FANDOM

Urufu Yashuhiro
Yashu001
Kanji ウルフ 康弘
Adatok
Született 1553.8.8.
Kor 466
Faj Shinigami
Nem Férfi
Magasság 185cm
Súly 75kg
Hajszín Sötétbarna
Szemszín Kék/fél
Bőrszín Átlagos
Vércsoport A+
Különleges ismertetőjegyek Félszem
alkohol
életkdvtelen arc
Politikai hovatartozás
Gotei 13
Korábbi hovatartozás Emberek világa
Rukongai
Lélektovábbképző Akadémia
Foglalkozás 3. osztag 4. tiszt
Korábbi foglalkozás 7. osztag 10. tiszt
11. osztag tagja
Előző osztag(ok) 7 7. osztag
11 11. osztag
Partner Zenko Sakura
Wang Liu Mei
Yamasaki Shizuka
Wang Shui Long
Kagami Ai
Kaminari Taka
Korábbi partner(ek) Matetsaku Miyoko
Mizushima Takeo
Aikawa Chiyo
Nagano Nobu
Ayumu Michiyo
Kagami Kanata
Mizushima Takeo
Személyes információk
Családi állapot Jegyben jár
Rokonok Zenko Sakura (jegyes)
Urufu Mae (sokadunokahúg)
Urufu Airi (nagyonsokadunokahúg)
Chiruochiba Airisu (nagyonsokadunokaöccs)
Urufu Yozora (buggyant vér)
Zanpakutō
Shikai Hanto shiro! (Vadássz!)

Urufu Yashuhiro (ウルフ 康弘, angol névrendben, romanji-val írva Yashuhiro Urufu), a 3. osztag 4. tisztje, az Urufu klán sarja, illetve a Soul Society béli Urufu klán alapítója. Reiatsu-jnak a színe vérvörös.

Megjelenés és személyiségSzerkesztés

Tartása egyenes, büszke, viszont lényéből mégsem sugárzik ez a büszkeség, mivel számára jelenleg túl sok folt van a múltján, és a túlzott lelkiismerete miatt önmagát okolja. Életkedvtelen arcával és majdnem üveges szemével inkább egy hideg harci masina érzését kelti. Mivel már csak a harci tudása és rokonai tisztasága az egyetlen, mire büszke tud lenni, valamint úgy érezte, hogy egykori tanításai ellen cselekszik megvált a tradicionális samurai hajviselettől, és már csak fél rövidre vágott "loboncként" viseli haját.

Képes depresszív gondolatok közé süllyedni, és ilyenkor még az élni akarás legkisebb lángja is kihuny belőle, de két okból nem vet véget életének. Az egyik, hogy szerinte túl sok a bűne, hogy maga döntéséből meghaljon. A másik ok az, hogy jegyese, Sakura megtiltotta neki.

Hogyha egy szerettét veszély fenyegeti, vagy nagy sérelem éri, akkor erősen hajlamossá válik dührohamot kapni. Ilyenkor a hideg, távolságtartó, illemet mereven betartó, nyugodt férfiból egy tomboló, másokat figyelembe nem vévő, a célpontja vérére szomjas "állat" lesz. Ettől az énjétől fél és tart Yashuhiro.

Ruházatként shinigami egyenruháját hordja, vagy barna-szürke hasonmását, valamint jobb szemét szemkötő takarja, így csak balja kék írisze látható.

TörténeteSzerkesztés

Emberek világaSzerkesztés

EmberkéntSzerkesztés

Sengokujidai vége előtt született úgy 20 évvel a nyolcadik hó nyolcadik napján. Családja úgy vélte, hogy szerencsés csillagzat alatt született, és már ekkor oly terhet tetek a nyakába, amit életében teljesíteni nem tudott. Tőle várták, hogy az általuk őrzött földekre és magára a klánra is békét hozzon, ezért is kapta a Yashuhiro nevet, amit a béke és a széles írásjelekkel ír, vagyis így olyasmit jelent a neve, hogy széles béke, vagy széleskörű béke.
Már fiatal kora óta rendelkezett annyi lélekenergiával, ami lehetővé tette, hogy lássa a lelkeket. Viszont hamar megtanulta, hogy ezt titokban kellett tartania nehogy félkegyelműnek, vagy bolondnak nézzék.
Már születése előtt megköttetett az egyezség a vezető Urufu ház és a Zenko ház vezetői között, hogy az elsőszülött Urufu fiú és az elsőszülött Zenko lány házasságot fognak kötni. Ezért, amint Sakura is járó és beszéd képes lett meg is tartották az eljegyzési ünnepséget.

Zenko Akira és Yashuhiro fivérként nőttek fel, és mindketten kemény nevelést kaptak, amibe a család múltja, a kard művészete, az írás művészete, a Sógunátusuk történelme, a szigetek átfogó történelme és helyismerete, az Urufu földek hely, nép, mezőgazdaság és állat ismerete, vadászat, halászat művelése, valamint Yashuhiro számára pénzügyeket, vezetői elveket és a háború művészetét is tanulnia kellett. Ezek mellett mégis maradt idejük, hogy egymást megismerjék, és arra is, hogy Yashuhiro és Sakura egymásba szeressenek. Sakura volt az egyetlen, aki tudta és elfogadta, hogy miket lát és miket hall, és ahogy tudott ott segített jövendőbelijének. Sakura Yashuhiro álmairól is tudott, de azt már közösen se tudták hova tenni, és féltek az öregekhez fordulni, mert akkor talán az is kiderült volna, hogy szellemeket lát a férfiú.
//Megjegyzés: az álmaiban egy hófehér farkas szólította, és suttogott felé, ez a farkas nem a zanpakutouja volt, hanem az Urufu családot alapító fakas youkai, vagyis annak vére, ami Yashuhiroban tudatára kezdett ébredni, szóval az asauchi csupán ihletet merített belőle, mikor zanpakutouvá alakult.//
Sakura és Yashuhiro házassága mindig meghiúsult, életükben sose tudtak esküt mondani egymásért, talán jó is volt így, mert Yashuhiro többre tartotta Sakurat, mint azt az akkori férfiak egy nővel szemben tették. Az utolsó ok, ami újabb halasztásra szólította fel a klánt egy újabb háború volt. A sógun magához hívta őket is, és a háború első csatájában egy nyíl által lelte halálát. Ritkán még most is felsajdul a hátán a fantom sebe.

LélekkéntSzerkesztés

Mikor meghalt dühös volt magára, amiért cserbenhagyta családját, és cserbenhagyta szerelmét. Bár nem kezdődött meg nála a lidérccé válás, mégis valami megváltozott benne, valami megfertőzte. Fél éven át követte, illetve maradt a családja körül, mikor egy shinobi rajtaütés során Akira és Sakura a halálát lelte. Még azon az éjjelen megjelent egy shinigami, aki Ame Ryuu néven mutatkozott be, és lélektemetést hajtott végre hármukon.

Soul SocietySzerkesztés

RukongaiSzerkesztés

Sakura és Akira ugyan oda kerültek, az Akuhana (悪花, Rossz szirom), nyugati 77. körzetbe kerültek, míg Yashuhiro egy teljesen más helyre, a Kusajishi (草鹿, Fű Szarvas), északi 79. körzetbe. Azt látva, hogy se szerelme, se fivérbarátja nincs a közelében szíve majd meghasadt, és úgy döntött, hogy a felkutatásukra fordítja szellemlétét.
Hosszú-hosszú éveken át bolyongott Rukongai-ban. Sajnos kelet felé vette útját, és minden vele szóba állni hajlandó egyéntől szerelméről kérdezősködött. Szerelme adta az erőt számára és miközben átkozta magát, hogy elvesztette Őt csak remélni tudta, hogy valahol várja őt a jegyese.
Azért, hogy a szívét maró fájdalmat, ami erősebb volt még az éhségnél is, enyhítse alkoholba menekült. Egy szakéval átitatott éjjelen történt, hogy egy asauchi gazdája lett. Már a régmúlt köde borítja, hogy miért tört ki a tömegverekedés, vagyis kocsmai verekedés, viszont annyira elharapódzott a harag és a düh lángjai, hogy vérbe lett fojtva az incidens. Yashuhiro csupán a szerencséjének köszönhette, hogy túlélte, mert amint kardok villantak, az ő valahol talált kardja darabokra tört, és a gyors reflexének köszönhetően el tudott vetülni egy végzetes csapás elől. Ekkor jött a szerencse, ami megsegítette és megpecsételte élete további részeit, mert a nagy kavarodásban egy akadémista is ott volt, akinek az asauchiját elvette, és ez volt a szerencséje, hiszen az asauchik és zanpakutouk messze szívósabbak, mint minden más katana, ezért ő túlélte az éjszakát, de a shinigami és sokan mások nem.
Ez az éjszaka után ismeretlen helyen ébredt, és napokig bolyongott a ki tudja hol, a ki tudja kinek, vagy kiknek a vérétől mocskos ruhájában és már a szerelmének ereje se volt képes elnyomni az éhségének maró érzését. Már ötven éve bolyongott ekkor Rukongaiban és most volt először, hogy elájult. Ekkor újra álmot látott, először azt hitte, hogy ugyan azt fogja látni, mint életében és azóta, de nem, ez most másmilyen volt a farkas se nem hívogatta, se nem támadta, hanem kijelentette, hogy Yashuhiro kap egy esélyt.
//Megjegyzés: a Rukongai béli álmaiban a hófehér farkas nem szólította, vagy suttogott felé, hanem rá-rá támadt, de valamiért az életében lévő álom emléke is megmaradt neki, illetve az a farkas, aki esélyt adott neki az már a zanpakutou szelleme volt.//
Yashuhiro új erőre, új útra lépett, de boldog még nem lehetett, hiszen megpróbáltatásai is új szintre léptek, bár az is igaz, hogy szerelméhez egyre közelebb került. Ellenben Rukongai tisztességesebb, békésebb részein nem látták szívesen, perem kerületekben meg nem lehetett nyugta, bár rendelkezett az egyszerű lelkeket távol tartó lélekerővel, viszont nem akkorával, hogy a kötekedő, kalandor népeket távol tartsa magától, így a kereső, részegedő életből átlépett a vér és alkohol világába, ahol még az alkoholos zsibbadtság is csak pillanatnyi szünetet jelentett és csak egy lélegzet vételnyi pihenést, legalábbis az így leélt évekhez képest.
Ahogy egyre jobban belesüllyedt eme világba, annál jobban adta alacsonyra az igény mércéjét, ami ahhoz vezetett, hogy majdnem megvakult. Rossz minőségű alkoholtól látása elhomályosult, és azt, hogy egyik szeme épsége megmaradt csak a zanpakutoujának köszönhette, viszont a jobb szeme környékén a regenerálódása még emberi szinten is pocséknak volt mondható, minek következtében mindenképpen szemfedőt kellett hordania, hogy bárki is szóba álljon vele.
Mire rátalált kedvesére már nem volt a régi önmaga. Vér és alkohol. Ez a kettő volt rá jellemző és a szerelme volt addig az az erő, ami ezt a két komponensből álló életet előre vitte, de mikor célba ért... "Az út az élet, megérkezni a halál." Ahogy meglátta a boldog családban élő jegyesét egyben meglátta a saját romlottságát is. Tudta, hogy már nem illene bele ebbe a képbe, hogy még szégyenfoltnak is túl mocskos lenne és csak rontana a testvérpár által vezetett kis család életén. Ezt a zanpakutou szelleme se enyhítette, hiszen folyamatosan kritizálta, hergelte a férfit, viszont amit Yashuhiro nem tudott sokáig, hogy addig a bizonyos napig "Urufu" csak azért bánt vele mocskosul, hogy segíthessen rajta és elpusztíthassa a férfit sújtó átok forrását.
Yashuhiro egy józan pillanatában az éppen édességért tartó Akira elé állt, s ezzel nagy meglepetést és nagy örömöt okozva a másik férfinak, kit valaha testvéreként szeretett. Elbeszélgettek, és így Yahuhiro megtudta, hogy mindvégig ott éltek és már három gyermeket is felkaroltak, valamint Akira nagy vonalakban megtudta, hogy mi történt Yashuhiroval. A beszélgetés során Akira tanácsolta Yashunak, hogy lépjen be a shinigamik közé, viszont a férfi bűntudata nem engedte, úgy érezte, hogy vezekelnie kell, és ezért inkább ott maradt Akuhana körzetében, hogy titokban védelmezze a kicsi családot, valamint arra kérte Akirat, hogy Sakuranak egy szót se szóljon róla, nem akarta, hogy felzaklassa magát, és nem akarta megfertőzni a lány életét.
Akira haláláig még jól is végezte a maga által választott feladatát. Azon a napon a szomszédos körzetből jöttek martalócok, amúgy is vándorlós, portyázós időszak volt, viszont ezek mások voltak, ők Takasasa no Yozora (Urufu Yozora) emberei voltak és terjeszkedni akartak, mikor rátámadtak a még mindig jó formában lévő Akirara, aki ellátta a bajukat és még a nála lévő hal is fogyasztható maradt, viszont más is megjelent. Az Őrült, kit életében kitagadtak klánjából és nagyrészt öccse megbocsátó erejének köszönhette, hogy nem a pokolban végezte. Yashuhiro dührohamot kapott úgy csatlakozott bele a harcba, bár meg akarta védeni fivérbarátját, mégis megölte azt.
//Megjegyzés: Akira egy aljas méregtől haldokolt, mivel egy rosszakarója mérgezte meg, miközben békülést színlelt, így Yashuhiro igazából kegyelmet adott neki, valamint bár Yozora is rántott a férfin, aki léphetett volna úgy, hogy az Őrült ezen mozdulása értelmetlenné vált volna, de inkább ő maga ugrott bele Yashuhiro pengéjébe, mert látta, hogy Yashuhiro nem önmaga és nem akarta, hogy fivérbarátja bűnt kövessen el. Ezek mellett Sakura tanúja volt az egész harcnak.//
Akira halála okán mélyen magába roskadt, és önmagát hibáztatta a történtek miatt. Hogy a benne rejlő szörnyet távol tarthassa szerelmétől és új családjától újra útra kerekedett, de ezúttal a Lélektovábbképző Akadémia colt a célja.

Az AkadémiaSzerkesztés

Az akadémiára bekerüléssel nem volt semmi gondja, nem úgy a szabályokkal és a tanulmányokkal. Amíg diák volt az alkoholt kénytelen volt nélkülözni, legalábbis az oktatási idő alatt. Emellett kénytelen volt a démonmágia alapjait is elsajátítania hiába is irtózott tőle. Teljesen idegen volt számára a mágia használat, de szenvedéssel sikerült elsajátítania a szükséges dolgokat. Hohou és Hakuda ellenben könnyebben ment számára, ezekben teljesen átlagos shinigami növendéknek számított, nem úgy, mint fegyverforgatásban. A diákok között nem akadt méltó ellenfele még gyakorlás céljából sem, így magával a tanárral kellett gyakorolnia a tudását.
Hiába hordta az Akadémia egyenruháját lélekenergiája magában hordozta múltja szégyenfoltjait, valamint volt egy-kettő diák, kik anno összefutottak vele, vagy látták harcát, így bár nyugodtabb lett egyelőre az élete folyása még sem lehetett nyugta. Vértől bűzlő pengéje és magába forduló jelleme volt, így magány és kiközösítés volt az osztályrésze, amit köszönt, bár azért volt egy-két incidense, de nem rúgták ki egyszer sem.
A belsővilágában tett látogatásai során, hat évnyi közdelem árán szerezte meg a shikai feloldását, így a záróvizsgák után a Gotei 13 shinigamija lett.

A JuuichibantaiSzerkesztés

Az akadémia elvégzése után az akkori még háborgó lelkének legmegfelelőbb osztagba sikerült bejutnia, a közelharc specialista 11. osztagba. Itt az első néhány évet szintén az alkohol és vér oltárán áldozta fel. Ebből az időszakból nincs semmi konkrét emléke csupán annyi, hogy vagy ivott, vagy harcolt, vagy aludt, valamint minden kiküldetésen a halált kereste, de sose találta.
Mikor az első kapitány váltás történt, akkor kezdett el tisztulni, és ráeszmélni a környezetére. Lelke vihara lecsillapodott, így már csak a múlt fájdalmai elől való menekülés okán ivott és harcolt, mert akkor csak ezek voltak, mik feledtetni tudták azt. Aikawa Chiyot megjegyezte magának, bár nem volt vele sem közvetlen kapcsolatban, ahogy az osztag egyik tagjával sem, viszont a lány küzdőszelleme és italhoz fűződő kapcsolata elég volt neki, előbbit tisztelte benne, utóbbiban inkább rokonlelket látott attól függetlenül, hogy ez igaz volt-e vagy sem. Viszont az osztagban volt egy valaki, akit mindenképp tisztelt és akár vakon is követett, ez nem más volt, mint Mizushima Takeo, a hadnagya, bár a kapitánykislányt is elismerte felette valónak, hiszen a Kenpachi címet akárki nem birtokolhatta, ellenben mégis a hadnagy volt az, kit inkább követett.
Az osztagnál töltött kilencedik vagy tizedik évére már annyira megnyugodott, hogy kezdte kényelmetlenül érezni magát az osztagban, bár nem változott viszonya a hadnagya felé és bizonyos osztagtársai felé, ellenben mégis kezdte idegenül érezni magát, minthogyha nem ott lenne a helye, hogy ott nem lehet önmaga. Viszont voltak dolgai, mit más osztagokban talán nem tűrtek volna meg, így áthelyezési kérelmet sosem adott be.
Már tizenegyedik éve derekán járt, mikor áthelyezési parancsot kapott, miszerint a 7. osztag 10. tiszti rangját kell elfoglalnia.
//Megjegyzés: Urug Yashuhiro (ウルウ 康弘) lett igazából áthelyezve és nem Urufu Yashuhiro (ウルフ 康弘).//

A NanabantaiSzerkesztés

A hetedik osztagnál a pályafutása nem tartott sokáig, csupán néhány hónapot, hiszen végtére nem is ő volt az, akit eredetileg ki akartak nevezni. Kapitányát és hadnagyát nem tudta alaposan megismerni, ahogy osztagtársait se, erre az a néhány hónap nem volt elég, talán csak annyira volt elég az idő, hogy igen, egyszer egy félszemű, alkoholista volt a tizedik tiszt. Hogy a megfelelő ember kerüljön a hetedik osztaghoz Yashuhirot visszahelyezték a tizenegyedik osztagba, vagyis csak akarták, de a kérésére a harmadik osztagba küldték.

A SanbantaiSzerkesztés

Úgy érezte, hogy a harmadik osztag mentalitása az, ami neki való, hogy ott a helye. Ebben nem is tévedett, hogyha az a sok évtized nem történt volna meg Rukongaiban, akkor lehet, hogy ide került volna rögtön, de megtörtént, ezen már nem lehetett változtatni. Költözés közben találkozott szerelmével, aki úgy döntött, hogy bizony onnantól kezdve jegyesével fog lakni és segít neki, hogy letudja tenni az alkoholt és felnyissa a szemét, hogy csupán a zanpakutouja van benne, semmi más szörny nincs. Sakura ebben tévedett, mer bár a zanpakutou magába olvasztotta Yashuhiro youkai vérét, de volt ott még valami, amivel nem tudott végezni, sőt igazából semmit sem tudott kezdeni vele, mert az erősebb volt nála. Kagami Kanata szavai hatására valamelyest elfogadta a kidout és a démonmágia használatában apró, de számára mégis jelentős lépés tett előre. Bár még mindig irtózó érzés fogja el a mágiától és a használóitól. Ez utóbbira talán csak a gyógyítók a kivételek, de ifjú rokona, Chiruochiba Airisu mindenképpen kivételnek számított. Őt még azelőtt ismerte meg, hogy kapitány lett volna. Yashuhiro Kanata kapitánysága eleinte alatt néha-néha vissza-vissza járkált az első osztagához, oldalán kedvesével, de csupán azért, hogy harci tudását karbantartsa, viszont már teljesen magáévá tette az osztag mentalitását. Kagami Kanata nem sokáig volt a kapitányuk, de aki leváltotta Yashuhiro számára kedves és ismerős alak volt, az egykori hadnagya Mizushima Takeo, akit furcsállt pont a harmadik osztag élén, viszont nem csalódott a férfiban. Sajnos Takeo is elhagyta az osztagot, őt magát a Gotei 13-at is. Így az osztag élére olyan került, akit a tisztek egytől egyig elfogadtak és visszavártak, Kagami Ai. A nő másmilyen volt, mint az anyja, de Yashuhiro is megtapasztalhatta, hogy miért is örvend akkora népszerűségnek.

A Hosszú álomSzerkesztés

Yashuhiro zanpakutou szelleme már nagyjából a kezdetek óta úgy tűnt, hogy nem kedveli, és jóformán csak szidni, kínozni tudja a shinigamiját. Viszont mindez csupán kettő dolgot szolgált, az egyik, hogy Yashuhiro jellemét próbálja pozitív irányba terelni, míg a másik, hogy a kettejüket kínzó átkot megtörje. Ez utóbbira törekvő próbálkozásaihoz sajnos elengedhetetlen volt, hogy Yashuhiro elveszítse tiszta fejét és átadja magát a dühnek. Ez azért volt szükséges, hogy Az felfedje magát, viszont Az túl erős volt. Bár a zanpakutou a belső világnak ura, hol ő a legerősebb, legalábbis jobb esetben, de velük más volt a helyzet. A zanpakutou még Yashuhiro erejének megcsapolásával sem tudott Az fölé kerekedni, mert Az elnyomta őt. Mivel a zanpakutou megérezte, hogy kezd kicsúszni az időből, ezért úgy döntött, hogy a shinigami társát a belsővilágukba, hogy miután ott észhez térítette, és felfedte neki igazi valóját, Yashuhiro gondjára bízza Azt. Yashuhiro alkarját újfent megharapta Urufu, ahogy ezelőtt nem egyszer, mikor a shinigami erejét megcsapolta, viszont ez más volt, és ezt ő is érezte, ezért az éjszaka kellős közepén ahhoz ment, akiben bízott, és tudta, hogy tud neki segíteni. A negyedik osztag kapitányi és hadnagyi irodájának ajtajában esett össze, miután ifjú rokonának, Airisunak a segítségét kérte. Miután elájult a belső világában találta magát, ahol a zanpakutou a maga durvaságával próbálta észhez téríteni a férfit, hogy végre összekapja magát és küzdjön. Küzdjön, bármi is kerül vele szembe. A kívánt hatást Kagami Ai megjelenése váltotta ki, ahogy a kapitányasszony megjelent a belsővilágukban az elég erőt adott a kezdőlökésnek, hogy Yashuhiro végre elinduljon a változás útján, és képes legyen később meghozni a szükséges döntést. Kagami-taichou hatására Urufu feloldotta az erőt, mivel Yashuhirot a belső világukba zárta, valamint megmutatta mind a saját, mind a belsővilág valós alakját. A két shinigami így megláthatta, hogy valami súlyosan emészti és rontja a világot, így a shinigami-zanpakutou párost is, valamint azt, hogy a zanpakutou nem egy nagyméretű farkas, hanem egy két lábon járó, emberi vonásokat hordozó, állva közel két méter magas farkas, egy ohkamiotoko, vérfarkas. Miután újra kettesben maradtak Ohkamiotoko elmondta, hogy mikor Yashuhiro magához vette, akkor nem csupán a részévé kezdett válni, hanem a youkai vérét is magába olvasztotta. Yashuhiro attól, hogy ő maga is az általa nem szívlelt lények egyik leszármazottja, megrázta. Időbe és Ohkamiotoko meséibe került, mire feldolgozta és elfogadta a megváltoztathatatlan tényt, hogy családja egy farkasyoukai leszármazottai. Így azt is megtudta, hogy azt a történetet, mit Mae-sannak mesélt, és ami a család származásáról szólt, azt ő idézte fel benne, valamint ez egyben a családot átjáró képesség története is volt. Amint Yashuhiro lelkileg felkészült volt Ohkamiotoko elvezette őt oda, ahol Az volt, hogy Yashuhirora bízza a döntést a három út felől. Az egyik út az volt, hogy otthagyja az egészet, nem törődik, és visszabújik a barlangjába a sebeit nyalogatni, viszont ennek az lett volna a következménye, hogy idővel Ohkamiotoko megszűnik létezni, aztán őt követve Yashuhiro is. Egy másik út az volt, hogy Azt megszünteti, ezzel megtisztítja a belső világát, és lemond arról az erőről, amit Az biztosított volna neki. A harmadik út viszont azt kínálta, hogy Azt is magába olvasztja, így elfogadja és használni kívánja az erejét, de ekkor míg Annak erejét teljes mértékig nem tudja uralni, addig a zanpakutouja által erőnek csak a shikai szintjét lenne képes használni.

A rehabilitáció alattSzerkesztés

Yashuhiro bár "csak" egy évig volt a belsővilágában, az izmai jó része elsorvadt, így jócskán vesztett erejéből. Jelenleg már tud járni, - bot segítségével, - de napi rendszerességű kezelésekre van szüksége.

Nevesebb küldetéseiSzerkesztés

A révészSzerkesztés

Résztvevők:

* Shiranui Naomi 1 1. osztag
* Urufu Yashuhiro  3 3. osztag

Feladat: Emberek Világában, a Hang Son Doong-nál, Vietnámban furcsa reiatsu ingást érzékeltek, azt kellett kivizsgálniuk, és ha kell semlegesíteniük.
Státusz: Sikerrel lezárt.

Holtak hajnalaSzerkesztés

Résztvevők:

* Fon Seiran 2 2. osztag 3.tiszt
* Raimaru Minashaku 6 6. osztag 
* Urufu Yashuhiro 3 3. osztag
* Diego Canino espada
* NJK-k.

Feladat: Emberek Világában, Japánban, Katsuren városában egy személy az emberi holttesteket feléleszteni fel tudta támasztani, valamint egy arrancar behatolt a területre. Az arrancart és a holtakat feltámasztót likvidálni kellett.
Státusz: Sikerrel lezárt. (Az arrancar túlélte)

FeljegyzetlenSzerkesztés

Résztvevők:

* Kuchiki Samanuske 4 4. osztag
* Mizushima Takeo 11 11. osztag hadnagy
* Shiranui Naomi 1 1. osztag hadnagy
* Urufu Yashuhiro 3 3. osztag

Feladat: Dél-Rukongai, 80. körzetének határán egy ismeretlen épületet kellett felderíteni.
Státusz: Sikerrel lezárt.

Lázadás - Szélrózsa anarchia - Nyugati kapuSzerkesztés

Résztvevők:

* Kamioka Rosa 5 5. osztag hadnagy
* Kaminari Taka 3 3. osztag
* Urufu Yashuhiro 3 3. osztag

Feladat: Nyugati kapunál valami...
Státusz: Kényszer lezárt.

Hitoriga feltámadásaSzerkesztés

Résztvevők:

* Urufu Mae 13 13. osztag
* Chiruochiba Airisu 4 4. osztag kapitány
* Urufu Yozora áruló
* Urufu Yashuhiro 3 3. osztag

Feladat: Emberek világában egy csapat nem jelentkezett hosszú ideje, a hely és helyzet felderítése, probléma megszüntetése lehetőleg békés eszközökkel.
Státusz: Fut.

GappeiSzerkesztés

Résztvevők:

* Kagami Ai 3 3. osztag kapitány
* Shiroichi Anao 10 10. osztag kapitány
* Wang Liu Mei 3 3. osztag hadnagy
* Yamasaki Shizuka 3 3. osztag hadnagy
* Shibata Chiharu 3 3. osztag
* Kaminari Taka 3 3. osztag
* Kasumiouji Tetsuya 3 3. osztag
* Shiranui Naomi 1 1. osztag hadnagy
* Urufu Yashuhiro 3 3. osztag

Feladat: Mizushima Takeo megtalálása és visszahozása Soul Societybe.
Státusz: Fut.

KépességekSzerkesztés

Zanjutsu (13)Szerkesztés

Alap stílusa: Kivárásra, pontosságra épít támadáskor, védekezéskor kikerülés és kivezetés jellemzi. Nem öl, csak hogyha kell, ezért elsősorban lefegyverzésre és harcképtelenné tevésre törekszik.
Dührohamos stílusa: Hirtelen induló, gyors, intenzív támadásokat alkalmaz, védekezésre nem sokat ad, így van, hogy képes akár önmagát is megsérteni, valamint a célpont elpusztítása ösztönzi, aminek érdekében másokon is keresztül vág, csak hogy kiszemelt ellenségét elpusztítsa.

Ismert technikák: Ryoudan, Chigiri, Kensei Isemrt Shunpo oltott technikák: Nukitsuke

Hakuda (6)Szerkesztés

Alap stílusa: Akár a fegyveresharcban, itt is inkább kitérés, és lefegyverzés a célja. Nem az erejét, hanem inkább az ügyességét, és ezzel együtt az ellenfél lendületét igyekszik kihasználni, és visszafordítani, viszont, hogyha kell, - mondjuk egy lidérc ellen, - akkor pontos és erős ütéseket próbál bevinni az ellenfélnek.
Dührohamos stílusa: Akár a fegyveres harcba, a hakudával is arra törekszik, hogy ellenségét elpusztítsa. Erőteljes és gyors, de kevésbé pontos ütések jellemzik, védekezéskor a rátámadó testrészt, fegyvert támadja védekezés/hárítás gyanánt.

Ismert technikák: Oni Dekopin, Tesshou Isemrt Shunpo oltott technikák: Ashige

Kidou (2)Szerkesztés

Alap stílusa: Irtózik a kidouktól, bár elismeri, hogy hasznos tudomány tud lenni. Csupán néhány kidout ismer, azokat sem szokása használni.
Dührohamos stílusa: Csupán végszükségben használna kidout, amikor tényleg nincs más választása, viszont ezeknek úgy 40-50%-a besül.

Ismert Hadou technikák: Hadou 31: Shakkahou

Ismert Bakudou technikák: Bakudou 01: Sai, Bakudou 39: Enkosen

Egyéb ismert technikák: Konsou

Shunpo (9)Szerkesztés

Ismert technikák: Shunpo, Senka, Utsusemi, Kanashibari

Zanpakutou (3)Szerkesztés

Alap kinézete: Fehér shirashayakatana.

Szelleme neve: Urufu (Farkas)

Típusa: Erő

ShikaiSzerkesztés

ParancsSzerkesztés

Hanto shiro, Urufu! (Vadász, Farkas!)

KinézetSzerkesztés

Egy fehér nodachi.

Shikai technikákSzerkesztés

Leírása: Nincs egy technikája se, csupán méretéből adódó bónusz sebzést és nagyobb elérést biztosít.