FANDOM

Wolloh Del Desierto
5-1
Adatok
Született 1943.III.15.
Faj Arrancar
Nem Férfi/Nő
Magasság 239/211 cm
Súly 125/89 kg
Hajszín Fekete/Rózsaszínes
Szemszín Vöröses
Bőrszín Kissé sápadt
Vércsoport A+
Különleges ismertetőjegyek Kb. állandó vigyor/Kifejezéstelen arc
Jobb szemsarkából az arca közepéig nyúló vörös csík
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Las Noches
Thres espada
Korábbi hovatartozás Emberek világa
Hueco Mundo
Aizen Sousuke
Foglalkozás Flavia nella Sinestesia fracciónja
Korábbi foglalkozás Aizen Sousuke arrancarja
Ragadozó
Családtagnak nevezett (rab)szolga
Partner Flavia nella Sinestesia
Mdjan testvérek
Korábbi partner(ek) Räv la Luz
Hernando Rivera, alias Riviera
Tanarotte de Silfo
Adala Cascada
Aizen Sousuke
Személyes információk
Zanpakutō
Resurrección (’’Loki’’)
Ángel del Infierno

Wolloh Del Desierto, a 44. arrancar, Thres espada fraccionja, vagyis Flavcsi első fracciónja, Las Noches jövendőbeli királya – legalábbis vágyaiban. Reiatsujának színe mély, sötétvörös, mint az alvadó vagy alvadt vér.

Megjelenés és személyiségSzerkesztés

Wolloh-kunSzerkesztés

Egyenruhája: fehér kabát, - nadrág, - ing és – széles karimájú kalap, fekete mellény és csizma.
„Szabadidős”, emberek számára is látható megjelenésének ruhája: Alucard cosplay.
Kiegészítői: narancssárga lencséjű napszemüveg, vagyis lövészszemüveg, fehér kesztyű, kettő hónaljtáska, egyikben Behemoth, másikban Ángel del Infernó.
Maszkdarabja: homlokát fedi, bár a haja általában takarja.
Hollow lyuk: ott, ahol a mája van, viszont ezt a területet az egyenruhája fedi.
Alkata, kinézete: széles vállú, magas férfi. Bár nincs kimondottan kigyúrva, mégis képes roppant erőket megmozgatni. Haja kifésült, de rendezetlenül, szabadon lóg, szeme vöröses színt öltött, a szemfogai nagyobbak az átlagnál, mellkasát egy elfagyott heg díszíti.
Személyisége: harcban inkább ösztöneinek enged, vagy legalábbis nem gondolkodik semmin sem sokat, néha eleget sem. Beképzelt, fölényeskedő, állandóan jó kedvű, egoista, másokkal nem törődő maszkot visel. Pedig igazából képes mások igényeivel, hogylétével is törődni, bár az is igaz, hogy talán valamivel nagyobb az egója az egészségesnél. Mivel sokszor az „első ötlet a jó ötlet” elvet követi, ezért bolondnak, vakmerőnek, őrültnek tűnhet mások szemében. Főleg azért, mert van, hogy valami sugallatnak, érzelmeinek engedelmeskedik, s így előfordulhat, hogy egyik pillanatban még előre megy, de a következőben már megfordult, s befordult egy sarkon.
Gyűlöl: legtöbb nőt (vagyis a nők 99,9%-át), shinigamikat, majd mindenkit, a lovagiaskodókat, a semmirekellőket, naplopókat, az ellene aljaskodókat, a gyáva kétszínű alakokat, hogyha megzavarják valamilyen tevékenysége közben, bezártságot, elnyomottságot, komolyan venni a fegyverhasználatot, hogyha egy arrancar a fegyver mögé bújik. És a másik személyiséget, vagyis azt a lelket, amit nem tudott elnyomni, se kitépni magából.
Kedvel: kacsákat, a nem ellene irányuló aljasságot, sötét tréfákat, egyediséget, egyéniségeket, pusztakezes harcmodort, Riviera, Räv, Mdjan testvérek.

Wolloh-chanSzerkesztés

Egyenruhája: fehér nadrág, ami térdig ér, fehér ing, ami a keblei alatt fel van kötve.
„Szabadidős”, emberek számára is látható megjelenésének ruhája: mint az egyenruhája.
Kiegészítői: Derekára kötött, kettő hónaljtáska, egyikben Behemoth, másikban Ángel del Infernó.
Maszkdarabja: fején kettő szarvacska.
Alkata, kinézete: egyértelműen nőiesen dekoratív, magas nő. Bár kecses az alkata, mégis képes roppant erőket megmozgatni. Haja rózsaszínes árnyalatú, szabadon lóg, szeme vöröses színt öltött, a szemfogai nagyobbak az átlagnál.
Személyisége: hideg, minden helyzetben hűvös ridegség jellemzi, emellett kegyetlenül őszinte, de sosem fecseg fölöslegesen. Nyíltsága annak köszönhető, hogy nem látja értelmét semmiféle színlelésnek, így hazugságon rajtakapni lehetetlen, vagy hogyha mégis hazudik, akkor már neki is hazudtak, ezért tudja helytelenül. Egyetlen célja vezérli, hogy elpusztítson mindent és mindenkit, amit és akit gyűlöl. Habozásra csak akkor kényszerül, hogyha olyannal kerül szembe, ami vagy aki fontos Wolloh-kunnak.
Gyűlöl: minden és mindenki.
Kedvel: N/A

TörténeteSzerkesztés

Hihetetlen, de a két lélek, mi osztozik a testen ugyan onnan indult és ugyan azt az életet élte, vagyis majdnem.

A visszatérés előttSzerkesztés

Emberek világaSzerkesztés

1943. március 15-én 00:44:00-kor születtek a Kjúsú régióban lévő Fukuoka prefektúra fővárosának, Fukuoka kórházában. Wolloh-kun a Kenichi nevet kapta a erő és az egy kanjijával írva, míg Wolloh-chan a Takako nevet kapta a kegyesség kanjijaival. Japán horoszkópjuk a Sanpeki – Türkiz fa, nyugati horoszkópjuk Halak, aszcendensük Nyilas. Eleinte még igazak voltak rájuk a horoszkópjuk szavai, viszont ez megváltozott. Wolloh-kun az apját sosem ismerte, anyját és lánytestvéreit annál is inkább. Wolloh-chan mindkét szülőjét ismerte, ahogy a lány és fiú testvérét. Wolloh-kunnál az utóbbiak okolhatók a torzulásáért, míg Wolloh-channél az egész család, mivel mind kettejüket elnyomták. Mind kettejüket az anyja ölte meg egy véletlen balesetben. Csupán egy pofont kevertek le nekik, viszont az elgyengült, szédülő ifjú férfi, aki volt átesett a felüljáró korlátján, egyenesen a vonatok magasfeszültségű kábelére, míg a szintén legyengül ifjú nő, aki volt átesett egy lelátó korlátján, az apja felhúzhatta volna, de az félrefordította a fejét, és a lány a mélybe zuhant, senki se segített neki.
A halála fájdalmuk, s az életéből való, főleg lelki fájdalmaik vezették oda, hogy napok leforgása alatt elhagytak minden emberinek mondható érzelmet, csupán a keserűség, a harag és a bosszú maradt, valamint még egy valami, a fájdalom, amitől üvölthetnékük volt. Mindkettejükből egy-egy magát semmilyen néven nem ismerő, dühös hollow lett, akik hetek-hónapok alatt kiirtotta az egykori életük megmérgezőit.

Hueco MundoSzerkesztés

Miután a két nevesincs lidérc csillapította szomját újabb szükségletekre lettek figyelmes. Az egyik az éhség volt, mérhetetlen, gyötrő éhség. A másik az életben maradás szüksége. Ez utóbbi miatt a shinigamik elől a sivatagba, Hueco Mundoba menekültek, ahol csakhamar be kellett látnia, hogy egyes tagok, akik rájuk hasonlítva mégsem hasonlítottak rájuk, de még a shinigamikra se, azok egymásra, így rájuk is vadásznak. Az egyik világbéli ellenségétől egy másik vadászterületére menekültek. Wolloh-kun kedvenc tápláléka a női lelkek voltak, egészen, míg nem sikerült egy shinigami nőt elejtenie.
Valami véletlen folytán fedezte fel képességét, amivel egy ártatlan lélek kisfiú alakját fel tudja venni. Valamint arra is rájött idővel, hogy ezzel vetélytársai, s ellenségei elől el tud bújni, illetve, hogy egy kis színészkedéssel fűszerezve a prédája közelébe is kerülhet, így azt nem kell kergetnie. Ezzel a módszerrel kebelezte be azt a nőt is, aki magát shinigaminak tartotta.
Nála finomabbat nem evett, ellenben ő általa akkora erőre tett szert, hogy veszélyessé vált számára sokáig az emberek világában való tartózkodás, ezért már Hueco Mundo sivatagában kezdett több időt tölteni, de kedvelt prédáiról nem mondott le. Egy ilyen hosszabb Hueco Mundo béli tartózkodott szembekerült egy hozzá hasonló gyűlölettel rendelkező hollow-val, aki nem más volt, mint Wolloh-chan. A shinigami által nyert erőtöbblet miatt a későbbi Wolloh-kun felfalta a másik hollow-t, így kettejük közös élete újra kezdődött, és immár már egy testen osztoztak az egykori Kenichi tudata vezérlésével.
Nevenincs hollow egyre-egyre erősebb lett. Minden alkalmat kihasznált, hogy éhségét csillapítani tudja, de az nem akart szűnni. Csupán elméje kezdett tisztulni, s egy idő után magát Sivatagi Hollownak kezdte nevezni. Bár egy furcsa kimenetelű csatája után sötétség köszöntött rá.
Miután újra tiszta volt, s a sötétsége eltűnt hatalmas lett, mondatni óriási, óriási erővel, óriási éhséggel, és egy kellemetlen tudattal, hogy egy lelket nem sikerült pusztítva elnyomnia. Bár néha-néha kénytelen volt parancsoknak engedelmeskedni, attól függetlenül az egyformákat zabálta. Csak azok voltak elég laktatónak tűnő prédák. Eleinte számolgatta, hogy mennyit fal fel, de már a 10. után abbahagyta. Azért, mert nem érdekelte, csak az, hogy egyen és pusztítson, csak ezek érdekelték. Még azután is, hogy újabb alakja lett.
Nem csak gilianokat zabált, hanem óriáslidérceket, s olykor-olykor gyengébb, illetve sérült, legyengült adjucansokat is. Egy napon újabb alakváltozáson ment keresztül, ami még tisztább elmével, új hatalommal és új veszéllyel járt. Így adjucansként megvolt rá az ereje, képessége, hogy parancsolhasson a gilianoknak. Viszont egy nagy veszély lebegett a feje felett: hogyha nem eszik eleget, nem marad elég erős, akkor visszaváltozik gillianná.
Az új alakjában színe homokszín volt, testfelépítése egy hatalmas gyíkra emlékeztetett, amiben a maszkja is segített, mert gyík-ember keverékű fejet kölcsönzött neki, szemfogai agyarak voltak, valamint a maszkja valamiért a vállára, s háta egy részére is rá „kúszott” pikkelyszerűen. Mivel mindenkinek flancosabb, normálisabb neve volt, ezért ő is változtatott a sajátján, már nem Sivatagi Hollownak nevezte magát, hanem Wolloh Del Desierto-nak. Ami lényegében ugyan az, hogy Sivatagi Hollow, vagyis Wolloh, de mégis rendes névnek tűnt.

Las NochesSzerkesztés

Talán a szocializáció, közösség iránti vágy vonzotta a kastélyhoz, de az is lehet, hogy a hatalom illata csábította. Behízelegte magát a falak közé, de alig volt ott, máris puccsot akart tenni a kastély királyán, hogy ő legyen az uralkodó, amiben nagy segítsége volt egy másik adjuchas, Huan del Terror akivel barátság szerű szövetségben volt. Talán látni lehetett benne lehetőséget, ezért nem végezték ki, hanem csak elzárták egy szűk, sötét helyre. Be akarták törni.
Egy shinigami engedte el, s nem, hogy betörni akarta, hanem még erőt is ajánlott neki. A mohóságtól elfogadta az ajánlatot, s magát Aizen Sousuke-nak nevező shinigaminak hűséget esküdött a szabadságért és az erőért cserébe. Apró, lényegtelen feladatokat kapott mindig. Egyszer viszont, talán megérezte a bajt, engedélyt kért, hogy Vasto Lordokat mehessen keresni, vagyis hosszú időre távol lehessen a kastélytól. Nem hitt a Vasto Lordok létezésében sosem. Bolyongása alatt azzal szórakozott, hogy értekezéseket tartott magával kapcsolatosan, magának. No, meg a vadászat sem volt ritka.

Visszatérés utánSzerkesztés

Las NochesSzerkesztés

Kissé meglepte, hogy a shinigami Aizen Sousuke bukása után valaki elfoglalta a trónt. Remélte, hogy ő lesz az a valaki, s nem más. Elkésett, s gyenge volt ahhoz, hogy azonnal a trónra törjön. Ezért kivárásra játszik, s új hűséget fogadott, bár ez koránt sem volt olyan komoly, mint amit a shinigaminak tett.
A kiváráshoz egy espadara volt szüksége, nő gyűlölői identitása rejtéséhez egy női espada kellett neki, egy magasabb rangú. Miközben ezt átfontolta össze is találkozott a megfelelő alannyal: Räv la Luz-zal. Most óvatosabb módszerrel szándékozik hatalomra törni. Társakat kezdett gyűjteni. Először Dei Laez-zel próbált társulni, de sajnos az arrancarnak nyoma veszett még azelőtt, hogy revansot vehetett volna rajta.
Idő közben egy már espada szobájába tört be, s a harcukban szerzett sérülése miatt elvesztette a képességét, hogy bara technikákat alkalmazzon. A veresége büntetésképpen espadaja sonido edzést tartott neki, nem a legjobb sikerrel.
Egy küldetés során elvesztette a zanpakutouját, aminek helyre állításában később Natalie Salazaar Granz privaronespada segédkezett.
Kettő shinigamit is revanslistára vett, ezek Chikanatsu Kira és Kaminari Taka. Utóbbival kétszer is megküzdött.
Másodjára egy espadat, Karasu Vex-et próbált maga pártjára állítani. Sikertelenül, bár egyfajta jó viszony szálai kezdett nőni közöttük.
Egy furcsa küldetés során majdnem fény derült a teljes múltjára, de valamiért ideje előtt újra a kastélyban találta magát.
Napjait espadaja parancsait teljesítve, vagy megfelelő társak után keresgélve, illetve harcot keresve töltötte. Egyik chibije, a szoknyapecér, Zosimos révén ellenfelet talált is Eliana del Barros személyében. Ez a harc emlékeként, s a nővel szembeni egyfajta tisztelet jeleként a mellkasa közepén szerzett félig elfagyott sebhelyet. Eliana-val, valamint Diego Canino espadaval egyszer majd újra meg akar küzdeni.
Wolloh egy új ellenségbe botlott egyszer, mikor egy másikat várt. Egy Chiyo nevezetű shinigami nő volt az. A harcuk Wolloh számára megmutatta, hogy nem elhanyagolható erőtényező, hiszen a shinigami nőt sikerült bankai-ra kényszerítenie. A küzdelmet csupán egy hajszál híján élte túl, mivel a makacssága és az állóképességének köszönheti, hogy a keresztül vágott torkával képes volt a gyógyítókhoz elérni. Bár felgyógyult, de hosszú ideig Wolloh nem használhatta egyik hangalapú technikáját sem.
Egy kastélybéli kóborlása alatt egy behatolóra lett figyelmes. Egy aljasnak is mondható arrancar surrant be a kastélyba, Hernando Rivera, akit Riviera névre keresztelt át, valamint később Räv vezetése alatt fracciontársa és a trón felé tartó úton szövetségese lett. Egy közös kis kiruccanásuk alkalmával szerezte meg hűségét Wolloh, valamint ismerte meg festőművészetét. Emellett a kiruccanásról kettő képet is szerzett. Az egyiken "egy vámpírutánzat éppen egy csipkés estélyibe öltözött nő nyakát szívta. Bár a nő bőre világos volt, mégsem az élet, naptól le nem barnult bőr színe volt az, hanem egy hulla bőre, akár csak az őt megcsapoló lényé." A másikon "Egy boszorkányszombat a sok közül démonokkal, torz testű állatokkal és ruhatlan női alakokkal, az a típus, amivel ide lehet csalogatni a giccses rémisztgetés rajongóit." by Riviera.
Miközben szerzeményeinek kereste szobájában a helyét Tanarotte részegen rá tört, és meg akarta büntetni, amiért elhanyagolja. Wolloh bele ment a játékba azzal a szándékkel, hogy ő maga mérjen büntetést a csenevész tündérre, amiért elárulta Räv-ot. A harc eredménye egy lik lett Las Noches falán, amit úgy döntöttek, hogy az akkor még a kastély körül legyeskedő shinigami származékra, Yozorkára fognak. A kettejük közötti konfliktus eltűnt és abban maradtak, hogy továbbra is tartják a laza szövetségesi viszonyt.
Wolloh már hosszú ideje érezte a változást hőn tisztelt espadajaban, akitől megszokott volt, hogy időről időre eltünedezett. Mivel Wolloh lelépéseit se tette Räv szóvá, ezért ő se kérdezősködött, úgy vélte, hogyha valamiről tudnia kell, akkor azt majd elmondja neki. Räv gyanúsan sok ideig volt távol, a Mdjan fivéreket Wolloh ráállította a kastély átfésülésére, míg ő maga a toronyban várta, hogy felbukkanjon az espadaja. Ami meg is történt, bár nem a várt formában. Flavia nella Sinestesia alakjában és személyiségében tért vissza hozzá. Bár azóta gyanú él benne, hogy talán átverés az egész, és talán Flavcsi ölte meg Räv-ot, de egyelőre elfogadta a tényt, hogy Flavcsi az Räv, és ezért továbbra is szolgálatban maradt.

Nevesebb küldetéseiSzerkesztés

Sherlock Hollows, nagyítóval a vacsora nyomábanSzerkesztés

Résztvevők:

* Thea del Matanza arrancar
* Gabriela Escamilla arrancar
* Diego Canino arrancar
* Lucifer Curiel hollow
* Tanarotte de Silfo arrancar
* Wolloh Del Desierto arrancar

Feladat: ???
Státusz: Kényszer lezárt.

A szellemkórus - Téli est dallamaSzerkesztés

Résztvevők:

* Gabriel Bello arrancar
* Eggther Balthasar arrancar
* Kiyo Phellera arrancar
* Wolloh Del Desierto arrancar

Feladat: Vasto Lorde létezés után nyomozó arrancarok eltűnésének felderítése.
Státusz: Kényszer lezárt.

A sötétség egy barlangjaSzerkesztés

Résztvevők:

* Anton hollow
* Wolloh Del Desierto arrancar

Feladat: Las Nochestől távol eső barlang körül arrancar és hollow eltűnések voltak, az eltűnések okát kellett kideríteni és lehetőség szerint megszüntetni.
Státusz: Sikeresen lezárt.

A Rettegés IskolájaSzerkesztés

Résztvevők:

* Chizuki Maya vaizard
* Aikawa Chiyo 11 11. osztag
* Eliana del Barros espada
* Shihouin Yuuken 6 6. osztag kapitány
* Amatsuji Youko 1 1. osztag
* Shima Eizo 11 11. osztag
* Wolloh Del Desierto arrancar

Feladat: "Egy ismeretlen helyen ébredsz. Nem tudod, hogy hol vagy, hogyan kerültél oda, és abban sem vagy egészen biztos, hogy ki vagy. Tudod, hogy működik a világ, mi micsoda, de az emlékeid nem tűnnek teljesen a sajátjaidnak. Ki kéne derítened, mi történt veled, és úgy érzed, minél előbb el kell tűnnöd innen. Egyik sem tűnik könnyű feladatnak..."
Státusz: Fut.

KépzettségSzerkesztés

Fegyveres harcSzerkesztés

Érték: 24/0
Ameddig kard alakú zanpakutouja volt, addig az volt elmondható róla, hogy hála a hierro-jának nem tud magában kárt tenni. Viszont mióta pisztoly kinézetű, azóta az mondható el róla, hogyha az ellenfele nem marad egy helyben, akkor nagyobb eséllyel találja el – mert véletlenül is hamarabb belefut az ellenfél, mint normálisan eltalálja.
Ismert technikák: N/A

Pusztakezes harcSzerkesztés

Érték: 24/24
Reflexei gyorsak, ereje nagy és nem elhanyagolható kézügyességgel rendelkezik. Állóképessége hihetetlen mértékű, így addig képes mozogni, míg lélekrészecskéire nem bomlik. Akrobatikus, fürge stílusa alakulni ki, amit még mindig néha a vadállatiasság jellemez, talán egyszer ez a kettő összeolvad és kiforrott stílussá válik. Harcban már nem csak nagy erejére és roppant állóképességére hagyatkozik.
Ismert technikák: Abrazadera, Ashibumi, Tesshou, Raiouken, Ikkotsu, Soukotsu

Hollow KépességekSzerkesztés

Értéke: 24/08
Tapasztalt használója, tárháza színes, viszont van még hová fejlődnie benne, bár harcban kiegészítő támadásként szokása használni.
Cerot gillian kora óta a szájából lövi.
Bara technikákat a Diego ellen vívott harca óta nem tud használni.
Hang alapú technikákat Chiyo ellen vívott harca óta ritkábban használ, mivel előfordulhat, hogy a technika létre jötte helyett a torkában, illetve hangszálaiban tenne kárt.
Ismert technikák: Pesquisa, Indice Radar, Negacion, Garganta, Gonzui, Sombra engańosa, Cero, Abrazadera, Otokifuku, Dedo apuntado, Tercer ojo: la maldición de la lentitud, Joshu Migite, Memoria de morir, Infernal Rosa, Voceo

SonidoSzerkesztés

Érték: 24/10
Van tapasztalata a képzettség használatában. Harcban lassabb távolsági támadásokat ki tud kerülni, valamint lassabb ellenfelekkel lépést tud tartani, vagy akár leelőzni.
Ismert technikák: Sonido

RessurrecionSzerkesztés

Érték: 24/11
Van elég tapasztalata a saját képességei használatában, hogy harcban is használni tudja.
Ismert technikák: Lágrima, Jojo, Arrejaque con cadena, Íncubo
(Részletezés lejjebb)

HierroSzerkesztés

Érték: 20/15
Az Espadat leszámítva nem túlzás azt mondani, hogy neki van az egyik, hogyha nem a legerősebb bőre.
Ismert technikák: Hierro

RessurrecionSzerkesztés

Egyedi képességekSzerkesztés

Lágrima (Könnycsepp):Szerkesztés

Ezzel a képességgel fel tudja venni egy síró, eltévedt gyermek alakját. Resurreccion képesség pontonként kétszer tudja óránként használni, és resurreccion képesség pontonként 5 percig tudja megőrizni a felvett alakot. Előny: a lélekenergiája majdhogynem érzékelhetetlenné válik. Hátrány: ebben az alakban nem képes semmilyen más hollow, resurreccion/egyedi képességet alkalmazni, a többit is csak fele olyan erősen tudja használni.

Jojo:Szerkesztés

Ezzel a képességgel könnyebb tárgyakat, mint köveket, zanpakuto-kat tud vissza rántani, miután eldobta. Kettőféle felhasználása van a képességnek, de egyszerre csak az egyiket tudja használni 10 pont alatti hollow képességgel:
1. Resurreccion képesség pontonként 1 tárggyal tudja fenntartani a „Jo-jo” kapcsolatot resurreccion képességenként fertálypercig.
2. Resurreccion képesség pontonként 5 tárgyat tud egyszer visszarántani jo-jo módra fertályóránként.

Régi ressurrecion: LokiSzerkesztés

Parancs: Miente! (Hazudj!)
Kinézet: Az aktiváláshoz a kardját elhajította, miközben kimondta a parancsot. Mikor földre ért a fegyver, egy kisebb robbanás kíséretében megannyi denevérré változott, mik rá szálltnak és teljesen belepték. A denevérburokban történt az átváltozása: szemfogai megnőttek, kezein a kis ujjak eltűntek és helyettük három centis éles, hegyes karmok jelentek meg, és minden körme hegyes, éles karommá alakult, és újra lett farka, minek végén egy ovális golyó volt, amin megannyi apró rózsatüskeszerű mérgező tüske helyezkedett el, a ruhájából csak a csizma és a nadrág maradt meg eredeti alakjában, a felső rész helyett pólya borította a testét (a kalapja és a szemüvege nem megsemmisül, csupán eltűnt), a maszkja haját váltotta fel és, mint megannyi tüske meredt hátra felé. Miután átváltozott a denevérek pár centire eltávolodtak tőle és egy pukkanással el tűntek, s így ideiglenes füstfüggönyt is vontak köré.

TechnikákSzerkesztés

  • Poder de la sangre (Vérhatalom): A támadás előtt mindenképpen az áldozatomra kell juttatnom valahogy a véremet, aztán az aktiválása után a Jojó képességemhez hasonlóan az ellenfelem és kezeim között létrejön a kapcsolat és tudom őt rángatni vagy lóbálni. resurreccion képességenként 5 másodpercig áll fent a kapcsolat, és miután megszakad a kapcsolat a vér az áldozatról sisteregve elpárolog. Komoly hátránya(i): a vér sistergő eltűnése lebuktathatja a támadás mibenlétét, elő kell készíteni, amihez olykor komoly erőfeszítésre, időre van szükség, és kifáradok tőle. (A házi tudósunkkal sikerült egy képletet megalkotnunk, hogy pontosan meg tudjuk határozni, hogy mennyi időnként tudom újra aktiválni: 0,5*10^6/LP másodpercenként.)
  • Pesadilla (Lidércnyomás): A támadás előtt a kisujjaim helyén lévő karmokat a tenyerem alsó felének közepébe mélyesztem, látszólag semmi értelme az önroncsolásnak, de igazából nem csak a kezem roncsolom, hanem ezzel elérem, hogy a likakból jobban áramoljon egy árnyalatnyival a lélekenergiám. Közben a támadás nevét kimondva aktiválom a technikát, minek hatása akkor mutatkozik, mikor a tenyereimen lévő likakkal eltalálom az ellenfelemet. A technika felhasználásának két lehetősége van:
    1. Kettő különböző helyen találom el az ellenfelemet a két kezemmel, és így a támadott felületekben belső rezgéseket keltek.
    1-2 resurreccion pontnál: roncsolódás nélkül egy kis ideig (resu*15 másodpercig) enyhe rángások jelentkeznek a támadott felületen.
    3-4 resurreccion pontnál: enyhe roncsolódást is okoz a fentebb leírt hatás mellett.
    5-6 resurreccion pontnál: enyhe belső szervsérüléseket, és enyhe csontrepedéseket okoz a fentebb leírt hatások mellett.
    7-8 resurreccion pontnál: kisebb belső szervsérüléseket, és csontrepedést okoz a fentebb leírt hatások mellett.
    9-10 resurreccion pontnál: belső szervroncsolódást, csonttörést okoz a fentebb leírt hatások mellett.
    2. Mind kettő kézzel ugyan azon a helyen találom el az ellenfelemet egymás után rögtön, de ennek a technikának az alkalmazásához minimum 4-es resurreccion és 10-es pusztakezes harc kell, mert csak akkor elég gyors és pontos a két támadás, hogy kifejtse a hatását, 10-es alatti pusztakezes harccal, illetve 4-es alatti resu-val csak azt tudom elérni, hogy az előbbi módszernek fél kategóriával emelje a hatásfokát.
    4-7 resurreccion pontnál: belső szervroncsolódást, csonttörést és rövid ideig (resu*30 másodpercig) enyhébb rángásokat okoz.
    8-10 resurreccion pontnál: támadott felület mögötti belső szerveket megsemmisíti, csontokat szilánkosra töri és majdnem epilepsziás roham szintű rángásokat okoz resu*30 másodpercig. A technika hátrányai (az önmagán elszenvedett sérüléseken kívül): mindkét kézen csak egy ütés erejéig aktív, resu*30 másodpercenként használható újra.

Ressurrecion: Ángel del Infierno (Pokolangyala)Szerkesztés

Parancs: Muere! (Szenvedj!)
Elzárt alak: Egy, a behemotra hasonlító karabély, csupán annyi különbséggel, hogy a tölténytára egy 7 töltényes forgó tár. Aktiválás nélküli képesége: Wolloh véréből és reiatsujából készített töltényeket lövi ki. Az újra töltéshez fel kell, hogy nyissa a tárat, s az egyik tenyerét oda tegye. A lövedék ereje közelítőleg egy bara erejével ér fel (de nem HK, hanem Resu pontok szerint). Feloldott alak: Wolloh az adjucans korabeli alakját, negyed részt visszanyeri: bőre homok színű, a maszkja piszkos fehér színű lesz, felső testéről a ruhája eltűnik, a maszkja pikkelyszerűen befedi az egész hátát, valamint a vállait. A bal szeme sarkából is lehúzódik egy vörös csík az arca közepéig, a jobb szeme sarkából húzódó vörös csík megnyúlik az álláig. Valamint egy 4 méter hosszú, lassan vékonyodó farok nő ki a farcsontjából, szintén homok színben. A szemfogai a kétszeresükre nőnek, valamint a többi foga is hegyesebbé válik.

TechnikákSzerkesztés

Arrejaque con cadenaSzerkesztés

(Láncos szigony, avagy szigony lánccal ellátva):
a.) Hogyha az elzárt alakban lévő fegyver által leadott lövés utáni ~5 percben aktiválódik a resurreccion, akkor a technika nevének kimondása után, illetve a lövés sorszámának kimondása után a töltény és Wolloh jobb keze között a Jojo technikához hasonlatos kapcsolat jön létre. Ez a kapcsolat szabad szemmel is láthatóvá válik, Wolloh reiatsuszínével megegyező színű lánc fog kapcsolódni a „töltény” és a jobb keze között.
b. ) A bal kezével a jobb tenyeréből félig kihúz egy szigony fej alakú reiatsu és vér képződményt, amit jobb kezének kinyújtásával el tud lövellni. A lövellés után a „szigony” egyenesen tart arra, amerre céloztak vele, s maga után húz egy ~8 méter hosszú láncot, amit Wollohnak időben el kell kapnia, mert máskülönben hiába talál célt, azonnal eltűnik, s nem teremtődik meg a kapcsolat. (Az, hogy ez a szigonyfej mekkora sebzést képes okozni az a resurreccion pontoktól függ, vagyis ahányas a resu, akkora a sebzése.)
Akár az „a”, akár a „b” módon jön létre a kapcsolat, azután elegendő egy rántás a láncon, s az ellenfél egy hatalmas rántást érezve a technika használója felé fog szállni, valamint akár kalapácsvetésre is fel lehet használni a technikát, bár akkor félő, hogy a kívántnál hamarabb szűnik meg a kapcsolat.
Hogyha Wolloh áldozata elég gyors, valamint elegendő ideig van rajta használva a technika, akkor az áldozat akár megkísérelheti a láncot megsemmisíteni, hiszen a lánc nem egy megsemmisíthetetlen valami. Viszont csupán okosan, lehet, hogy a lánc megsemmisítése, vagy annak próbálkozása rosszul sülhet el, például az egyenes irányú rántásnál a láncra mért csapás az áldozat mozgását megváltoztathatja, és így egy tereptárgyba ütközhet, vagy hogyha pörgetve van az áldozat és sikeresen átvágja a láncot, akkor is elszáll a centrifugális erőnek köszönhetően.
A lánc ellenálló képessége Wolloh resupontjainak számának 2/3-a lefelé kerekítve.

ÍncuboSzerkesztés

(Lidércnyomás)
Jobb kezének az öt ujjával történő sikeres találat szükséges a technika sikeres alkalmazásához, valamint csak egy ütés erejéig aktív, resu*30 másodpercenként használható újra.
Hatása:
0 pontos sebzésnél: rövid idejű (resu*5 másodperces) enyhe izomrángás keletkezik a „sebzett” felületen.
1-2 pontos sebzésnél: roncsolódás nélkül egy kis ideig (resu*15 másodpercig) enyhe rángások jelentkeznek a támadott felületen.
3-4 pontos sebzésnél: enyhe roncsolódást is okoz a fentebb leírt hatás mellett.
5-6 pontos sebzésnél: enyhe belső szervsérüléseket, és enyhe csontrepedéseket okoz a fentebb leírt hatások mellett.
7-8 pontos sebzésnél: kisebb belső szervsérüléseket, és csontrepedést okoz a fentebb leírt hatások mellett.
9-10 pontos sebzésnél: belső szervroncsolódást, csonttörést okoz a fentebb leírt hatások mellett.

Különleges felszerelésekSzerkesztés

Hollow eszközökSzerkesztés

  • Cuerpo (Test)

Leírás: Mivel az eddigi póttestek nem váltották be a hozzájuk fűzött reményeket, nagyszerű tudósunk (akit ezen találmánya miatt már jelöltek is Nobel-díjra), Szayel Aporro Granz feltalált egy nagyszerű kis szerkezetet, aminek segítségével az arrancaroknak nincs szüksége testre. Átlépve Karakurába (vagy bárhová az Emberek Világában) csak aktiválni kell a szerkentyűt. Aminek segítségével fizikai formát ölthetnek. Természetesen a test nem rendelkezik az arrancar forma képességeivel, és a zanpakutot sem képesek használni. Pénzt és egyéb átlagos tárgyakat, amiket magukkal visznek azokat már igen, velük együtt fizikai valója lesz azoknak is. Ha ismét lélekformában kívánnak lenni, akkor csak ki kell kapcsolniuk a gépet. Mindenkinek az igényei szerint készítik el, lehet gyűrű, nyaklánc, satöbbi. Az ő cuerpo-ja egy kereszt medálként lóg a nyakában, a keresztet szokása a fogaival fogni. A test ruhája amolyan Alucard cosplay/kosztüm.

  • Silbido (Síp)

Leírás: Egy csuklóra erősíthető csonteszköz, melybe belefújva alacsony rendű lidérceket hívhat segítségül az arrancar. A síp frekvenciája a fül számára nem hallható tartományban van, de a közönséges lidérceket irányítani lehet vele.

Egyedi eszközökSzerkesztés

BehemothSzerkesztés

  • Eszköz kinézete:

Nagyban hasonlít egy .50 Action Express kaliberű Desert Eagle Mark XIX-re, viszont ennek az eszköznek a csöve kétszer akkora, valamint a markolat el van látva reiatsu átalakító eszközzel, ennek a segítségével a használó képes egy „töltényt”létrehozni lélekenergia áramoltatással. A cső mérete azért lett nagyobb, mint egy normális fegyveré, hogy képes legyen a különleges lövedék kilövésére.

  • Eszköz képessége:

A bara gyorsaságával megegyező, annál másfélszer erősebb .50-es kaliberű reiatsu lövedéket lő ki. Maximális tűzsebesség: 7/sec, amit 20 feletti fegyverhasználattal lehet elérni.
0-2 fegy.hasz. t.s.: 1/sec.
3-5 fegy.hasz. t.s.: 2/sec.
6-8 fegy.hasz. t.s.: 3/sec.
9-12 fegy.hasz. t.s.: 4/sec.
13-16 fegy.hasz. t.s.: 5/sec.
17-20 fegy.hasz. t.s.: 6/sec.
A lövések pontossága a fegyverhasználat képességtől függ. Így 0-s fegyverhasználattal teljesen kiszámíthatatlan, hogy hova céloz a használó, valamint mit/kit talál el („Társak, fedezékbe!”). 1-es fegyverhasználattól kezdve a már reális esély van arra, hogy az ellenfél is el legyen találva.