FANDOM

Vayuolos
Vayuwiki
Adatok
Faj Módosított lélek
Nem kandúr
Magasság titkos adat
Súly még titkosabb adat
Hajszín fehér-vörös-szürke
Szemszín aranyszínű
Vércsoport ismeretlen
Különleges ismertetőjegyek piros, csengős nyakörv
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Emberek világa
Korábbi hovatartozás Soul Society
Foglalkozás Megfigyelő, kém
Partner RawR!
Sakai Hitomi
Nyanchu
Totozilla
Nemo
Scorpius
Korábbi partner(ek) 12 12. osztag
Személyes információk
Rokonok rengeteg macskakölyök (nem tartja a kapcsolatot velük)
Különleges képességek
Képesség a levegő manipulációja

Vayuolos eredetileg a 12. osztag egyik kísérleti módosított lelke; jelenleg Karakura Town egy titkos szervezetének alkalmazottja.

  • Leggyakrabban egy nagydarab, kövér macska alakjában látni, akinek színe leginkább egy hagyományos maneki nekóra emlékeztet. Nyakában egy apró csengővel ellátott piros nyakörv van mindig, aminek halk csilingelése nem igazán teszi lehetővé a lopakodást számára, pedig jó hasznát venné a nesztelenségnek az éjszakai nassolások során.
  • Eredeti alakjában már jóval ritkábban látni, mivel nyomós indokot kell felmutatnia ahhoz, hogy bevethesse. Ilyenkor sokkal nagyobb lesz, szőre is megnő, valamint sokkal elegánsabb és karcsúbb az egész külseje. Képességei is felerősödnek ilyenkor.
  • Van egy harmadik alakja is, amit azonban nem szívesen mutogat másoknak, mivel magához méltatlannak tartja. Ez pedig emberi pótteste, amit Sakai Hitomi szerzett neki azért, hogy Vayu segíthessen neki munkájában, így visszafizetve etetésének költségeit. Ilyenkor egy alacsony, kövér, szőke férfi képében jelenik meg, akinek finoman szólva nem az értelemtől csillog tekintete, így érthető is, miért váltotta ki a magát alfahímnek képzelő kandúrmacskából az ellenérzéseket...

Viselkedésre, bár Vayuolos maga igyekszik minél jobban tagadni ezt, már igazi macska: ha megfeledkezik magáról, ösztönösen megkerget minden bogarat, rágcsálót vagy kisméretű madarat egyaránt, illetve figyelmét is könnyen el lehet terelni egy pamutgombolyaggal, lézerpöttyel vagy bármilyen más macskajátékkal. Ezt azonban előszeretettel fogja rá arra, hogy túlságosan régóta él macskatestben. Ennek ellenére tökéletesen tudatában van annak, hogy aranyos külseje egy kis dorombolással kiegészítve mi mindent képes kiváltani az emberekből, így mindenféle lelkiismeret-furdalás nélkül ki is használja ezen adottságait, ha érdekei úgy kívánják.
Ezt leszámítva nagyszájú, öntelt jószág, folyton beszól másoknak, ráadásul igazi bélpoklos, az összes óvatlanul kint hagyott ételbe beleeszik, és a hűtőt is folyton addig piszkálja, amíg nem sikerül kinyitnia.
Igazi hímsoviniszta, lakhelye körül mindig a tüzelő lánymacskákat keresi, valamint szeret meccset nézni és iszogatni - főleg RawR! társaságában. A plüsskutyával ugyan folyton marják egymást, mégis vele van a legjobb viszonyban munkatársai közül. Jelenlegi "gazdáját", Sakai Hitomit is előszeretettel ostorozza, különösen a lány magányos életmódjára van kihegyezve.

KépességekSzerkesztés

A levegő manipulálásása a fő képessége. Macskaként ugyan ez főleg abban nyilvánul meg, hogy az átlagosnál jóval nagyobb ugrásokra képes, illetve apróbb szeleket tud feltámasztani, amikkel a magasan lévő tárgyakat lökheti le, teljes erejének feloldása után azonban repülni is képes (valamint egy átlagos méretű ember szállítására ilyen módon), illetve kisebbfajta szélviharokat vagy tornádót létrehozni. Ilyenkor természetesen fogai és karmai is jelentősebb támadóerőt képviselnek, azonban van egy fontos hátránya ennek a formának: miután Vayu kiengedi teljes erejét, majd visszakerül macskaalakjába, még az átlagosnál is jóval többet eszik, ami elég nagy pluszköltséget jelent annak, aki finanszírozza lakhatását.

TörténetSzerkesztés

(hamarosan)

IdézetekSzerkesztés

  • Rawri... Kergesd el a másik Rawrit, egy is sok belőletek...
  • Kikérem magamnak, kandúr vagyok, nem holmi megfizethetetlen luxusgésa, akik ilyen művészneveket vesznek fel!!! [...] Nyan? :3