): A használó befolyásolja a róla visszaverődő fényt, így láthatatlanná válhat a szem számára. Egyéb érzékek elől nem lehet vele elbújni, de így is ideális megfigyelő küldetéseken. ~ Kidou képzettség: 1 pont
  • Bakudou 09.: Geki (Csapás): A célpontot vörös fény borítja be, ami teljesen lebénítja. ~ Kidou képzettség: 1 pont
    • Idézés: „Hullj szét, Rondanini fekete kutyája! Nézz végig magadon és égj; tépd fel saját torkodat!
  • Bakudou 09.: Hourin (Széthulló Kör): A használó kezéből egy narancssárga inda lő ki, melynek vége a kézben marad, így a használó irányítani tudja azt a találat előtt és után is. Akár több fogoly ejtése is lehetséges, mivel az indák képesek egyesülni. ~ Kidou képzettség: 1 pont

Gyógyító varázslatokSzerkesztés

  • Nabiku Ágy (Lebegtető Ágy): Ha a harctérről el kell szállítani egy sérültet, ez az ágy tökéletesen súlytalanná teszi a beteget, így esetleges gerincsérüléseknél is használható. ~ Kidou képzettség: 1 pont
  • Kurenai Ribon (Mélyvörös Szalag): Kisebb sebeket lehet meggyógyítani ezzel a kidou-val. Hatásos módszer, bár enyhe fájdalommal jár. A használó lélekenergiájának egy része vörös szalagként jelenik meg, majd a sebesült felületre tekeredik egyre szorosabban, végül „beleolvad” a sebbe, ezzel eltüntetve azt. ~ Kidou képzettség: 1 pont

Egyéb varázslatokSzerkesztés

  • Hakufuku (Fehér kúszás): A célpont körül virágszirmok jelennek meg, majd ha a használó szemébe néz, az áldozat eszméletét veszti. ~ Kidou képzettség: 4 pont
  • Kongoubaku (Pusztító Robbanás): Vörös, gömb alakú energiatámadás, ereje hasonló a Soukatsuihoz. ~ Kidou képzettség: 5 pont
  • Shimoku (Lila Fa): A használónak egy célpontra kell koncentrálnia, akinek lábánál egy lila virágszerű növény bújik ki a földből, ami egy fajta gyengébb mérget áraszt magából. Miután megmérgezte célpontját a bőrén keresztül, elhervad és szépen lassan gyengíti a megmérgezett célpontot. ~ Kidou képzettség: 5 pont
  • Soueigeki (Kék Havas-eső Támadás): Kis erejű jéghullám, ami valamennyire megfagyasztja a célpontot érintkezéskor. ~ Kidou képzettség: 5 pont

HOUHOUSzerkesztés

  • Shunpo (Villámtánc): A shinigamik használják, ami rendkívűl gyors helyváltoztatást tesz lehetővé kis távolságon belül.

ÉRDEKESSÉGSzerkesztés

  • Jintarou lélekenergiája cseresznyepiros színű.
  • Jintarou láncdohányos; kedvenc dohánymárkája a japán „Remény ”.
  • Kedvenc fűszere a wasabi, olyan megszállott imádója ennek, hogy embertelenül sokat képes egy-egy ételre ráönteni belőle.
  • Jintarou komoly tudással rendelkezik az Emberek Világáról az ott töltött húsz évnyi szolgálatnak köszönhetően. Így tisztában van a jelenkor vívmányaival, kultúrájával, értékrendjével, stb.

IdézetekSzerkesztés

  • – Húsz évig dolgoztam! Ha a macska ingyen élhet, akkor több jogom van a kajához, mint a szőrcsomónak ” – Urufu Heisukenak a Lecseréltél egy szőrszörnyre c. játékból
  • – A Kölyök él és virul. Én képeztem ki, nem pár mezei hollow fogja kicsinálni! ” – Chiruochiba Airisunak a Farkascsapda c. játékból

EGYÉB INFÓKSzerkesztés

  • Fő postszín: #CAC96D
  • Mellék postszín: #59842D
  • Avataralanyok:
  1. Ichinose Guren (Owari no Seraph)

JÁTÉKOKSzerkesztés