FANDOM

Ezt a küldetést Kuchiki Byakuya mesélte le a fórumon.

RésztvevőkSzerkesztés

TörténetSzerkesztés

Seireitei több tiszttel is elvesztette a kapcsolatot, akik az Emberek Világában teljesítettek szolgálatot. A Gotei 13 vezetősége keresésükre egy kisebb csapatot állított össze. Mivel csak felderítő szerepet szántak a kiválasztottaknak, ezért több osztagból válogatták össze a tagokat.

Memoár

A memoár

A Senkai kapu előtt volt a gyülekező, ahol a csapat tagjai bemutatkoztak egymásnak, majd áthaladtak az átjárón és megkezdték a keresést. Nagy felhőszakadásba érkeznek meg a túloldalra és nem sokkal ezután meg is találjak az első nyomot egy villámláshoz hasonló fényjelenség képében. Azonnal oda is rohantak és egy sikátorba érkezve, neki is kezdenek az ottani keresgélésnek, majd egy holló segítségével rátalálnak egy vaskos könyvre. Tasumi kaparintja meg elsőnek az irományt, azonban Arlivának ez nem tetszett és megpróbálta megszabadítani tőle. A nagy veszekedés közepette egy újabb vakító fényre lesznek figyelmesek, ugyanolyanra, mint amit követve ide találtak, de ezúttal a villámokra jellemző dörrenést is hallották. A következő pillanatban már a sötétség bekebelezte őket és egy másik világban kerültek át.

VM szorny

Farkasszerű lény

Ez a világ a Pusztulás Völgye volt, ahol ismeretlen növényekkel és állatokkal találták szembe magukat a küldetés résztvevői. Jobb ötlet híján a közeli patak folyását kezdték el követni, de nem jutnak olyan messzire, mert megtámadja őket fél tucat farkasra emlékeztető lény. A vadállatok nagyon szívósnak bizonyulnak és meggyűlik velük a kis csapat baja. Néhányan felmenekülnek egy fára, remélve, hogy a farkasszerű lények nem tudnak fára mászni. Ott egy tervet is megpróbálnak kieszelni, de néhány vadállatnak sikerül feljutniuk és a csoport minden tagja szorult helyzetbe kerül. Hibát vétenek és esélyt adnak ellenfeleiknek a támadásra, viszont az utolsó pillanatban mindegyik rájuk támadó állat elkezd lángolni, majd egy ismeretlen cilinderes személy jelenik meg előttük.

348708

Dreamer

Ez a személy Dreamer volt és az ottani idegenvezetőként mutatkozott be. Felajánlotta a csapatnak, hogy menjenek vele, ha nem szeretnének még több fenevaddal találkozni. Mivel nem volt más választásuk, ezért vele tartanak, útjuk a mocsáron keresztül vezet egy épülethez, amibe egy hatalmas kapun keresztül lehet bejutni. Nem sokkal miután beléptek az építménybe, kísérőjük előre siet és befordul az egyik sarkon. Ekkor Shiratori sikeresen beindít egy csapdát, aminek következtében két nagy kőgolyó száguld feléjük. Bár a golyókat összefogva, technikáik segítségével sikerül megállítaniuk, Arliva beindít egy újabb csapdát. Két körfűrész repül ki a falból súlyosabban megsebesítve Arlivát és Kirát. A csapat gyorsan elhagyja ezt a folyosó rész, mivel nem szeretne még több csapdát beindítani. Shiratori látta el a sérüléseiket, mivel csak ő volt rá képes a gyógyító kidou használatára.

VM Zombie

Támadnak a zombik

Miközben Shiratori a két sebesültet kötözgette, hörgések zajára lesz figyelmes a csapat, majd az árnyékos helyekről zombik kezdenek előjönni. Anao felvetette a tervét, hogy ő megvédi a sérülteket, amíg a csoport harcképes tagjai legyőzik a zombikat. Shiratori is csatlakozott a harchoz, miután végzett a sebesültek ellátásával, és shikaia segítségével jó néhány zombit a falhoz kent. A csapatnak nem sok ideje volt harcolni, mert Arliva termett mellettük és egy tűzfallal eltaszította őket. Kira sem hagyta ezt annyiban és egy árnyékon keresztül átment a tűzfalon, hogy csatlakozzon osztag társához. Kettőjüknek nagy nehezen sikerül az utolsó zombit is legyőzniük, viszont ekkor Dreamer jelent meg előttük és Kirát átlökte a tűzfüggönyön. Szerencsére a csapat előre küldött fele még nem indult el, így tudtak segíteni a még jobban megsebesült Kirán. Arliváért viszont már nem tudtak visszamenni, mert a tűz felvette a fal anyagát és elállta az útjukat. Nem tudtak mást tenni, mint hogy tovább mentek az egyetlen úton.

Billog

Arliva tetoválása

Időközben Arliva oldalán felszakad a seb és ismét elkezd vérezni, ekkor Dreamer az egyik falhoz csapja őt. A férfi Arliva zanpakutoujával levágja a lány kötéseit és végighúzza az ujját a sérülésen, aminek következtében Arliva hihetetlen kínokat érez. Viszont eddigi sebe semmivé válik és ruhája is épp lesz. Ezután Dreamer egy csókot nyom Arliva homlokára, amitől az fényleni kezd és megjelenik rajta egy fekete tetoválás. Ettől a 11. osztagosnak olyan érzése támad, mintha ezer éve ismerné Dreamert és minden utasítását követi. Ennek megfelelően el is indul egy újonnan indult járaton. A járat végén leült az egyik fal tövébe, hogy ott várja be a csoportot.
Eközben a csapat többi tagja egy elágazás nélküli úton halad végig, ami egyetlen csapdával sem találkoznak. Hamarosan egy ajtóhoz értek, ami egy hatalmas terembe vezetett. Amint azonban beléptek rajta bezárult mögöttük a bejárat és remegni kezdtek a falak, majd a külső kőlapok lezuhantak és a terem közepén ragadtak. Szerencsére nem pánikoltak be, hanem egyből a kijutáson gondolkodtak és gyorsan össze is raktak egy menekülő tervet. Shiratori kifüggesztett egy Tsuriboshit a kijárat elé, majd Kira árnyfarkasai kibillentették a kőlapot az egyensúlyából, így a csapat át tudott ugrani a kijárathoz. Nem sokkal azután, hogy tovább indultak megpillantják az egyik fal tövében Arlivát, akit Tasumi segített fel.

Nem időztek itt sokáig, egyből továbbment az ismét teljes létszámú csapat. Néhány forduló után egy zsákutcában találja magát a csoport, ezért megpróbál visszafordulni és egy másik utat keresni. Viszont mögöttük is lezárul a folyosó, így benn ragadnak egy négyzet alakú helységben, aminek az egyik falán egy ying-yang jelet vesznek észre, állatokkal és számokkal a belsejében. Shiratori azonnal rájött, hogy ezek a kínai horoszkóp állatövi jegyei és évszámok az adott állatokhoz. Nem telt neki sok időbe, hogy sorrendbe rakja őket és benyomkodja a megfelelő sorrendben. Felszabadult előttük az út, azonban mielőtt rálépnének, eltűnik a padló alóluk és zuhanni kezdenek.

VM-csontvaz

Csontváz ellenfél

Egy kőcsúszdán suhantak lefelé hihetetlen gyorsasággal, nem gondolták, hogy ezt az esést túl tudják élni, de a lejtő legalján hirtelen lelassul a sebességük és könnyedén érnek földet. Egy hatalmas csarnokba érkeztek meg, aminek a másik oldalán egy gigantikus trón volt egy belevaló csontvázzal. A teremben beljebb merészkedik a csapat, azonban csak a közepéig ért, mert ekkor kigyulladtak a falon lévő fáklyák és megjelent Dreamer. Tapsolva gratulált az idejutóknak, majd Arlivát támadásra szólította fel. A 11. osztagos Shiratorit veszi célba, viszont mielőtt leszúrta volna visszakapta a saját akaratát, így még időben eltérítette pengéjét Shiratori szívétől és az oldalába szúrta. Nem volt sok idejük törődni a történtekkel, mivel Dreamer csettintésére egy csapat csontváz lendült támadásra. Mindenkinek meggyűlt a baja újdonsült ellenfelével, de végül győzelmet arattak fölöttük.

VM-gollem

Hatalmas ex-kapitány!

Miután végeztek a csontvázakkal, közelebb mentek a tróntól nem messze álló Dreamerhez. Ekkor észreveszik, hogy a trónuson ülő alak egy kapitányi haorit visel. Dreamer elmeséli nekik, hogy ő ennek a kapitánynak volt a zanpakutō szelleme és hogy jutottak el idáig. Ezután fekete villámok csapnak ki házigazdájuk testéből, amik egyenesen shinigamijára érkeznek. Ennek következtében életre kel és a csapat felé veszi az irányt. Nem tétováztak sokat, azonnal összeraktak egy tervet, aminek neki is kezdtek. Anao elterelte a monstrum figyelmét, Kira, Tasumi és Shiratori megbénította, majd végül mindenki egyszerre megtámadta az óriást. Mielőtt azonban célba értek volna a támadások az idő hirtelen megállt, majd szertefoszlottak a támadások. Dreamer mindenkit a magasba repített, majd a mesteréhez ment és lélekszemcsékre bontja. A csapat felé fordul, majd közli velük, hogy képesek elpusztítani a memoárt és egy villanással visszaküldi őket a sikátorba. Shiratori a hallottaknak megfelelően egy Haiennel elégeti az irományt, ezzel befejezve a küldetést, ami bár nem járt sikerrel, legalább megakadályozták, hogy további áldozatokat szedjen a memoár.