FANDOM

Yukimura Kaito
YKaito
Kanji 幸村海翔
Adatok
Született 08. 13.
Kor 87
Faj Lélek
Nem férfi
Magasság 175 cm
Súly 65 kg
Hajszín kék
Szemszín zöld
Bőrszín fehér
Vércsoport B
Különleges ismertetőjegyek kémcsövek az övén
Politikai hovatartozás
Hovatartozás Rukongai
Foglalkozás segéd
Partner Nara Hiroyuki
Személyes információk
Különleges képességek
Képesség Mahō no Yōeki

Yukimura Kaito (幸村海翔, Kaito Yukimura) Nara Hiroyuki tanítványa és bűntársa A vér kötelez című küldetésben.

TörténeteSzerkesztés

Rukongai 68. kerületében kezdte meg életét lélekként. Mivel ez a veszélyesebb körzetek közé tartozik, sok volt az erőszak. Kaitot is többször megverték, majdnem bele is halt egy-kettőbe. Élete akkor változott meg, amikor találkozott Nara Hiroyukival. Egyik verekedése alatt megvédte és szárnyai alá vette. Felajánlotta, hogy segít neki erősebbé válni, amibe Kaito egyből beleegyezett. Kemény edzéseken vett részt és kifejezetten arra lett kiképezve, hogy shinigamikkal tudjon harcolni.

KépességekSzerkesztés

Lélekenergia: Az egyszerű lelkektől eltérően rendelkezik lélekenergiával, bár nem ment el az Akadémiára, hogy átképezze magát shinigamivá, ezért kialakultak neki egyedi képességei.

Pusztakezes harc: Képes puszta kézzel lefegyverezni és kiütni a gyengébb shinigamikat, de mégsem ez a stílus az erőssége. Ütései nem valami erősek, de gyorsaságával vegyítve hatásosak.

Gyorsaság: A folyamatos lábsúlyokkal való edzésnek köszönhetően, elég gyors lett, hogy leelőzze a lassabb shunpo használó shinigamikat.

Kardhasználat: Nem valami gyakorlott benne, de alap szinten képes használni egy kardot, hiszen egyik képességével létre tud hozni egyet.

Különleges képességSzerkesztés

Mahō no Yōeki (魔法の溶液, Varázs Folyadék): Kaito különleges képessége az övén elhelyezett kémcsövekben lévő folyadékokban rejlik. Mindegyik színűnek meg van a maga képessége. Viszont nem mindegyik tartja meg a folyékony állapotát. Levegővel való érintkezés után néhány légneművé vagy szilárddá változik.

  • Kataki no Yōeki (仇の溶液, Rivális Folyadék): A piros folyadék színét megtartva egy porfelhővé változik. Aki belélegzi ezt, az rivalizálni kezd az első dologgal vagy személlyel, akit meglát. Harcba keveredik vagy egyszerűen kiabálni kezd vele. Ha harcra kerül a sor, ebben az állapotban nem képes vérremenő harcot vívni, mivel meggátolja a technika.
  • Tatsumaki no Yōeki (竜巻の溶液, Tornádó Folyadék): Ebből a narancssárga folyadékból levegővel való érintkezés után össze-vissza tekergő és a folyadékkal megegyező színű forgószélek távoznak, amik egy kicsit átalakítják a környezetet.
  • Ken no Yōeki (剣の溶液, Kard Folyadék): Amint a sárga színű folyadék elhagyja a fioláját és levegővel érintkezik, felveszi egy kard formáját és ugyanúgy lehet használni, mint egy normál kardot.
  • Kōmahō no Yōeki (抗魔法の溶液, Ellen mágia Folyadék): Ez a zöld folyadék az egyik, ami megtartja folyékony halmazállapotát. Képessége, hogy semlegesíteni tudja a reiatsu alapú támadásokat.
  • Ame no Yōeki (雨の溶液, Eső Folyadék): A kék folyadék levegő hatására összeáll kis cseppekbe, majd kilebegnek az üvegéből és gyorsan az égbe repülnek. Néhány pillanat múlva elered az eső meggyengítve a látási viszonyokat és összezavarva a lélekenergia érzékelését.
  • Tate no Yōeki (盾の溶液, Pajzs Folyadék): A levegőbe öntve ez a lila folyadék egy félkör alakú pajzsként szilárdul meg, ami alkalmas gyengébb támadások kivédésére.
  • Maboroshi no Yōeki (幻の溶液, Illúzió Folyadék): Az üvegcsében lévő indigó folyadék levegő hatására gáz halmazállapotúvá válik és áldozatai szemén keresztül valóságosnak tűnő illúziókat teremt.