FANDOM

Masaki Sachiaru zanpakutojának szelleme.

Alichino-ryukou

Wameku

Kaszt: Zanpakutuo szellem

Neme: Férfi

Kinézete: Eleve emberi alakkal rendelkezik, ami a zanpakutō nevéből következtetve egy igazi előkelő arisztokrata érzetét kelti. Hosszú hófehér haja és hűvös, ezüstösen csillogó szemei vannak. Mindig magán viseli földig érő, széles gallérú, fekete selyem kabátját, hosszú bőr csizmáját és fehér, fodros ingét.

Jelleme: Ízig-vérig nemesként viselkedő személyiség, aki végtelen türelemmel viseli gazdája üvöltözéseit és érdekes szófordulatait. Kedvenc elfoglaltságai közé tartozik a hosszas alvás, valamint egész nap tartó pihenés maximális kiélvezése. Származását és előkelő sznobizmusát jelzi, imádja kiszolgálják, ellenkezés nélkül érvényesül akarata, netán hosszasan kérnek tőle bocsánatot. Fizikálisan megerőltető feladatokra lehetetlen rávenni. Kizárólag akkor szánja rá magát munkára, ha úgy tartja kedve, vagy érzi szorul a hurok nyaka körül.
Természetesen hobbijai közé tartozik felbosszantani Masaki-t. Tekintve, fentebb említett igények egyikét sem hajlandó teljesíteni gazdája. Nem tetszését általában azzal fejezi ki, nem nyújt segítséget harc során vagy alvást szimulál és hangosan horkol Masaki fejében(kapcsolatukat gondolati síkon szokták tartani).