FANDOM

Urufu Mae
UrufuMae
Kanji ウルフ 前
Adatok
Született december 24.
Kor 278
Faj Shinigami
Nem
Magasság 175 cm
Súly 70 kg
Hajszín sötétbarna
Szemszín borostyán
Bőrszín fehér
Vércsoport AB
Különleges ismertetőjegyek arca bal oldalán egy X alakú sebhely van
Politikai hovatartozás
Gotei 13
Korábbi hovatartozás Rukongai 33. kerület
Foglalkozás 1. osztag tisztje
Korábbi foglalkozás 13. osztag tisztje
Előző osztag(ok) 13. osztag
Partner Fujimoto Masayoshi
Ebisawa Kyousuke
Hino Kagura
Korábbi partner(ek) Kawazoe Hanae
Namie Fujishima
Meiou Tokiya
Személyes információk
Rokonok Urufu Yashuhiro
Urufu Yozora
Chiruochiba Airisu
Urufu Airi
Zanpakutō
Shikai Kazagurumaru
Bankai Nincs

Urufu Mae (ウルフ 前, keletiesen Mae Urufu) a 1. osztag tisztje és az Urufu szamuráj klán tagja.

MegjelenésSzerkesztés

Hosszú sötétbarna, már – már fekete színű haja van, frufruját gyakran két oldalra igazítja. Szeret hosszú hajával játszani, van mikor csak egyszerűen bontva van, de gyakran tűzi fel vagy fonja be. Kiküldetésben mindig fel van fogva, hogy a hirtelen harci helyzetekben ne zavarja őt. Borostyán színű szemei jól illenek a vörös öltözékekhez, melyeket rendkívül preferál ruhatárában. Szolgálat közben és bevetéskor a shinigami egyenruháját viseli, ahogy az elvárt. Zanpakutoját bal oldalt szokta hordani az obijára rögzítve, hogy könnyen elő tudja rántani, ha szükséges. Mindkét kezén fekete színű kardvédő van, mely a tenyerét, illetve alkarjait fedi be. Viszonylag magas 175 cm, teste edzett, de a nőiesség nem hagyta el. Arca bal oldalán egy X alakú forradás van, amit első bevetésén szerzett seb begyógyulásából származik.

SzemélyiségSzerkesztés

Elsődlegesen befelé forduló személyiség, leginkább a megfigyelésnek szenteli az időt, hogy a látott, vagy elmondott információkat aprócska részletekre bontsa önmagában. De nem az értelmezéssel vannak gondjai, remek elmét tudhat magáénak, egészen hamar megérti az új dolgokat. Szóval nem azért tér ki az apróságokra, hogy átlássa rendesen a helyzetet, hanem azért, hogy bővebben átfontolja, hogy a kapott dolgokat miképpen tudhatná a továbbiakban a legmegfelelőbben hasznosítani. Sokszor előfordul vele, hogy vannak megvalósíthatatlan elképzelései, meglátásai, gondolatai, vagyis egyedi gondolkodásmódját képtelen lefordítani másoknak, azonban rendszerezett tervekben hangoztatni tudja azokat, ha úgy gondolja, megéri az erőfeszítést kifejteni elméjében felötlő dolgokat másoknak. Az intelligenciát nagyra tartja, szívesen él az elme háborújával, s tisztában van vele, hogy nem feltétlen szükséges mindenhez kardot rántania. Harcstílusa is erről árulkodik, amiért a könnyed, légies mozgást preferálja, s a védekezése, de leginkább az elkerülésre összpontosít, hogy meglelje minél előbb az ellenfél gyengepontjait, s azokat támadja.
Nehezen fejezi ki érzéseit, illetve fogja fel másokét, emiatt érzéketlennek, ridegnek tűnhet mások szemében. Rendkívüli tehetsége van a véleményformálásban, kritikái olykor megbántóak is lehetnek a hozzáállásával, még ha nem is szánta annak, ez ama szamuráj eszmére lehetséges visszavezetni, mely az őszinteséget lebegteti.
Nagy jellembéli hibája, hogy meg van győződve arról, bármely állítása esetén neki van igaza, csak akkor fogadja el az ellentétét, ha az rendesen meg van indokolva neki, hibáit azonban indokok ellenére sem hajlandó elfogadni, egyszerűen számára elképzelhetetlen a hibázás fogalma. Ennek okán a ridegséget sugárzó kifejezése mellé egy arrogáns és elitista címet is magáénak tudhat. Gyakran már – már zavaróan okoskodó. Jó tulajdonságai közé tartozik azonban a kitartása és a magabiztossága, legtöbb helyzetben határozott az előrelátásának köszönhetően, illetve rendkívül udvarias. Ki nem állhatja, ha nem lát át valamit tisztán és megfelelően. Jó hallgató a megfigyeléssel való összpontosítása okán.
Stressz helyzet alatt, főleg ha valamit nem ért, értelmetlen, ismétlődő, fizikai tevékenység megszállottjává válik (alkohol fogyasztás), így az ilyen szituációkat a legtöbbször elkerüli, ugyanis az alkohol nagy gyöngeségei közé tartozik (kellemetlen, de nem bírja sokáig józanul), mivel már becsípve is eléggé elviselhetetlenné válik, hirtelen megered a nyelve és egészen addig nem hagyja abba, ameddig egy kívülálló el nem hallgattatja, vagy a túlzott elfogyasztott italmennyiséggel ki nem üti magát. Továbbá, ha nem tudja itallal levezetni, akkor kontrolláló és utasító lesz, túl sok alternatívát sorakoztat fel egy probléma megoldására, emiatt képtelen eredményhez jutni, illetve a jobb ötletek hangoztatásával kapcsolatban hezitál, hogy megossza-e, avagy sem. Ilyenkor csendesen indulatos és hajszolt, ha beszél is csak a lényeges dolgokat hangoztatja. Elsődlegesen olyasmi dolgokkal foglalkozik, amihez ért, érdekli, ami számára unalmas, érdektelen azzal nem törődik sokat, elhanyagolja, nem igazán foglalkozik vele. Például mágia tudása is emiatt csekély. Ami azonban érdekli, azzal teljes odaadással foglalkozik, már – már megszállottan, ilyen a fegyverhasználatban való jártasságának a növelése is.
Névmemóriája rendkívüli, azonban arcmemóriája rémes, emiatt azokat, kiket kevésbé lát hajlamos más néven szólítani, ami éppen eszébe jut, de leggyakoribb – főleg nagyobb társaság esetében –, hogy a megnevezéseket keveri az egyéneknél. Emlékei hiányosak, múltjából semmire sem emlékszik, így nem meglepő, ha a régi történetekből, mely a múltról írnak vagy bizonyos események során jutnak eszébe, ami vele is kapcsolatosak voltak vagy, hasonló történt vele egykoron.

KépességekSzerkesztés

  • Zanjutsu: Bár a múltból nem sok mindenre emlékszik, eme alaptanítás kitűnően megmaradt elméjében tudat alatt. S igaz, az akadémiai évek során el sem tudta képzelni, hogy mi okból tudja ilyen jól forgatni a fegyvereket, miután kis betekintést nyerhetett a múltjába, így már tudja mire alapozni tudásának okát. Mivel régi szamuráj dinasztia sarja alapvető volt, hogy elsajátítsa a kardforgatást minimális szinten, s mivel ő családjának köszönhetően részletesebb betekintést is nyert a kardforgatásba, így ezt a képzettségét mondhatja a legkiemelkedőbbnek mind közül.
  • Hakuda: Pusztakezes harci tudása minimális, csak annyit tud, amennyit a fegyver használathoz szükséges. Kisebb ütéseket, rúgásokat le tud adni, de komolyabban nem gyakorolja a szabad kezes harcot. Számára az cseppet sem elegáns, nőies.
  • Kidou: Tudása, bár jobb lehetne, mégis igen csekély, ugyanis csak ama mágiákat alkalmazza, tanulja meg, ami számára is érdekes, s hasznosnak ítél. Emiatt a szelektálása miatt eléggé kevés mágia használatában áll egyelőre, de szándékában áll még elsajátítani pár lélekenergiát igénylő technikát. Legerősebb kidouja egy bakudou a "Bakudou 67.: Satsu mizu eirou".
  • Hohō, alias Villámtánc: Jobban tudja használni őket ezt a képzettséget, mint a mágiákat, előnyösnek találja például kard-kard elleni harcban.