FANDOM

Yamasaki Shizuo
Shizu
Adatok
Született október 11.
Kor 78
Faj Shinigami
Nem Férfi
Magasság 182 cm
Hajszín szőke
Szemszín kék
Vércsoport AB
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Gotei 13
Soul Society
Korábbi hovatartozás Emberek Világa
Foglalkozás Könyvtáros
Jelenlegi osztag Kidoushuu Kidoushuu
Partner Shiranui Naomi
Mizushima Seiun
Kuchiki Sayuri
Shiroichi Anao
Yamasaki Shizuka
Meiou Toshizou
Korábbi partner(ek) Nara Yuki Hajime
Amatsu Shin
Shihouin Ryouichi
Személyes információk
Rokonok Yamasaki Shizuka - húga
Zanpakutō
Shikai Sufuinkusu

Yamasaki Shizuo a Kidōshū tisztje, azon belül is a könyvtár felügyelője, továbbá Yamasaki Shizuka testvére.

KinézeteSzerkesztés

182 cm magas, arányos testalkatú férfi. Komoly arcát szőke haj keretezi, kék szemeivel pedig általában a tekercseket bújja. Öltözködése többnyire az egyenruhára korlátozódik, melyen semmilyen módosítást nem hajtott végre. Zanpakutouja - szigorúan csak akkor, ha kellhet - homokszín tokban függ az oldalán.

JellemSzerkesztés

Viszonylag hűvös jellemnek mondható. Ami nem érdekli, vagy nem rá tartozik azzal többnyire nem is foglalkozik a legkisebb mértékben sem, legyen szó bármiről. Ezt időnként a környezete is megérezheti, bár nem célja bunkónak lenni. Igyekszik kerülni a konfliktusokat, és ha véletlenül vitába keveredne, inkább feladja az álláspontját, mielőtt elfajulhatna a helyzet, még ha szerinte igaza is van. Mindennél fontosabb számára, hogy ne kelljen komolyabb szócsatákat vívnia. Ha nem akarja, hogy lássák az érzelmeit, akkor remekül tudja palástolni őket – ezt még emberként tanulta meg, és azóta is kiválóan gyakorolja. Beosztottnak igen jó, hiszen feltétel nélkül követi az utasításokat, még ha a véleménye meg is van róluk. Viszont hajlamos arra, hogy az unalmas dolgokat hagyja feltorlódni – mindig talál valami érdekesebbet, amivel elszórakoztathatja magát, pedig tudja, hogy dolga is lenne.

TörténeteSzerkesztés

[...]

KépességekSzerkesztés

  • Zanjutsu: A fegyverforgatás a legnagyobb gyengeségei közé tartozik, noha nem azért, mert ne tudná megtanulni, inkább csak nem érdeklik a fegyveres harcművészetek. Éppen ezért, ha fegyver rántásra kerülne sor, inkább zanpakutoja képességét használja.
  • Hakuda: A shinigamik képzettségei közül ehhez lenne a leginkább tehetsége, emberi múltjának okán. Shizuo mégsem rajong különösebben a pusztakezes harcokért, s bár igyekszik mellőzni a harcnak ezt az ágát, mégsem tud mellette teljesen hűvösen elmenni, így egész jól tud teljesíteni belőle, ha tényleg akarja.
  • Kidou: Shizuo által leginkább kedvelt képzettség. Ugyan nincs hozzá túl sok (mondhatni semmi) tehetsége, kivételes szorgalmával mégis elérte, hogy a Kidousuu tagja lehessen. Igaz, egy technika elsajátításához sokszor annyit kell küzdenie, mint a tehetségesebbeknek, ám ezt ő mégsem bánja, mert az eredményért, a tanulás öröméért számára megéri. 
  • Shunpo: Mivel nagyon sokat gyakorolja a reiatsukezelést, a shunpora is egész jól sikerült ráéreznie. Nem teljesít belőle rosszul, bár azt azért nem mondhatni rá, hogy őstehetség, képzettsége inkább a temérdek gyakorlásnak, és Anaoval töltött idejének köszönhető.
  • Zanpakuto: zanpakutojához fűződő kapcsolata leginkább semlegesnek mondható. A szellem túlzott ragaszkodása Shizuot gyakran inkább csak bosszantja, minthogy örülne neki, ám képességeit kimondottan kedveli. Kettejük viszonya miatt mégis inkább nem használja lélekölőjét, ha teheti. 

ZanpakutoSzerkesztés

Neve: Sufuinkusu - Szfinx
Fajtája: Kidou
Parancsa: Toikakero, Sufuinkusu! – Kérdezz, Szfinx!
Shikai kinézete: Voltaképpen egy fényes fehéren ragyogó tér, nincs konkrétabb megjelenése.
Képesség: A parancsszó elhangzása után fehér fény burkolja be a használót és ellenfelét, akik így egy elszigetelt térbe kerülnek. Itt nem működik a fejjel a falnak stratégia, mert a támadásoktól a másik fél mindaddig automatikusan védve van, ameddig a támadó helyesen nem válaszol a zanpakutou egy találós kérdésére. Ha azonban megszületett a jó válasz, bármilyen támadásról is legyen szó, célba talál, védekezni pedig nem lehet. Ezek a szabályok Shizuora is vonatkoznak, valamint a kérdések véletlenszerűek, és számára sem garantált, hogy tudni fogja. 
A szabályok továbbá: mindig a másik fél kap először kérdést. Ha rosszul tippel vagy passzol, akkor Shizuo következik – mindenki másik kérdést kap, tehát aki rosszul találgatott vagy passzolt, az a következő körben visszakapja ugyanazt a kérdést. Ha 3-szor téveszt, újat kaphat.